Материалдар «Бүтін көрсеткішті дәреже» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

«Бүтін көрсеткішті дәреже» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері. Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері. Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру . Санның стандарт түрі. 7.1.2.1 натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу. 7.1.2.4 бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде көрсету 7.2.3.1құрамында дәрежесі бар сандар тізбегінің заңдылығын және жетіспейтін мүшелерін анықтау; 7.1.1.1сандарды стандарт түрде жазу; - натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін есептер шығаруда қолданады; - бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтайды және берілген сандарды дәреже түрінде көрсетеді, - құрамында дәрежесі бар сандар тізбегінің заңдылығын және жетіспейтін мүшелерін анықтайды; - санды стандарт түрде жазады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
20 Ақпан 2019
3092
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Тізбектелген сабақтар топтамасының рефлексивті есебі.
Бабаханов Мейрхан Аймаханович
13 Қырқүйек 2019
1063
2
Мен іс-тәжірибем барысында тізбектелген үш сабағымды жеті модульмен байланыстыруды жоспарладым. Не себепті? «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» модульін қолданып, бірлескен жұмыс арқылы әр-түрлі әдістерді тиімді қолдану барысында, физика сабағында оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Оқушыларды жүйелі ойлауға үйрету, есептеуді жақсы игеру, тапсырмаларды орындау стратегияларын әзірлеуге және ойластыруға, нақты тапсырма үшін барынша оңтайлы болып табылатын стратегияларды таңдауға ықпал ету. Физика пәнінен 7 сыныпты алдым. Себебі сыныпта «А», «Б», «С» деңгейлі оқушылар бар. Орта мерзімді жоспарымда жеті модульді сабақ өту барысында қалай кіріктіретініме тоқталып өтемін.
Физика
Ашық сабақ
9 сынып
Менің ұстаздық қызметімнің мақсаты неде?
Бабаханов Мейрхан Аймаханович
13 Қырқүйек 2019
2085
4
Заман талабына сай білім бере отырып, оқушы бойында танымдық қабілетін дамыту бүгінгі таңда ұстаз үшін үлкен жауапкершілік іс болып табылады. Қоғамның осындай дарынды адамдарға деген қажеттілігін қанағаттандыру талабы білім беру жүйесінің алдына баланың жеке қабілеті мен әлеуметтік белсенділігінің дамуына жол ашу, шығармашылық қабілеті зор жеке тұлғаны қалыптастыру міндетін қойып отыр. Менің ұстаздық қызметімдегі ұстанған мақсатым: оқушының физика пәніне деген қызығушылық тетігін табуын.Физика пәннің өз өміріне деген қажеттілігін сезінуін, талаптануы, оқуы, ізденуіне,өз біліміне деген сенімділігіне көз жеткізу мақсатына әрбір шәкірттерім мен жұмыс алып бару..
Физика
Эссе
Басқа
Мұғалімдердің жаңа педагогикалық технологияларды меңгеруі мен оны оқу-тәрбие үрдісіне енгізуі
Бабаханов Мейрхан Аймаханович
13 Қырқүйек 2019
739
2
Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы-заман талабына сай келешек ұрпақтың қажеттілігін қанағаттандыратын бағдарлама.Осы бағдарламаның ішіндегі қаймағын мен бағалау деп түсіндім: себебі оқушының алған білім саралау барысында оқушы өзінің қай сатыдан тұрғанын өзі бағамдай алады. Бағалау-оқу үдерісі мен оның нәтижесі туралы ауқымды түсініктен тұратын педогогикалық үдерістің маңызды элементі.Ол білім алушылардың оқу бағдарламасы бойынша алған білім ,білік сапасын немесе оқушылардың шығармашылық бағыттағы тұлғалық даму деңгейін анықтауға,арттыруға және түзетуге көмектесетін тәсіл.
Физика
Эссе
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері