Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ауғанстан, Иран
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау




Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІІ тарау.ХХ ғ.ІІ жартысы-ХХІ ғ. басы Азия мен Африка елдеріМектеп: №7 Қ.Сыпатаев атындағы мектеп-лицейі
Күні: 7.02.2019жМұғалімнің аты-жөні: Кулжанова РТ.
Сынып: 11 ГПәні: Дүниежүзі тарихыҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Жаңа сабақтың тақырыбыАуғаныстан, Иран
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
  • Ауғанстан елінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау
  • Иран елінің саяси құрыоымын сипаттау;
  • Сабақ мақсаттары
  • Ауғаныстан мен Иран елдерінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау
  • Бағалаукритерийлері Оқушылар:
  • Ауғаныстанның соғыстан кейінгі дамуы туралы болжам жасай алады
  • Сыныптастар арасында талқылау жүргізу арқылы Иранның қазіргі жағдайы жөнінде өз пікірлерін негіздеп айту
  • Сыныптағы талқылау нәтижесінде Ауғаныстан елінің билігінің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсете алады
  • Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология Монополия,олигархия,дипломатия,коалиция,инновация,механикаландыру,стратегия,капитал,НАТО,оппозиция, Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
  • Ауғаныстан елі … туралы айтты
  • Ауғаныстан мен Иран елдері… жаңартылып осы күнге дейін сақталуда.
  • Иран мен Ауғаныстан арасында осы күнге дейін әр түрлі мәселелер шешілмей келе жатыр деп ойлаймын.…
  • Құндылықтарды дарыту



    Патриотизм, еуропа мәдениетінің озық дәстүрлерінің негізінде тәрбиелеу, әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін терең академиялық білім беру, өз бетімен білім табу және өзіндік ізденіс жасау дағдыларын қалыптастыру, өз бетімен және топта тиімді жұмыс жасау дағдыларын шыңдау, еңбекке және шығармашылыққа, ашық болуға, ыңтымақтастыққа, қадірлеу мен азаматтық жауапкершілілкке баулу
    Пәнаралық байланыстар География, Қазақстан тарихы, Мәдениет және философия, экономика пәндерімен пәнаралық байланыстар жүзеге асырылады
    АКТ қолдану дағдылары Оқушылар мұғаліммен бірге компъютермен, интернетпен, слайдтары мен видоематериалдарды көрсету үшін интерактивтік тақтамен жұмыс жасайды
    Бастапқы білім

    Оқушылар Ауғаныстан мен Иран елінің саяси және діни ойларын біледі
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 5 минут

    (БЫМ) Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісін қолдана тұра, Ауғаныстан мен Иран мемлекеті туралы қандай білімі бар екендігін сұрайды.Ауғаныстанды неге тынышсыз мемлекет деп атайды. қандай билік іске асырылған? Оның экономикасының алғашқы орыннан көрінуіне не себеп болды?Б) Келесі сұрақтар қойылады:- Түркия елі қай кезде мемлекет болды? Олар бұрын қай елдерді отарлап алған еді?- Ауғаныстан мен Иран екінші дүнежүзілік соғысқа қатысты ма?-Жабық тест 1.АҚШ әскері Жапонияны қай кезде басып алды?А) 1942ж1 мамыр Б) 1945ж 2қыркүйек В) 1945ж 9 мамыр Г) 1943ж 15 тамыз2.Потсдам келісімдеріне орай Жапония нелерінен айрылды?А)әскерінен Б) бар қорынан,барлық аумақтарынан В) ақшаларынан Г) отарынан3.1946-1949 жАҚШ мамандарының қатысуымен жасалған жер реформасындане қаралды?А) мемлекет помещиктердің артық жерін сатып алып,шаруаларға сатты Б) помещиктердің жерін тартып алды В) Барлық азаматтарға жер берілді Г)ірі помещиктік жер иелігі жойылып,фермерлік жерге айналды4.Жапонияда конституция қашан қабылданды?А) 1946ж5 наурыз Б)1947ж 3 мамыр В) 1948ж 6 сәуір Г) 1949ж 12 ақпан5.Император не үшін сақталып қалды?А) мемлекет пен халық бірлігінің нышан ретінде Б) символ ретінде В) көпшіліктің қалауы ретінде Г) Ақылдасып отыру үшін6.Соғыста қираған Жапония қалай тез қалпына келтірілді? А)АҚШ тың қолдауы арқасында Б)Англияның қолдауы арқасында В) НАТО-ның қолдауы арқасында Г) қарызға алған ақшалар арқасында7. АҚШ тан тапсырыстар алған Жапон кәсіпорындары қанша доллар пайда тапты?А)45 млрд доллар Б) 35 млрд доллар В) 12 млрд доллар Г)7 млрд доллар8.Жапонияның 50-60 жылдардағ даму қарқыны неге сүйенді?А) салықтың көптеп түсуіне Б) жаңа технологиялық негізге В) экономикалық жоспарға Г) басшылардың ақылдарына9.Жапонияның капитал қоры қай салаға жұмсалды?А)металлургия Б) машина жасауға В) мұнай өңдеуге Г) химия саласына10. Сан-Франсиско шартына қанша ел қол қойды?А) 52 мемлекет Б) 58 мемлекет В)48 мемлекет Г) 36 мемлекет11 сынып оқулығы,интернет материалдары
    Сабақтың ортасы













    5 минут





































    5 минут









































    10 минут
    (М) Оқушыларға Ауғаныстанның президенті мен иранның басшыларының суреттері көрсетіледі, Надждет Сезердің суреті мен оның елі картадан көрсетіледі. Келесі сұрақтар қойылады:- Картадан Ауған елінің аумағына қарап, бұл мемлекет туралы не айтуға болады? (М). Ауғаныстан мен Иран елі туралы не білесіңдер? (Т/Ж) 1-тапсырма: Жұппен жұмыс. Ауғаныстанның соғыстан кейінгі дамуын 1-топ Иран ислам республикасын талқылайды. 2-топ1980-1988 жылдардағы Иран-Ирак соғысын сипаттайды"3-топ Соғыстан кейінгі Ауғаныстанның саяси әлеуметтік жағдайы туралы түсніп алады.

    1 топқаАуғаныстан елі туралы мағлұмат жинап постер жасау тапсырылады.2-топқа Иран елі туралы мағлұмат жинап,постер құр,постер құрастыру тапсырылады3 топқа Екі елдің президенті президенттері туралы мағлұмат жинап постер құру тапсырыладыЖауаптарды бағалау критерийлері Ауғаныстан туралы кесте толтыру



    (Б) Оқушылардың болжамдарын қабылдай отырып, мәтін туралы жауаптарды талқылаңыздар. Тапсырмаға арналған дескрипторлар.
    Қосымша мәліметтер,слайд







    Сабақтың соңы3 минутҮй жұмысы: «Ауған мен Иран елдерінің байланыстары» тақырыбына эссе жазу Сабақ соңында оқушылар «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша рефлексия жүргізеді:1 жұлдыз «өте жақсы болғаны...»2 жұлдыз «осы жер.... жақсы болды» 3 жұлдыз «осы жері..... жақсартуды қажет етеді»



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын іріктеу.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулжанова Райхан Турлыбеккызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-04
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1554360413
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999