Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
«Дала құстары»
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәрбиешілерге көмек
Материалды ашып қарау
«Балауса» II-кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.Білім беру салалары: Қатынас Бөлімдері: Тіл дамытуТақырыбы: «Дала құстары» (байланыстырып сөйлеу)Білімділік: Зат есімдер мен көмекші есімдерді байланыстырып сөйлеуге үйрету. Дамытушылық: Балалардың есту қабілеттері мен зейіндерін дамыту. Тәрбиелік: Құстарды қорғай білуге тәрбиелеу.Көрнекілік: Қарға, торғай, сауысқанның суреттері.Сөздік жұмыс: Жалпылдап, қарқылдап, шықылықтап. Билингвальді компонент: Қарға - ворона, хат - письмо.
Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс әрекеті
Мотивациялық- қозғаушылықШ.ш «Біз балдырған»06-04-«Б». №11



Ғажайып сәті: Тәрбиеші Кірпі мен жаутаңнан хат келгенін айтып, оқиды: «Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біздің орман тым-тырыс болып қалды. Құстар көрінбейді, дауыстары естілмейді. Біздің құстар сендер жаққа ұшып кеткен сияқты. Егер келсе бізге хабар беріңдер.Кірпі мен жаутаң.Тәрбиеші балалардан балабақшаға келе жатқанда қандай құстарды көргендерін сұрайды.
Біз балдырған, тең басқан,Дос құшағын кең ашқан.Тілегіміз – бейбіт күн,Ашық болсын кең аспан!





Хатты тыңдайды.







Көрген құстарын естеріне түсіреді.
Ұйымдастыру-іздестіру

Суретпен жұмысТақтаға құстардың суретін іліп, жұмбақтар жасырады. Әр жұмбақты шешкен сайын сол құстың суретін алып, мольбертке орналастырады.Жұмбақты шешемізБір-ақ уыс көлемім,Шыбын-шіркей қорегім.Бау-бақшаны қорғаймын,Ал атым ше? (Торғаймын)Балаларға торғайды сипаттатады, өзі толықтырады. Үнтаспа қосып, дауысын тыңдатады. Жұмбақты шешемізҰшқаны қызық жалпылдап,Өзі сондай қарқылдақ. (Қарға) Үнтаспа қосып, қарғаның дауысын тыңдатады.Жаңылтпаш айтамыз.Торғай торғайды ұнатады, Торғай торғайды қуантады. Ала қарға қарға қонады, Қара қарға жарға қонадыСөздік жұмыс: «жалпылдап, қарқылдақ, шықылықтап» сөздерінің мағынасын түсіндіру.Сергіту сәті: 06-04-«Ә».№69











Жұмбақты шешемізАла шапан кигені, Сескенгіш болған соң. Шықылықтап жүргені. (Сауысқан)Суретпен жұмыс.Сауысқанның суретін көрсетіп, талдатады. Басқа құстарға ұқсайтын жағын айтып, салыстырады.Д.о «Қайсысы қалай дауыстайды?»


Тәрбиешінің түсіндірмесін тыңдайды.





Жұмбақты шешеді.









Жаңылтпашты айтады.Торғай торғайды ұнатады, Торғай торғайды қуантады. Ала қарға қарға қонады, Қара қарға жарға қонады



Торғай торғай торғайсың, Таяу келіп қонғайсың. Жем шашайын тойып ал, Сонда аязға тонбайсың. Қарғаға біз ұқсайық, Қане қанат жасайық. Қарға сияқты жүрейік, Жан-жағымызға қарайық.







Суретке қарап сауысқанды сипаттайды.Қай құс қалай дауыстайтынын айтады.
Рефлексивті-түзетушілікСұрақтар қойып, тақырыпты қорытындылау;
  • Біз бүгін қандай құстармен таныстық?
  • Олар қалай дауыстайды екен.
  • Тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді.Қарға, торғай, сауысқан мен таныстық.Қарға қарқылдайды, Сауысқан шықылдайды, Торғай шиқылдайды.
    Күтілетін нәтиже Нені білу керек: Жаңылтпашты жаңылмай айтуды. Нені игеру керек: Сөйлеу барысында бір сөзді екінші сөзбен байланыстыруды. Нені біледі: Дала құстарын танып, дауыстарын ажыратуды, салыстыруды.Толтырған:















































































    «Ертөстік» II- кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы. Уақыты: 09.11.2015жБілім беру салалары: Әлеуметтік ортаБөлімдері: Көркем әдебиетТақырыбы: Т. Әбдірахманованың «Ақ лақ» өлеңіМақсаты: Білімділік: Кейіпкердің іс-әрекетін бақылауға және талқылап, көңіл күйін ажырата алуға үйрету.Дамытушылық: Тіл байлықтарын дамыту. Тәрбиелік: Жанашырлыққа тәрбиелеу.Көрнекілік: Ойыншық құлын, қозы, лақтар. Сөздік жұмысы: Сиқырлы, жануарлар.Билингвальді компонент: Лақ- козленок, жаңашырлық- забота, пікір-мнение.
    Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс - әрекетБалалардың іс – әрекеті
    Мотивациялық-қозғаушылықШ.ш «Біз балдырған»06-04-«Б». №11





    Бір-бірлеріне төрт түлік малдың төлдерінің атарын айтып еркелетеді.
    Біз балдырған, тең басқан,Дос құшағын кең ашқан.Тілегіміз – бейбіт күн,Ашық болсын кең аспан!

    Балалар допты бір – бірлеріне беріп, еркелететін сөз айтады Мысалы: -Құлыншақ -Ботақан т.б
    Ұйымдастыру-іздестіру

    Суретпен жұмысҮй жануарлары мен төлдердің суреттерін көрсетеді. Әр төлдің өз енесінің жанына қою керектігін түсіндіреді. Өлеңмен танысу.Т. Әбдірахманованың «Ақ лақ» өлеңін оқып беріп, талдайды.- Лақ не істеді?- Кімді іздеді?- Фатима не істеді?Сөздік жұмыс: «сиқырлы, жануарлар» деген сөздердің мағынасын түсіндіреді.«Егер де мен...» ойыныӨлеңді талдап, балалардан «Фатиманың орнында өздерің болсаңдар, не істеуші едіңдер?» деп сұрап, пікір айтқызу арқылы балаларға қиналған адамдар мен жануарларға жанашырлық көрсету керек екендігін түсіндіру. Сергіту сәті: 06-04-«Ә» №68



    Әр жануардың қасына өз төлдерін қояды.

    Өлеңді мұқият тыңдайды.

  • Сұрақтарға жауап береді.


  • Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.

    Өз ойларын айтады.



    Қолға алып шарды, Үрлеймін мен былай: Уф-ф-ф. Үрлеймін деп қатты Жарып алдым шарды.
    Рефлексивті – түзетушілік«Кімнің дауысы» дидактикалық ойыны. Тәрбиеші әр түрлі үй жануарларының дауысын салады, балалар кімнің дауысы екенін табу керекБалаларды мадақтап, ұйымдастырған оқу іс-әрекетін аяқтайды.





    Қай жануардың дауысы екенін айтады.


    Күтілетін нәтиже Нені білу керек: Қиналған жандарға жанашырлық танытуды. Нені игеру керек: Сұрақтарға толық жауап беруді. Нені біледі: Өз достарына керек кезде көмек көрсетуді. Толтырған: Калифанова А.Т.Тексердім:





























    «Ертөстік» II-кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.Уақыты: 10.11.2015ж. Білім беру салалары: Таным Бөлімдері: ҚМҰҚТақырыбы: «Көңілді көжектер мен қонжықтар»Білімділік: Жабайы аңдар мен олардың дене мүшелері туралы түсінік беру; Дамытушылық: Санау ұғымдарын (көп, аз, бір) білімдерін кеңейтіп, баланың танымдылық қабілеттерін дамыту және ұсақ қол қимылдарын жетілідру. Тәрбиелік: Мейірімділік сезімге тәрбиелеу; Көрнекілік: Көжектер, қонжық ойыншықтар, суреттер, қима қағаз, қайшы.Сөздік жұмыс: аз, көп. Билингвальді компонент: Көжек-зайчонок, қонжық- медвежонок, қайшы- ножница.
    Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс әрекеті
    Мотивациялық қозғаушылықШ.ш «Біз балдырған»06-04-«Б». №11



    Ғажайып сәті:Жылаған дауыс естіледі. Кімнің жылап отырғанын орындық пен үстелдің астынан, шкафтың ішінен балалармен бірге іздейді. Тәрбиеші қонжық пен көжекті тауып алады.
  • Қонжықтар мен көжектер адасып, қарындары ашып, тоңып қалыпты.
  • Біз балдырған, тең басқан,Дос құшағын кең ашқан.Тілегіміз – бейбіт күн,Ашық болсын кең аспан!

    Ұйымдастыру-іздестіру

    «Қандай көжек?» д.о

  • Қояндар қанша? Келіңдер, қояндарды құшақтап жылытайық, оларды үрлеп, қолымызбен сипайық.
  • Көзі қандай? Нешеу?
  • Құлақтары қандай? Нешеу?
  • Аяқтары қандай? Нешеу?
  • Құйрығы қандай? Нешеу?
  • Нені жақсы көреді?
  • Сергіту сәті: «Көжектерді ұстаймыз» Музыка ойнатылып, балалар көжек болып секіріп жүреді. Тәрбиеші ұстауға ұмтылады. Балалар қашып, орындарына барып отырады.

    Ойын тапсырмасын орындайды.
  • Қояндар көп екенін айтады
  • -Көзі үлкен, екеу. – Құлақтары ұзын, екеу - Аяқтары көп. –Құйрығы қысқа, біреу. –Сәбізді жақсы көреді. Музыка ойнатылып, балалар көжек болып секіріп жүреді. Тәрбиеші ұстауға ұмтылады. Балалар қашып, орындарына барып отырады.
    Рефлексивтітүзетушілік
  • Балалар бүгін бізге кім келді.
  • Қандай ойын ойнадық?
  • Қояндар мен көжектер.
  • «Қандай көжек?» д.ойын ойнадық.
    Күтілетін нәтиже Нені білу керек: Санау ұғымдарын (көп, аз, бір) білімдерін кеңейтіп, баланың танымдылық қабілеттерін дамыту және ұсақ қол қимылдарын жетілідру. Нені игеру керек: Жабайы аңдар мен олардың дене мүшелері туралы түсінік беру; Нені біледі: Тапсырманы дұрыс түсініп, орындауды. Толтырған: Сартаева А.Қ.Тексердім:



















































    «Ертөстік» II-кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.Уақыты: 10.11.2015ж. Білім беру салалары: Денсаулық Бөлімдері: Дене шынықтыруТақырыбы: «Бүгін біз циркке барамыз»Білімділік: Бір орнында тұрып ұзындыққа секіруді үйрету. Аяқ пен қол қимылын үйлестіре, серпіле екпінмен секіруді бекіту.Дамытушылық: Музыкаға сәйкес өздігінен бейнелі қимылдар орындау қабілеттерін қалыптастыру. Мойын, иық және қолдың бұлшық еттерін дамыту. Тәрбиелік: Дене бітімінің дұрыс дамуын қадағалау.Қажетті құрал-жабдықтар: жіп.Сөздік жұмыс: Тепе-теңдік. Билингвальді компонент: Қатар-ряд. Секіру- прыгать.
    Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс әрекеті
    Мотивациялық -қозғаушылықПедагог төмендегі тапсырмаларды орындатады:«Бүгін біз циркке барамыз». Заттардың арасынан «ирелеңдей» жүру.
  • Күнде таңертең шынықтыру жаттығуын жасаймыз (орнында тұрып, жүру). Жаттығуды ретімен орындауды: көңілді адымдаймыз; сарбаздарша жүреміз; күлдіргіштердей жүгіруді ұнатамыз.
  • Қолды жоғары көтеріп түсіру керек. Шағын топпен қатарға тұру.
    Педагогті мұқият тыңдайды, дұрыс орындауға тырысады.

    Ұйымдастыру-іздестіруЖалпы дамыту жаттығулары.Шеңбер бойы тұрғызып, жалпы дамыту жаттығуларын орындатады.Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді.Балаларға орындатады.Балалардың дұрыс орындауларын қадағалайды.Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары:
  • Жіпті ұстап шеңбер бойымен жүгіру;
  • Бір орнында тұрып ұзындыққа секіру (аарқашықтығы 30 см)
  • Қимылды ойын: «Тиіп кетпе»


    Жалпы дамыту жаттығуларын орындайды.

















    Педагогті мұқият тыңдайды, тапсырманы бұлжытпай орындауға тырысады.Ойынға барлығы белсенділік танытады
    Рефлексивті-түзетушілікҚорытынды бөлім.Қимыл-қозғалысы аз ойын«Жел»

    Ойынға жаппай қатысады.
    Күтілетін нәтиже Нені білу керек: Қойылған заттардың арасымен «ирелеңдеп» өтуді.Нені игеру керек: Бір орнында тұрып ұзындыққа секіруді үйрету. Аяқ пен қол қимылын үйлестіре, серпіле екпінмен секіруді бекіту.Нені біледі: Жаттығулар орындау кезінде тынысты тоқтатпау дағдыларын.Толтырған: Сартаева А.Қ.Тексердім:























































    «Ертөстік» II-кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.Уақыты: 13.11.2015ж. Білім беру салалары: Денсаулық Бөлімдері: Дене шынықтыруТақырыбы: «Бүгін біз циркке барамыз»Білімділік: Допты екі қолмен желке тұсынан лақтыруға үйрету; доптың ұшуына дұрыс траектория беру, қолдарын екпінді қимылмен жаза білуді бекіту.Дамытушылық: Музыкаға сәйкес өздігінен бейнелі қимылдар орындау қабілеттерін қалыптастыру. Мойын, иық және қолдың бұлшық еттерін дамыту. Тәрбиелік: Дене бітімінің дұрыс дамуын қадағалау.Қажетті құрал-жабдықтар: жіп, доптар.Сөздік жұмыс: Тепе-теңдік. Билингвальді компонент: Доп- мяч, секіру- прыгать.
    Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс әрекеті
    Мотивациялық қозғаушылықПедагог төмендегі тапсырмаларды орындатады:«Бүгін біз циркке барамыз». Заттардың арасынан «ирелеңдей» жүру.
  • Күнде таңертең шынықтыру жаттығуын жасаймыз (орнында тұрып, жүру). Жаттығуды ретімен орындауды: көңілді адымдаймыз; сарбаздарша жүреміз; күлдіргіштердей жүгіруді ұнатамыз.
  • Қолды жоғары көтеріп түсіру керек. Шағын топпен қатарға тұру.
    Педагогті мұқият тыңдайды, дұрыс орындауға тырысады.

    Ұйымдастыру-іздестіруЖалпы дамыту жаттығулары.Шеңбер бойы тұрғызып, жалпы дамыту жаттығуларын орындатады.Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсетеді.Балаларға орындатады.Балалардың дұрыс орындауларын қадағалайды.Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары:
  • Бір орнында тұрып ұзындыққа секіру (аарқашықтығы 30 см)
  • Допты екі қолмен желкенің «тұсынан» лақтыру
  • Қимылды ойын: «Әткеншек» - Алтыбақан.


    Жалпы дамыту жаттығуларын орындайды.

















    Педагогті мұқият тыңдайды, тапсырманы бұлжытпай орындауға тырысады.Ойынға жаппай қатысады
    РефлексивтітүзетушілікҚорытынды бөлім.Қимыл-қозғалысы аз ойын«Жел»

    Ойынға жаппай қатысады.
    Күтілетін нәтиже Нені білу керек: Допты екі қолмен желке тұсынан лақтыруды.Нені игеру керек: Доптың ұшуына дұрыс траектория беру, қолдарын екпінді қимылмен жаза білуді.Нені біледі: Жаттығулар орындау кезінде тынысты тоқтатпау дағдыларын.Толтырған: Калифанова А.Т.Тексердім:























































    «Ертөстік» II- кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы. Уақыты: 11.11.2015Білім беру салалары: ШығармашылықБөлімдері : Сурет салуТақырыбы: «Торғай»Мақсаты: Білімділік: Құстар туралы жалпы мәлімет беріп, құстың суретін аяқтап салуға үйрету; Дамытушылық: Қиялдарын және ұсақ қол қимылдарын дамыту. Тәрбиелік: Құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.Көрнекілік: Құстардың суреті. Құрал –жабдықтар: Қылқалам, бояу, сүлгі.Сөздік жұмысы: Жыл мезгілі, күз айлары.Билингвальді компонент: Торғай- ворвбей, жем -корм.
    Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс - әрекетіБалалардың іс – әрекеті
    Мотивациялық-қозғаушылықШ.ш «Біз балдырған»06-04-«Б». №11

  • Қазір жылдың қай мезгілі?
  • Күз айларын атайық.


  • Осы мезгілдің қандай ерекшеліктерін білесіңдер?
  • Біз балдырған, тең басқан,Дос құшағын кең ашқан.Тілегіміз – бейбіт күн,Ашық болсын кең аспан!

  • Күз мезгілі екенін айтады.
  • Қыркүйек, қазан, қараша.
  • Күн суытып, жапырақтар сарғайып жерге түседі. Құстар жылы жаққа ұшып кетеді.
  • Ұйымдастыру-іздестіру«Құстар» ойыныМақсаты: Құстарға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу. Суреттегі құстарға жем мен су бергізу.Үлгі суретті көрсетеді.Торғайдың суретін аяқтап салу технологиясы:
  • Торғайдың үлгі суретін қарап, ненің жетіспейтінін сұрайды.




  • Кіші дөңгелектің он жағына кішкентай үшбұрыш салғызамыз (тұмсығын)


  • Сопақшаның төменгі жағына жуан қылқаламмен таяқша, жіңішке қылқаламмен таяқшаның астына үш кішкене таяқша салғызады:


  • Қауіпсіздік ережесін естеріне түсіреді.















    Сергіту сәті: 06-04-«Ә». №67






    Құстарға жем береді, су құяды.







    Торғайдың суретін қарап, ненің жетіспейтінін айтады.











































    Қылқаламды ауызға салуға болмайды. Бір-біріне қарап сілтемеу керек.Жұмыс соңында қолымызды сүлгімен сүртеміз.Балалар суретті салуға кіріседі.Үлгіге қарап сурет салады.Терезелер ашылсын, Шаң-тозаңнан арылсын
    Рефлексивті – түзетушілікБалалардың жұмыстарын көрмеге қояды.
  • Біз ненің суретін салдық?




  • Торғайдың суретін салғандарын айтады.
  • Күтілетін нәтиже : Нені білу керек: Құстар туралы жалпы мәліметті.Нені игеру керек: Құстар туралы жалпы мәлімет беріп, құстың суретін аяқтап салуға үйренеді; Нені біледі: Қарындашпен жұмыс жасай біледі.Толтырған: Калифанова А.Т.Тексерді: ______________«Ертөстік» II- кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.Уақыты: 12.11.2015ж. Білім беру салалары: Қатынас Бөлімдері: «Тілашар» в/кТақыры: «Үй жануарлары»Мақсаты: Білімділік: Балалардың үй жануарлары мен олардың төлдерін білдіретін сөздерді қолдана отырып, жануарлар туралы айту білігін бекіту. Дамытушылық: Сөйлеу барысында жануарлар мен олардың төлдерінің атауын білдіретін зат есімдердің жекеше және көпше түрлерін (түйе-түйелер-бота-боталар) қолдана білу іскерлігін дамыту және оларды топтарға қарай жіктелуін ұғындыруды жалғастыру. Тәрбиелік: Жануарларға қамқоршы болуға тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар: Үй жануарларының суреттері. Сөздік жұмыс: Үй жануарлары Билингвальді компонент: Үй жануарлары-домашние животные.
    Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
    Мотивациялық қозғаушылықШ.ш «Біз балдырған»06-04-«Б». №11

    Біз балдырған, тең басқан,Дос құшағын кең ашқан.Тілегіміз – бейбіт күн,Ашық болсын кең аспан!
    Ұйымдастыру-іздестіру



    Мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіру.Қарға баласын «аппағым» дейді,

    Кірпі баласын «жұмсағым» дейді.

  • Жануар да баласын жақсы көреді, еміренеді. Ал адамдар балаларын еркелетіп «күнім», «алтыным» деген сияқты сөздерді айтады.
  • Үй жануарлары жайлы түсіндіру.
  • Үй жануарлары –қолға үйретілген жануарлардың түрлері. Сондықтан кейде бұларды қолға үйретілген жануарлар деп атайды. Олар: сиыр, түйе, жылқы, қой, ешкі, есек, мысық, үй қояны, құстардан тауық, үйрек, қаз, күркетауық.


  • Жекеше және көпше түрде айтуды үйрету.Тақтаға 1 түйе, 1 сиыр, 1 қой, 1 жылқының суреттері ілінеді.Осы суреттердің жанына әрқайсысы 2-3 түйе, сиыр, қой және жылқының суретері ілінеді.

    Сергіту сәті: 06-04-«Ә»№11
    Мақал-мәтелді педагог соңынан қайталау.-Қарғаның түсі қара болады. Бірақ қарға өз баласын «аппағым» деп еркелетеді екен.-Ал кірпінің үсті тікенек болады. Бірақ кірпі баласын «жұмсағым» дейді екен.

    -Мұның бәрі- теңдеу сөз.













  • Үй жануарларын адамдар күтіп-баптайды.
  • Олардың қорегі: шөп, жем.






  • Бір қой, бір сиыр, бір түйе, бір жылқы.




  • -Қойлар, сиырлар, түйелер, жылқылар.

    Құлыншағым - құндызым, Құлдырайды, шабады. Жылтылдаған жұлдымым, Құстай қанат қағады.
    Рефлексивті-түзетушілікЖаңылтпаш айтқызу;
  • Ақ тай ақ па?
  • Қара тай ақ па?


  • Қай тай лақтай, Қай лақ бармақтай?


  • Балалар жаңылтпашты анық және тез жаңылмай айтуға тырысады.
    Күтілетін нәтиже:Нені білу керек:
  • Көбірек жаңылтпаш білу.
  • Нені игеру керек: - Балалардың үй жануарлары мен олардың төлдерін білдіретін сөздерді қолдана отырып, жануарлар туралы айту дағдыларын. - Сөйлеу барысында жануарлар мен олардың төлдерінің атауын білдіретін зат есімдердің жекеше және көпше түрлерін (түйе-түйелер-бота-боталар) қолдана білу дағдыларын. Нені біледі: - Жануарлардың төлдерін ажырата біледі.-Дауыстарын ажыратады.Толтырған: Сартаева А.Қ.Тексерді:































































    «Ертөстік» II- кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.Уақыты: 13.11.2015. Білім беру салалары: Шығармашылық Бөлімдері: МүсіндеуТақыры: «Қуыршақтар» Мақсаты: Білімділік: Қуыршақтар жайлы жалпы түсінік беру; ермексазды ширатып созуды үйрету.Дамытушылық: Саусақ маторикаларын дамыту. Тәрбиелік: Ойыншықтармен ойнауда ұқыптылыққа, дербес іс-әрекет жасауға тәрбиелеу. Құрал-жабдықтар: Ермексаз, сүлгі, тақтайша. Көрнекілік: Ермексаздан жасалған үлгі Сөздік жұмыс: Қуыршақ, ойыншықтар. Билингвальді компонент: Қуыршақ - кукла
    Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
    Мотивациялық – қозғаушылық













    Ш.ш «Біз балдырған»06-04-«Б». №11



    Бейнетаспадан «Ойыншықтар» өлеңін тыңдату.

    Ғажайып сәті: Топқа қуыршақ келеді.
    Біз балдырған, тең басқан,Дос құшағын кең ашқан.Тілегіміз – бейбіт күн,Ашық болсын кең аспан!

    Балалар өлеңді тыңдап, ол не туралы екенін айтады.

    Балалар қуанады.
    Ұйымдастыру-іздестіру













    Қуыршақ өзінің жалғыз екенін айтады. Ол да құрбыларымен ойнағысы келеді екен. Ойнайын десе өзі жалғыз.Тәрбиеші: Балалар біз қуыршаққа арнап көп қуыршақтарды мүсіндеп берейік, сонда біздің қуыршағымыз жалғызсырамайды.Ермексаздың қасиеттерін естеріне түсіреді.Қауіпсіздік ережесін естеріне салу.



    Қуыршақты мүсіндеу тәсілін көрсетеді.

    Сергіту сәті: 06-04-«Ә»№11


    Балалар тәрбиешіні тыңдайды,



    Қуыршаққа көмектесуге келіседі.



    Ермексазды илеуге, созуға болатынын айтады.Ермексазды ауызға салуға болмайды, жұмыс соңында қолымызды сумен жуып, сүлгімен сүртеміз.Балалар қуыршақты мүсіндеуге кіріседі.

    Құлыншағым - құндызым, Құлдырайды, шабады. Жылтылдаған жұлдымым, Құстай қанат қағады.

    Рефлексивті –түзетушілік
  • Бізге қонаққа кім келді?
  • Қуыршақ, балаларға рахмет айтады. Енді өзінің жалғыз емес екенін, оның да көптеген достары, құрбылары бар кененін айтады.
  • Қуыршақтың келгенін айту.
  • Балалар жасаған қуыршақтарын көрсетеді.
  • Күтілетін нәтиже Нені білу керек: Ойыншықтар жайлы, олармен ойнауды.Нені игеру керек: Ермексаздан қуыршақтың бейнесін жасай алуды.Нені біледі: Жұмыс соңында қолдарын сүлгімен сүрту керектігін, қауіпсіздік ережесін. Толтырған: Калифанова А.Т.Тексердім:



































    «Ертөстік» II- кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.Уақыты: 12.11.2015. Білім беру салалары: Таным Бөлімдері: ҚұрастыруТақыры: «Мұнаралы үйлер» Мақсаты: Білімділік: құрылыс материалдарын пайдаланып бір немесе көп қабатты үйлерді және мұнараларды құрастыра білуге үйрету.Дамытушылық: өзара қатынасы мен ерекшеліктеріне сәйкес құрастыру дағдыларын қалыптастыру Тәрбиелік: өзара қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу. Құрал-жабдықтар: құрылыс материалдары, үлгі көрнекіліктер. Сөздік жұмыс: мұнаралар, көп қабатты үйлерБилингвальді компонент: үй – дом, көпқабатты - многоэтажный
    Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
    Мотивациялық – қозғаушылық













    Ш.ш «Біз балдырған»06-04-«Б». №11



    Тәрбиеші үй және мұнаралардың үлгі суретін көрсетіп талдау жасайды. Үйдің бір және көп қабатты болатынын түсіндіртеді. Үйді жасау үшін қандай құрылыс материалдары керек және мұнараны жасау үшін қандай материалдар керек екенін балаларға ойлануға және таңдауға тапсырма беріледі.
    Біз балдырған, тең басқан,Дос құшағын кең ашқан.Тілегіміз – бейбіт күн,Ашық болсын кең аспан!

    Балалар бір және көпқабатты үйлерді салыстырып көреді, ерекшеліктеріненазар аударады. Құрылыс материалдарының түсін, пішінін таңдайды.
    Ұйымдастыру-іздестіру













    Тәрбиеші алдымен үйді құрастыру жолдарын көрсетеді. Бір қабатты үйге төрт текше, екі үшбұрыш керек және оны қалай қою керектігін түсіндіреді. Ал көп қабатты үй жасау үшін бірнеше текшелер, бірнеше кірпіштер қажет болады. Ол үшін текшелерді түстеріне сәйкес орналастыру ұсынылады, екі қызыл текше, оның үстіне ұзын сары түсті кірпіш қойылады, оның үстіне екі жасыл текше қойып, сары кірпішті орналастырып, оның үстіне көк түсті үшбұрыштарды қоямыз, сонда көп қабатты үй дайын болады.Мұнараларды жасау үшін текшелерді бірінің үстіне бірін қоямыз, бұл балалардың бұрын алған тәжірибелерін бекіту бағытында өздері құрастырады, текшелер неғұрлым көп болса, мұнара биік болатынын, аз болса аласа болатынын балалар сезінеді және оның үстіне үшбұрыштар қою арқылы төбесін жабады.Дайын болған құбылыстарды ұсақ ойыншықтармен, ағаштармен безендіріп, мазмұн беруге бағыт беріледі.Балалар тәрбиешінің нұсқауы бойынша алдымен бір қабатты үйді, содан кейін көп қабатты үйді, соңынан мұнараларды құрастырып оларды ұсақ ойыншықтармен безендіреді.Текшелердің үстіне ұзынша кірпіштерді орналастыруға және үшбұрыштарды дұрыс орналастыруға әрекет етеді.
    Рефлексивті –түзетушілікТәрбиеші балалардың құрылыстарын мұқият қарап шығып әр баланың жұмысына жеке талдау жасайды, жетістіктеріне мадақталады.Балалар құрастырған мұнаралар туралы өз ойларын айтады.
    Күтілетін нәтиже Нені білу керек: құрылыс материалдарын пайдалана отырып үйлер және мұнаралар құрастыра алудыНені игеру керек: үйдің көп қабатты, бір қабатты, «биік,аласа» деген ұғымдарды және оны іс-әрекет барысында көрсете алудыНені біледі: құрылыс материалдарымен жұмыс жасауда оны көлеміне, пішініне сәйкес кеңістікте дұрыс орналастыра алуды.Толтырған: Сартаева А.Қ.Тексердім:



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шарыпказина Ляззат Канаповна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-07
    Категория:
    Балабақша
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573122309
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999