Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Компьютердің құрылғылары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мектеп рқушыларына информатика пәні сабағында оте кажет
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар

сабақ: қазақ әдебиетіМектеп: Жамбыл атындағы жалпы орта мектебі.
тақырыбы:А.С Пушкин және қазақ әдебиеті
күні: 07. 12. 2017 жылМұғалімнің есімі: Ілияс Күлзейнет
Сынып:7

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақ саттары)

7 А/И 2. Эпикалық, поэзтялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды.


Көпшілік оқушылар:


Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармалардың жанрын ажыратады.


Кейбір оқушылар:


Оқулықтан тыс қосымша материалдармен жұмыс жасайды.
бағалау критерийлері 1.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды.2.Шығарманың жанрлық ерекшелігін біледі.3.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармаларды жанрлық ерекшеліктеріне қарай анықтай отырып, қосымша ресурстармен жұмыс жасайды.
құндылықтар

достық,ынтымақ,бірлік
тілдік мақсатПәнге қатысты тірек сөздер:мұнара, халық, ақын, өлең, муза, тіл

алдыңғы оқуОқушыларда түсіну, жауап беру дағдысы қалыптасқан
Жоспар
жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыздар)ресурстар
Басы



5минут

























Ортасы20 минут







Бағалау критериі1.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды ..















































Ширату жаттығуы: «Зымыран сұрақтар» әдісіОқушылардың ой-өрісін дамыту мақсатында алдым.1.Қандай шетел әдебиетінің өкілдерін білесіңдер?2.АС.Пушкин кім?3.А.С.Пушкиннің қандай шығармаларын білесіңдер?4.Пушкин шығармаларын қазақ тіліне аударған кімдер?

Топқа бөлуОқушылар қиынды суреттер топтарға бөлінеді.1-топ: «Жазушылар»2-топ: «Зерттеушілер»3-топ: «Суретшілер» Тапсырма.

1-топ: «Жазушылар» тобы«Қабырғадағы рөл» әдісі бойынша А.С.Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңін оқи отырып, берілген тапсырмаларды орындаңыз.

Қосымша ақпараттар









Сұрақтар құрастырады



2-топ: «Зерттеушілер» тобы «Венн диаграмма» әдісі бойынша Абай мен Пушкиннің өлеңі арқылы автор бейнесін салыстырыңыз.













3-топ: «Суретшілер» тобыБерілген мәтінен автор бейнесін анықтап, эссе жазыңыз.























Смайликтер































Плакаттар, маркер, стикерлер




Дескриптор1.А.С.Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңін оқи отырып, берілген тапсырмаларды орындайды.2.Абай мен Пушкиннің өлеңі арқылы автор бейнесін салыстырады.3.Берілген мәтінен автор бейнесін анықтап, эссе жазады.































Бағалау критерийі2.Шығарманың жанрлық ерекшелігін біледі.



















Тапсырма1.«Стикердегі диалог» әдісі бойынша поэзиялық шығарма құрастырып стикерге жазыңыз.2.Өлең кемінде 4 қатардан тұруы керек.3.Жанрлық ерекшелігі сақталуы шарт.





Дескриптор

1.«Стикердегі диалог» әдісі бойынша поэзиялық шығарма құрастырып стикерге жазады.2.Өлең кемінде 4 қатардан тұрады.3.Жанрлық ерекшелігі сақталады.







Соңы 10 минут

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша Абай мен Пушкин туралы оқулықтан тыс суреттермен танысып ақпарат құралдарын пайдалана отырып, сұрақтарға жауап береді.


А4 парақшасы, конверт жасауға арналған парақша, желім, қайшы
  • Бағалау критериі




  • Дескриптор



    Қосымша ақпарат



    Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?



    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы


    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша Абай мен Пушкин туралы оқулықтан тыс суреттермен танысып ақпарат құралдарын пайдалана отырып, сұрақтарға жауап береді.


    Смайликтер арқылы, «Басбармақ»әдісі


    желім, қайшыҚайшы мен желімді пайдаланған кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау
    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


    Сабақтың оқу мақсаттары сараланды, белсенді әдістерді тиімді қолдана білдім. Сабақ барысында жоспарға түзету енгізген жоқпын.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1. «Зымыран сұрақтар» әдісіОқушылардың ой-өрісін дамыту мақсатында алдым.2. .«Стикердегі диалог» әдісі бойынша поэзиялық шығарма құрастырып стикерге жазыңыз.



    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1 А.С.Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңін оқи отырып, берілген тапсырмаларды орындайды.Абай мен Пушкиннің өлеңі арқылы автор бейнесін салыстырады2. Венн диаграмма» әдісі бойынша Абай мен Пушкиннің өлеңі арқылы автор бейнесін салыстырыңыз

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?Сабақта белсенді іс-әрекеттер орнату арқылы жекелеген оқушылармен жұмысты жандандырудың сабақ мақсатына жетуде өз әсерін тигізетіндігін білдім.







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шынбергенова Жанар Жолбергенқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-10
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570683671
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999