Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Ауа райы деген не? Мен қайда тұрамын?
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы: Ауа райы деген не?
Мен қайда тұрамын? Мектеп:
Күні : Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 1 «в» сынып Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаты: • Барлық оқушылар:өзіне тән белгілері бойынша жыл мезгілдерін анықтауды және салыстыруды үйренy;
• Оқушылардың басым бөлігі:.ауа температурасын термометрмен өлшеуді үйренy.
• Кейбір оқушылар:ауа температурасын термометрмен өлшеуді үйренy.
Тірек сөздер: ауа райы – погода – weather;
жыл мезгілдері – времена года – seasons; қыс – зима – winter;
көктем – весна – spring; күз – осень – autumn; жаз – лето – summer.
Ресурстар: Мультимедиапроектор, термометр, жыл мезгілдерінің суреттері, П.И.Чайковскийдің «Қыс» шығармасының дыбыстық жазбасы, оқушылардың санына қарай жыл мезгілдерінің атаулары жазылған үлестірме парақшалар, шартты белгілері бар плакат, А4 көлеміндегі қағазға шығарылған Қазақстан картасы, желдеткіш, фен.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Айтлесова Лаура Кожабаевна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Сабақ тақырыбы:Александр Македонский әскеріне қарсы сақтардың күресі
Сабақтың мақсаты:Александр Македонский империясының скифтердің территориясына жасаған жорығының сәтсіз болуының себептерін анықтау.Сақтардың жауынгерлік ерліктері, Кирмен, Дариймен соғысы, Шырақтың өз елін қорғаудағы ерліктері туралы баяндай отырып, оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
5 сынып
Тема: «Музыкальные переменки. Оркестр»
Цели обучения, которые достигаются на данном уроке
2.1.1.1 определять и сравнивать настроение, содержание и выразительные средства в музыкальном произведении.
2.2.1.1 предлагать идеи для сочинения и импровизации музыкальных фраз.
2.1.2.2 играть на шумовых музыкальных инструментах, соблюдая ритм и темп.
2.3.1.1 уметь представлять и оценивать свою творческую работу
2.1.3.2 сравнивать тембры казахских народных и классических музыкальных инструментов.
2.2.2.1 сочинять и импровизировать музыкальные фразы,используя голоси ударные шумовые инструменты.
Предполагаемые резрезультаты Все учащиеся могут:
- выбрать по картинке инструменты ОРНИ и ОКНИ
- играть на шумовых инструментах, соблюдая темп,спонтанно подключаться к аккомпанементу.
Большинство учащихся может:
- играть в оркестре с единичными ошибками
- петь и одновременно играть на шумовых инструментах, соблюдая темп и ритм;
- спеть сочиненную мелодию с единичными неточностями в интонировании.
Некоторые учащиеся могут:
- спеть чисто интонационно, сочиненную мелодию
- безошибочно играть на шумовых инструментах свою партию.
- обьективно оценивать свою работу.
Музыка
Ашық сабақ
2 сынып
Тема: «Музыкальные переменки. Оркестр»
Цели обучения, которые достигаются на данном уроке
2.1.1.1 определять и сравнивать настроение, содержание и выразительные средства в музыкальном произведении.
2.2.1.1 предлагать идеи для сочинения и импровизации музыкальных фраз.
2.1.2.2 играть на шумовых музыкальных инструментах, соблюдая ритм и темп.
2.3.1.1 уметь представлять и оценивать свою творческую работу
2.1.3.2 сравнивать тембры казахских народных и классических музыкальных инструментов.
2.2.2.1 сочинять и импровизировать музыкальные фразы,используя голоси ударные шумовые инструменты.
Предполагаемые резрезультаты Все учащиеся могут:
- выбрать по картинке инструменты ОРНИ и ОКНИ
- играть на шумовых инструментах, соблюдая темп,спонтанно подключаться к аккомпанементу.
Большинство учащихся может:
- играть в оркестре с единичными ошибками
- петь и одновременно играть на шумовых инструментах, соблюдая темп и ритм;
- спеть сочиненную мелодию с единичными неточностями в интонировании.
Некоторые учащиеся могут:
- спеть чисто интонационно, сочиненную мелодию
- безошибочно играть на шумовых инструментах свою партию.
- обьективно оценивать свою работу.
Музыка
Ашық сабақ
2 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері