Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Бізідің айналамыздағы ақпарат
Материал жайлы қысқаша түсінік: 5 сынып оқушыларына
Материалды ашып қарау
Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)5.2.1.1 әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен , ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді.


  • Кейбір оқушылар:


  • Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлеріне мысал келтіреді. Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады.
  • Бағалау критерийі

    Ақпараттың әр түрлі формада берілуін анықтайдыАқпарат түрлерін мысал келтіреді.
    Тілдік мақсатПәндік лексика мен терминология: ақпарат-информатика -information.

    Құндылықтарға баулу

  • Жауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар,
  • Өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады
  • Пәнаралық байланысМатематика, бейнелеу өнері, музыка
    Алдынғы білімАқпарат туралы жалпы түсініктері бар.


    Сабақ басы Психологиялық дайындық2 мин.

    Топтастыру 1 минОқушыларды музыкалық әуенге билете отырып,қолдарына ойыншық ұстатамын. Ойыншықты кезекпен бір-біріне беріп ауыстырады , әуен тоқтаған кезде ойыншық қолында қалған оқушы сыныпқа сәттілік тілейді.

    Суреттер арқылы оқушыларды топқа бөлу

    МЫСЫҚ











    суреттер«Миға шабуыл» 3 минТЖ. Берілген әрекеттерден ақпараттың таратылу жолдары мен түрлерін анықтаңдар.Әкесі теледидар көріп отыр.2. Екі адам сөйлесіп отыр.3. Оқушылар Ватсапта отыр.4. Оқушы музыка тыңдап отыр.Оқушыларды басбармақ әдісі арқылы ынталандырамын.Түрлі түсті таяқшалардың түрлері арқылы бағалаймын.Жасыл түс-өте жақсы.Қызыл түс- жақсы.Сары түс- қосымша әліде кішкене толықтыру қажетСабақтың ортасы Жаңа сабақты түсіндіру.1 тапсырма. (Деңгейлік тапсырма)ЖЖ Ақпарат түрлерін анықтаңыз.

    А _________Ә ___________Б ________

    В МЫСЫҚ КОШКАCAT _________________ҚБ Ақпараттын түрлерін анықтайдыКейбіреулері толықтыруды кажет етеді, себебі ...

    2 тапсырма. Көрстілген ақпараттарды қызметімен сәйкестендіріз.



    Сандықсурет, схема, сызуГрафикалықкітаптағы, газеДыбыстық-журналдағы тақпақтар

    көбейту таблицасы

    ҚБ Оқушылардың жауаптарына қарай математикалық фигуралар беріледі

    3 тапсырма. Практикалық жұмыс:





















    Жауап толық жақсы



    Жауап толықтыруды қажет етеді жақсы



    Жауаптарыныз толықтай толықтыруды қажет етеді







    Сергіту сәті



    Сергіту сәті 3-ке дейін санау

    Сабақтың соңыҚорытынды 5 мин
  • Неліктен ақпаратты сезім мүшелері арқылы қабылдаймыз? «Балық қаңқасы» әдісі арқылы анықтау. (Жұптық жұмыс)






  • . «Балық қаңқасы» әдісі. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасай отырып, ақпарат туралы ұғымға кластер құрайды.

    Нәтиже СұрақМәселеЖауапДескриптор:1.Ақпарат туралы ұғымды анықтады2.Ақпарат түрлерін ажыратты3.Ақпараттың қасиеттерін білді және өңдеді

    Үйге тапсырма беру 5.2.1.1 Біздің айналамыздағы ақпарат.

    Жұптар парақшаларын алмастырып дайын жауапты көру арқылы бағалайды.



    Рефлексия 2 мин

    Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Оқушылардың бойындағы жақсы қасиеттерін табуға жетелейді.Сәйкестендіру кестесін пайдалану арқылы білімдерін жинақтау.Практикалық жұмыс жасау арқылы оқушылардын компьютермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.Кері байланыс арқылы.

    ҚБ Оқушылардың жауаптарына қарай математикалық фигуралар беру арқылы

    ҚБ Бір біріне «түрлі түсті таяқшалар» арқылы бағалау

    Техника қауіпсіздік ережелерін практикалық жұмыс жасау барысында қолданады

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шынбергенова Жанар Жолбергенқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-07
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573151898
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999