Артқа қайту / Материалдар / Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу.9-сынып
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу.9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік - Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді меңгеру. 2. Дамытушылық - Алгоритмді қолдану дағдысын графикпен жұмыс барсында дамыту. 3. Тәрбиелік - Мақсатқа жетуде өзге оқушылар пікірімен санасуға үйрену, графиктің эстетикалық мәнін сезіну. Сабақтың типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған аралас сабақ. Сабақтың түрі: Инновациялық интерактивтік сабақ. Жаңашыл әдістер мен тәсілдер: - Түсіндірмелі-көрсетілімді (М.Н. Скаткин) - Ойға шабуыл; - Проблемалық әдіс; - Өз шешімдерін ұсыну және қорғау, рефлексия; Пәнаралық байланыс: сызу, информатика. Оқытудың техникалық құралдары: Pentium ДК, мультимедиалық проектор, интерактивті тақта, Microsoft Windows XP платформасындағы операциялық жүйе, MS Office лицензиялық пакеті. Слайдтар, бағалау парағы, сызбалар. Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру және мақсатты айқындау. 2. Жаңа материалды меңгеруде тірек болатын оқушылардың үй тапсырмасының дұрыстығын интерактивті тақта көмегімен тексеру. 3. Жаңа материалды меңгеруге оқушыларды дайындау «Ой қозғау» топтастыру стратегиясы. 4. Жаңа материалды меңгерту. 5. Ой толғаныс. 6. Тобыңды шыңға шығар. 7. Жаңа сабақты бекіту, тиянақтау жұмыстары. 8. Бағалау. 9. Үй тапсырмасын беру. 10. Сабақты қорытындылау.
Авторы:
10 Қырқүйек 2018
2079
16 рет жүктелген
Материал ақылы
990 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Иррационал теңдеулер. Иррационал теңдеулерді шешу әдістері. 11 сынып
990 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
3747
78
иррационал теңдеудің анықтамасын біледі , оның мүмкін мәндер жиынын анықтай алады , әдістерді қолданып есептер шығарады
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
Квадрат теңдеу .Толымсыз квадрат теңдеулер. 8 сынып
990 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
1449
23
Квадрат теңдеулердің коэффициенттерін ажыратады, квадрат үшмүшелері ұғымын біледі және дербес жағдайын түсінеді.Квадрат теңдеудің дербес түрлерін ажыратады.
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Аддий тригонометриялик тәңлимиләргә һесап ишләш
990 тг
Амансупиев Ришат Камалдинович
29 Тамыз 2018
881
0
материал математика пәні мұғалімдері үшін көмек ретінде қолданылады
Алгебра
Сабақ жоспары
10 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 8-сынып
990 тг
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні
10 Қырқүйек 2018
1057
1
«Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілі емес мектептерде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 8-сынып
Алгебра
Барлығы
Барлығы
Иррационал теңдеулерді шешу тәсілі 11-сынып
990 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
653
0
Сабақтың мақсаты: білімділік мақсаты: бір есепті бірнеше тәсілмен шығару арқылы зерттеу жұмысына жұмылдыру; тәсілдердің ішінен қысқа да әдемі , тиімді тәсілді таңдауға итермелеу; дамытушылық мақсаты: оқушыға бағдарламадан тыс теориялық материалды қолдануға мүмкіндік беру; параметрмен берілген есептерді шығаруда геометриялық интерпретацияны қолдана отырып есептерді шығара білу іскерліктерін дамыту; тәрбиелік мақсаты:оқушыларды зейінділікке, жинақылыққа, тапқырлық пен табандылыққа , мақсатқа жетуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жүйеге келтіру сабағы. Оқыту әдісі: ұжымдық талдау және топтардағы жұмысты ұйымдастыру. Көрнекілігі, техникалық құрал: слайдтар, таратпа материалдар. Сабақ барысы. 1.Кіріспе. 1.1. Проблемалық жағдай: иррационал теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдерін қарастыру, бір есепті шығарудың бірнеше тәсілдерін табу. 1.2. Мақсат, міндет: қойылған проблемалық жағдайды шешу жолдарын іздестіру. 1.3. Әрекеттің бағытты негізін құру: теориялық материалды қайталап, есеп шығаруға негіз қалау. 1.4. Иррационал теңдеулерді шығарудың осы кезге дейінгі белгілі, стандартты тәсілдерін еске түсіру. 2. Танымдық жұмыс 2.1. Оқушыны қажетті ақпаратпен қамтамасыз ету: теориялық материалдар жазылған слайдтар мен таратпа материалдарды үлестіру. 2.2. Қосымша әдебиет: А.Х.Шахмейстер Иррациональные уравнения и неравенства.СПб.:Черо- на- Неве, 2004г.;Е.Д. Куланин и др. 3000 конкурсных задач.М.: Айрис пресс, 2002г.; А.Х.Шахмейстер Уравнения и неравенства с параметрами. СПб.:Черо- на- Неве, 2004г. I. Теориялық материалды жаңғырту.
Алгебра
Сабақ жоспары
11 сынып
11-сынып Логарифмдік теңдеулерді шешу
990 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
549
2
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Логарифмдік теңдеудің анықтамасын білу, теңдеуді шешу тәсілдерін меңгерту 2. Дамытушылық: Тақырып бойынша негізгі мәселені анықтап, көрсете білу, танымдық – ізденіс қызметін дамыту. 3. Тәрбиелік: Өздігінен ізденуге, білім алуға, еңбегінің нәтижесін бағалай білуге үйрету. Сабақтың типі: Аралас сабақ Формасы: жеке, топтық Әдісі: а) білім алу көзі бойынша: Сұрақ – жауап б) оқушылардың танымдық қызметін ұйымдастыру бойынша: Репродуктивті, жартылай ізденіс, Сабақтың көрнекілігі: Кестелер, карточка – консультант, компьютер, интерактивті тақта. Сабақтын барысы: I. Ұйымдастыру I.1. Мұғалімнің кіріспе сөзі II. Жаңа сабақ II.1. Жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаты II.2. Тірек тапсырмалары II.3. Жаңа сабақтың меңгеру алгоритмдері II.4. Бекіту тапсырмалары II.5. Деңгейлік тапсырмалар III. Сабақты қорытындылау IV. Үй тапсырмасын беру V. Оқушылар білімін бағалау
Алгебра
Ашық сабақ
11 сынып
9-сынып n-ші дәрежелі түбірдің қасиеттері» тақырыбына есептер шығару
990 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
319
0
Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Сабақтың типі: Практикалық сабақ . Әдіс-тәсілі: Ұжымдық, топтық оқыту. Сабақтың мақсаты : Оқушылардың «n-ші дәрежелі түбірдің қасиеттері» тақырыбы бойынша алған білімдерін жүйелеу. а) БІЛІМДІЛІК: оқушылардың «n-ші дәрежелі түбірдің қасиеттері» тақырыбы бойынша алған білімдерін жүйелеу және түбірдің формулалары мен ережелерін өмірде, математикалық есептеулерде, практикалық іс- әрекеттерде қолдана білу; ә) ДАМЫТУШЫЛЫҚ: оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдылығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру; б) ТӘРБИЕЛІК: Есеп шешімін іздеу арқылы қиыншылықты жеңуге, ұйымшылдыққа, дербестікке, дәлдікке тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, тапсырмалар жазылған слайдтар, тестілеу құралдары, бағалау парағы. Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру 2. І кезең. Өткен сабақты пысықтау 3. ІІ кезең. Деңгейлік тапсырмалар 4. ІІІ кезең. Тест тапсырмалары 5. ІV кезең. Оқулықпен жұмыс 6. Қорытындылау 7. Бағалау 8. Үйге тапсырма
Алгебра
Ашық сабақ
9 сынып
Модульмен берілген теңдеулер және теңсіздіктерді шешу жолдары.6-сынып
990 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
969
13
I. Сабақтың мақсаты: 1. Ғылыми мақсаты: Модульмен берілген теңдеулер және теңсіздіктерді шешуді үйрену, оның тиімді тәсілдерін таңдай білуге машықтандыру. Шешу тәсілін таңдау барысында оқушылардың белсенділігін арттыру. 2. Дамытушылық мақсаты: Оқушының логикалық ойлау қабілетін дамыту, білім, білік дағдыларын жетілдіру. Теңдеу, теңсіздіктерді шешу барысында математикалық терминдер мен символдарды дұрыс, сауатты қолдана білу мәдениетін дамыту. 3. Тәрбиелік мақсаты: Оқушының еңбек сүйгіштік қасиетін қалыптастыру, ұқыптылығы мен өзіндік ой-пікірін жан-жақты дәлелдей білу қасиетін тәрбиелеу. II. Сабақтың түрі: Білім, білік дағдыларын жетілдіру сабағы. III. Көркемділігі: Тақырыптық таблицалар. IV. Сабақтың әдістері: 1. Біртіндеп оңайдан қиынға көшу және сұрақ-жауап алу арқылы оқыту. 2. Жарыстыру тәсілі. 3. Сөйлеу мәдениетін жетілдіру. V. Сабақтың жүру барысы: 1. Қазақстан Республикасының әнұраны. 2. Ұйымдастыру кезеңі. 3. Тақырыпты бірге талқылай отырып, негізгі мазмұнын ашу. Мысалдар көрсету. Есептер шығарту. 4. Пысықтап, сабақты қорытындылау. 5. Үйге тапсырма беру.
Алгебра
Сабақ жоспары
6 сынып
9-сынып Арифметикалық және геометриялық прогрессияларға Есептер шығарту алгебра
990 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
602
1
Сабақтың мақсаты: Білімділік: арифметикалық және геометриялық прогрессия формулаларын пайдаланып әртүрлі және аралас есептерді шығару дағдысын жетілдіру; практикадан өз білімін жүйелі әрі дұрыс пайдалануға тәрбиелеу; стандартты емес есептер шығару арқылы оқушылардың білімін тереңдету. Дамытушылық: оқушылардың математикалық ойлау қабілетін, көзқарасын, логикасын, тілін дамыту. Тәрбиелік: оқушыларды патриоттылыққа, ұқыптылыққа, үздіксіз дамуға, қаржылық сауаттылыққа, жеке және топпен жұмыс істегендегі әділдікке тәрбиелеу. Сабақтың типі: практикалық сабақ Сабақтың түрі: баяндама, жұптасып жұмыс, критериалды бағалау, мультимедияны пайдалану Көрнекі құралдар: MO PowerPoint, MO Excel программалары, таратпа материялдар, Netclass құрылғысы.
Алгебра
Сабақ жоспары
9 сынып
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже
990 тг
Турдалиева Айгерим Лесқызы
11 Қырқүйек 2018
548
0
қмж
Алгебра
Сабақ жоспары
7 сынып
Автордың материалдары
Қисықсызықты трапецияның ауданын табу тақырыбына есептер шығару
990 тг
Кудербекова Алия Галымовна
03 Желтоқсан 2019
940
9
Ұйымдастыру Үй тапсырмасын тексеру “Көршіңді тексер”әдісі Өткен тақырыпты сұрақ-жауап арқылы пысықтау “Кім жылдам?” кесте толтыру “Ойлан тап” кеспе қағаздармен жұмыс “Зерделілер” сайысы (оқулықпен жұмыс) Қорытындылау Бағалау Үйге тапсырма
Алгебра
Презентация
11 сынып
“Алғашқы функция және интеграл” тарауы бойынша қорытындылау сабағы
990 тг
Кудербекова Алия Галымовна
03 Желтоқсан 2019
983
10
Математикалық іс-әрекеттерін,пәнге қызығушылығын арттыру,өз ойын еркін жеткізуге,ой-пікірімен бөлісе білуге,шығармашылыққа ұмтылдыру. Алғашқы функция ,интегралды есептеу үшін Ньютон-Лейбниц формуласын қолдану бойынша білік,дағдыларын қалыптастыра отырып,білімдерін нақтылау;
Алгебра
Ашық сабақ
11 сынып
Алғашқы функция және интеграл
990 тг
Кудербекова Алия Галымовна
03 Желтоқсан 2019
1069
5
-алғашқы функция ,интегралды есептеу үшін Ньютон-Лейбниц формуласын қолдану бойынша білік,дағдыларын қалыптастыра отырып,білімдерін нақтылау; математикалық іс-әрекеттерін,пәнге қызығушылығын арттыру,өз ойын еркін жеткізуге,ой-пікірімен бөлісе білуге,шығармашылыққа ұмтылдыру.
Алгебра
Презентация
11 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Сыни ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Әбдікәрім Ақнұр
Әбдікәрім Ақнұр сыни ойлау пәні бойынша тәлімгер
Аналитикалық ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Қадырова Арна Талғатқызы
Қадырова Арна аналитикалық ойлау пәні бойынша тәлімгер
Ағылшын пәнінен магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл