Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Атом құрылысының заманауи теориясы. Атомдағы электрон күйі және және қозғалысы.
Материал жайлы қысқаша түсінік: оқушыларға мұғалімдерге қажет
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10.1A Атом құрылысыМектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыАтом құрылысының заманауи теориясы. Атомдағы электрон күйі және және қозғалысы.Көрсетілім № 1 «Атом құрылысы моделі»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары10.1.2.1 атом құрылысының заманауи теориясын біледі;10.1.2.2 s, p, d, f орбитальдерінің пішінін ажыратады;
Жетістіккритерийлері- атомның құрылысын біледі;- атомның протон, нейтрон және электрон санын дұрыс анықтайды;- атом теориясы мен модельінің тарихын біледі;- s, p, d, f орбитальдерінің пішінін ажыратады;- электрон бұлты, орбиталь, энергетикалық деңгей, энергетикалық деңгейше ұғымдарын сипаттайды;
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады:тақырыпты зерттей отырып және алынған мәліметтерден өздерінің қалаулары бойынша сапалы ауызша презентация жасау; Пәнге қатысты лексика мен терминологиядеңгей, деңгейше, орбиталь, айналу, квант саны, изотоптар, (радиоактивті) ыдырау, (масс-) спектрометр, (масс-) спектр, (электрондық) конфигурация, иондану, экрандау
Құндылықтардыдарыту– Сыйластық (бір-бірінің ойын айту кезінде)– Ынтымақтастық (жұптық жұмыс барысында)– Ашықтық (сұрақтарды ұялматсан қою және оларға жауап беру)- Өмір бойы білім алу
Жаһандық азаматтықты тәрбиелеуЭтикалық жауапкершілік пен белсенділікті жеке және ұжымдық іс-әрекеттер арқылы тәрбиелеу
АҚТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта (бейнебаяндар, презентация)
Пәнаралық байланыстарФизика
Бастапқы біліматом құрылысы, изотоп ұғымдары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
0-5 минҰйымдастыру сәті. Амандасу.Ынтымақтастыру атмосферасын құру.Бейнебаян қарау: Атом деген не? (3:31 мин.)Сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарын және жетістік критерийлерін анықтау.

Бейнебаян 1Презентация











6-11 мин



12-20 мин



21-30 мин









31-38 мин
Жаңа сабаққа көшпес бұрын, төменгі сыныптарда алған білімін еске түсіру мақсатында Қосымша 1 берілген 1 және 2 тапсырманы оқушыларға орындату қажет. Екі тапсырманы орындап болғаннан кейін, сыныппен бірге жұмыстарды тексеру қажет. Жауабы презентацияда көрсетіледі.Тапсырмаларды тексеріп болғаннан кейін, оқушыларға мұғалім атом теориясы мен моделінің тарихымен таныстырады (немесе оқушыларға ақпараттық парақ ретінде таратып беріп, оқуға уақыт береді).Бейнебаян қарау:Негізгі және орбиталь квант сандар (48 с)Атомдық орбитальдардың пішіндері (1:33)Мұғалім s, p, d, f орбитальдарын периодтық кесте арқылы қалай анықтайтынын түсіндіреді.Оқушылардың алған білімін бекіту үшін қосымша 1 берілген қалған тапсырмаларды орындайды.

Сабақтың соңы38-40 минСабақ қорытындысы. Кері байланыс.Рефлексия Пирамида«Пирамида »Оқушыларға үш бөліктен тұратын пирамидаларды үлестіру (сұрақтарын кірістіруге болады немесе сұрақтарды тақтаға шығарып ұсынуға болады). Өтілген сабақ бойынша оқушылар келесі тұжырымдарды аяқтауы қажет:
  • Маңызды болып табылатын үш кілтті сөз
  • Сізге әсер қалдырған екі сөз
  • Қайталауға болатын немесе сұрайтын бір түсінік


    Үй жұмысыТеориялық ақпаратты қайталау.



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Айдаралиева Айнур Маданиятқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-13
    Категория:
    Химия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568355742
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999