Материалдар Мұғалімдердің жаңа педагогикалық технологияларды меңгеруі мен оны оқу-тәрбие үрдісіне енгізуі
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Мұғалімдердің жаңа педагогикалық технологияларды меңгеруі мен оны оқу-тәрбие үрдісіне енгізуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы-заман талабына сай келешек ұрпақтың қажеттілігін қанағаттандыратын бағдарлама.Осы бағдарламаның ішіндегі қаймағын мен бағалау деп түсіндім: себебі оқушының алған білім саралау барысында оқушы өзінің қай сатыдан тұрғанын өзі бағамдай алады. Бағалау-оқу үдерісі мен оның нәтижесі туралы ауқымды түсініктен тұратын педогогикалық үдерістің маңызды элементі.Ол білім алушылардың оқу бағдарламасы бойынша алған білім ,білік сапасын немесе оқушылардың шығармашылық бағыттағы тұлғалық даму деңгейін анықтауға,арттыруға және түзетуге көмектесетін тәсіл.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
13 Қырқүйек 2019
739
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Тізбектелген сабақтар топтамасының рефлексивті есебі.
Бабаханов Мейрхан Аймаханович
13 Қырқүйек 2019
1062
2
Мен іс-тәжірибем барысында тізбектелген үш сабағымды жеті модульмен байланыстыруды жоспарладым. Не себепті? «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» модульін қолданып, бірлескен жұмыс арқылы әр-түрлі әдістерді тиімді қолдану барысында, физика сабағында оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Оқушыларды жүйелі ойлауға үйрету, есептеуді жақсы игеру, тапсырмаларды орындау стратегияларын әзірлеуге және ойластыруға, нақты тапсырма үшін барынша оңтайлы болып табылатын стратегияларды таңдауға ықпал ету. Физика пәнінен 7 сыныпты алдым. Себебі сыныпта «А», «Б», «С» деңгейлі оқушылар бар. Орта мерзімді жоспарымда жеті модульді сабақ өту барысында қалай кіріктіретініме тоқталып өтемін.
Физика
Ашық сабақ
9 сынып
Менің ұстаздық қызметімнің мақсаты неде?
Бабаханов Мейрхан Аймаханович
13 Қырқүйек 2019
2084
4
Заман талабына сай білім бере отырып, оқушы бойында танымдық қабілетін дамыту бүгінгі таңда ұстаз үшін үлкен жауапкершілік іс болып табылады. Қоғамның осындай дарынды адамдарға деген қажеттілігін қанағаттандыру талабы білім беру жүйесінің алдына баланың жеке қабілеті мен әлеуметтік белсенділігінің дамуына жол ашу, шығармашылық қабілеті зор жеке тұлғаны қалыптастыру міндетін қойып отыр. Менің ұстаздық қызметімдегі ұстанған мақсатым: оқушының физика пәніне деген қызығушылық тетігін табуын.Физика пәннің өз өміріне деген қажеттілігін сезінуін, талаптануы, оқуы, ізденуіне,өз біліміне деген сенімділігіне көз жеткізу мақсатына әрбір шәкірттерім мен жұмыс алып бару..
Физика
Эссе
Басқа
Жаңартылған білім мазмұнындағы тамаша кезеңдерден бір үзік ой.
Бабаханов Мейрхан Аймаханович
13 Қырқүйек 2019
730
2
Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы-заман талабына сай келешек ұрпақтың қажеттілігін қанағаттандыратын бағдарлама.Осы бағдарламаның ішіндегі қаймағын мен бағалау деп түсіндім: себебі оқушының алған білім саралау барысында оқушы өзінің қай сатыдан тұрғанын өзі бағамдай алады. Бағалау-оқу үдерісі мен оның нәтижесі туралы ауқымды түсініктен тұратын педогогикалық үдерістің маңызды элементі.Ол білім алушылардың оқу бағдарламасы бойынша алған білім ,білік сапасын немесе оқушылардың шығармашылық бағыттағы тұлғалық даму деңгейін анықтауға,арттыруға және түзетуге көмектесетін тәсіл.
Физика
Эссе
Басқа
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері