Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Бастауыш сыныптағы математика пәнін оқытудың ерекшеліктері
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бастауыш сыныптағы математика пәнін оқытудың ерекшеліктері
Материалды ашып қарау
Арқалық қаласы, Ашутасты ауылы, А.С.Макаренко атындағы орта мектепматематика пəні мұғаліміМенкина Данагүл Күрдейқызы

Сабақ тақырыбыТригонометриялық функциялардың графигі және оның қасиеттері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты 10.2.3.1 Тригонометриялық функциялардың анықтамасын, қасиеттерін біледі және олардың графигін салады;
Сабақ мақсаттарыОқушылар:- және функцияларының графиктерін салады және олардың қасиеттерін сипаттайды;- y=tgx және y=сtgx функцияларының графиктерін салады және олардың қасиеттерін сипаттайды;

Бағалау критерийлері Тригонометриялық функциялардың графигін дұрыс салады.Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін дұрыс анықтайды.
Тілдік мақсаттарОқушылар:
  • тригонометриялық функциялардың графиктерін салу алгоритмін сипаттайды;
  • графикалық кескіндеу арқылы тригонометриялық функциялардың қасиеттерін сипаттайды;
  • Пәнге тән лексика мен терминология:
  • асимптоталар;
  • функцияның тақтығы/жұптығы;
  • максимум және минимум нүктелері;
  • период;
  • амплитуда;
  • тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендіру: созу, сығу, координата осі бойымен параллель көшіру, симметриялы кескіндеу.
  • Құндылықтарды дарыту



    Сабақтың бағалау критерийлері бойынша терминологияны қазақ, орыс және ағылшын тілінде еркін меңгеру барысында тиімді тәсілдерді қолдану арқылы топпен, жұппен және жеке жұмыс істеуде өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыстарМатематикалық терминдерді үштілде игеру барысында орыс және ағылшын тілдері пәндерімен;
    АКТ қолдану дағдылары Осы сабақта оқушылар қандай интербелсенді тақта мен тыңдалым слайдтарын басқару дағдыларын дамыта алады.
    Бастапқы білім Негізгі тригонометриялық функциялардың, яғни функцияларының, анықтамаларын және мәндерін қолданады
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 3 мин

    Оқушылармен амандасады, түгендейді. Жағымды психологиялық ахуал орнатады. Үйге берілген тапсырма «сиқырлы қалам» стратегиясы арқылы өзін-өзі бағалаумен жүзеге асырылады.Интербелсенді тақта
    Сабақтың басы 10 мин









































    Сабақтың ортасы 15 мин















    12 мин











    25 мин





































    ФБ(10 мин)
    Тригонометриялық функциялардың графиктері. Оқушыларға сәйкес масштабты таңдай отырып, синустың бірлік шеңбердегі 00 ден 3600 бұрыштардағы мәндерін координаталық жазықтыққа ауыстыруды ұсыныңыз. Периодты ескеріп сызбаны жалғастырыңыз. Синусоида ұғымын енгізіңіз. Осылай синус функциясының графигін көрсете отырып, функцияның төмендегі алгоритм (1-8) бойынша қасиеттерін оқушылардан сұрау арқылы тақтаға жазамыз. Жазып болғаннан кейін слайд 2 бойынша дұрыс не бұрыс екендігін тексереміз. (Егер оқушылар қате айтқан жағдайда мұғалім дұрыс жағдайын түсіндіреді)

  • Функцияның анықталу облысы;
  • Функцияның мәндерінің облысы
  • Жұп/тақтығы;
  • Периодтылығы;
  • Функцияның нөлдері;
  • Таңбатұрақтылық аралығы;
  • Өсу, кему аралығы;
  • Максимум және минимум нүктелері.
  • Дәл осылай косинус, тангенс және котангенс функциясының графигін салу:Оқушыларды топтарға біріктіріңіз (3 топқа бөлеміз және әр топқа ат қоямыз). Оқушыларға функция графиктерінің қасиеттерін жазуды ұсыныңыз: 1 топ -косинус, 2 топ - тангенс, 3 топ - котангенс бойынша функцияның графиктерін салады және жоғарыдағы алгоритм (1-8) бойынша қасиеттерін жазады. Әр топ өз шешімін ұсынады. Жауаптар талқыланады және толықтырылады.( слайд 3,4,5)

    Әр топтан бір оқушыдан шығып, Джигсо әдісі бойынша өзге екі топқа барып өз тақырыптарын түсіндіреді, сұрақтарға жауап береді.



    Жұппен жұмысТапсырмалар:№1<Object: word/embeddings/oleObject1.bin>№2<Object: word/embeddings/oleObject2.bin>№3 (C деңгейінің есебі)<Object: word/embeddings/oleObject3.bin>







    Сабақтың соңы3 минСабақ соңында оқушылар «Бағдаршам» стратегиясы бойынша рефлексия жүргізеді.Үйге тапсырма:№1. <Object: word/embeddings/oleObject5.bin>,<Object: word/embeddings/oleObject6.bin>, <Object: word/embeddings/oleObject7.bin> функциясының графигін салыңыз және қасиеттерін жазыңыз.







    Саралауоқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Деңгейлік тапсырмаларды орындау кезінде сапалы құрылымдық кері байланыстар беру арқылы оқушылардың ЖАДА бағыт-бағдар беруТоппен бағалау, бірін-бірі бағалау және өзін бағалау«Бағдаршам» стратегиясы бойынша рефлексия жасайды. Оқу кабинетіндегі интербелсенді тақтамен жұмыс жасауда, электр көзін пайдалануда абай болу.
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Конарбаева Назым Байлыевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-10
    Категория:
    Алгебра
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568128739
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999