Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Дыбыстардың үндесуі 3-класс
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналады
Материалды ашып қарау
Пән:Қазақ тілі .Сабақ тақырыбы: Дыбыстардың үндесуі

Күні: 07.11Мұғалімнің аты-жөні:Жаманбаева К.И
Сынып: 3

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;3.1.7.1 сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл);3.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:
  • мәтіннің тақырыбын қоя алады, мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады;
  • сөзде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айта алады;
  • кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі үлгі негізінде жазады;


  • Оқушылардыңкөбі:
  • мәтіннің тақырыбын табады, мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады;
  • қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айта алады;
  • кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі орта темппен жазады;


  • Оқушылардың кейбірі: - мәтіннің тақырыбын табады, өз бетінше негізгі ойды анықтай алады;
  • сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтай отырып айта алады:
  • кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі шапшаң жазады;
  • Бағалау критерийлері өз бетінше мәтіннің тақырыбын қояды, негізгі ойды мұғалімнің көмегімен анықтайды;сөзде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады;кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазады;
    Тілдік мақсаттарПәндік сөздерДыбыстар үндестігі. Жуан, жіңішке дыбыстар.Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:Талқылау үшін сұрақтар:Уақытты бағалай білесің бе?Ертегі неліктен «Таңды іздеу» деп аталған деп ойлайсың? Тілде сөздердің айтылуы мен жазылуы бірдей бола ма?
    Құндылықтарды дарытуУақытты ұтымды пайдалана білуге баулу;Оқушыларды уақытты бағалай  білуге, үнемшілдікке тәрбиелеу
    Пәнаралық байланыстарЖаратылыстану
    Алдыңғы меңгерілген білім Тіл және сөйлеу.Қаратпа сөздер. Қыстырма сөздер және олардың қандай мағына үстеп тұрғанын ажырата алады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы





















    І. Ұйымдастыру кезеңі. 3.1.7.1(Ж. Ж) «Сөздер тізбегі» әдісіМақсаты:Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Берілген уақыт ұғымдарын көрсететін суреттегі сөздерден мақал құрастыр. Мақал мағынасын аш. (Да, қымбат, алтыннан, уақыт), (ел, елу, жаңа, жылда)
  • Уақыт- алтыннан да қымбат.
  • Елу жылда, ел жаңа.
  • Жұпта ақылдасып, мақал мағынасын ашу, пікір білдіру.Қымбатсөзінің айтылуы мен жазылу ерекшелігіне көңіл бөлу керектігі айтылады. Өзара бағалауСабақтың бөлімі, тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Бағалау критерийлері оқушылармен бірге құрастырады.










    суреттер













    Сабақтың ортасы













































































































































    ІІ. Негізгі бөлім3.3.6.1(МК, Ө) Көркем жазу. Кең жолды дәптерге жазу үлгісін көрсету. Өө ӨӨӨ өөө өлке өсиет өмір өнеге өсімдік өскін өркениет өлеңДәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазады3.2.4.1(Ө, Т, Ж, қ) Тыңдалым. «Таңды іздеу» ертегісімен жұмыс. Мұғалім ертегіні мәнерлеп оқып береді. (Қажет жағдайда қайта оқиды) Мақсаты:Оқушылардың тыңдалым дағдыларын дамыту,ертегідегі негізгі ойды анықтап, ертегі мазмұны бойынша жоспар құруғадағдыландыру.1-жаттығу. Ертегіні тыңда.
  • Ертегі не туралы? Ондағы негізгі ойды анықта.
  • Ертегі неліктен «Таңды іздеу» деп аталған деп ойлайсың? Өз пікіріңмен бөліс.
  • «Қараңғы түн», «таң» сөздерінің мағынасын дереккөздерден біліп ал.
  • Төмендегі суреттердің қайсылары ертегі мазмұнына сәйкес келеді? Өз ойыңды дәлелде.
  • (Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Негізгі ойды, ертегі мазмұны бойынша жоспар құрудытопта ақылдаса отырып, жазады. Оны А4 қағазға жазып топ жұмысын таныстырады және төменде берілген суреттердің қайсысы ертегі мазмұнына сай келетінін анықтап, өз ойын дәлелдейді.) Түсіндірме сөздікпен жұмыс.Қараңғы түн, таң сөздерінің мағынасын анықтау. Қараңғы түн — жарық жоқ, қараңғылыққа шомған, түнек.Таң -жаңа күннің көрінісі, жаршысыСөздерді қатыстырып сөйлем құрастыру.Бағалау дескрипторы:- ертегі бойынша пікір айта алады;- негізгі ойды анықтай алады;- ертегі мазмұнына жоспар құрады;- сурет көріністеріне назар аударады;- ертегі мазмұнына сай келетінін суретті анықтайды, дәлелдеп айтады;- сөз мағыналарын түсінеді.3.1.7.1, 3.3.6.1(Ж, Т, Ж) 3-жаттығу. Сөздерді оқып, көшіріп жаз.
  • Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр.
  • Үлгі: Жазылуы Айтылуы басшы башшыМұғалім сөздерді топтарға бөліп береді. Алдымен жұпта сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырып, ой бөліседі, содан соң топта идея алмасады, жариялайды. Өз ой тұжырымдарын жасайды. Орфографиялық сөздікпен жұмыс.Көкжиек, басшы сөздерінің мағынасын анықтау.Көкжиек- аспан мен жер бетінің астасып көрінетін сызығы.Басшы- бұл  жұмысты беруші және сол жұмыстардың орындалуына жауап беруші адам. Бұл адамның лауазымы. Басшы- қимылды білдіреді. (Қолымды басшы.) Сөздерді сөз құрамына талдау.Оқулықта берілген жаңа ақпаратты оқып, өз ой тұжырымдарымен салыстырып, талдау жасайды. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі.(кесте) Бағалау дескрипторы:- бас әріп пен кіші әріптің биіктігін сақтап көлбеу, әдемі жазады;- сөздердің айтылуы мен жазылуындағы ерекшеліктерді байқайды;-қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады;- сөз мағыналарын түсінеді.Ой сергек!Бейнежазбадағы әуен ырғағымен билеу.3.1.7.1, 3.3.6.1(Ө, Ж, Ж;) Шығармашылық диктант

    Оқушылар жазып болып, жұпта алмасып, тексереді және дыбыстардың өзгеру себебін айтады.Бағалау дескрипторы:- бас әріп пен кіші әріптің биіктігін сақтап көлбеу, әдемі жазады;- дыбыстардың өзгеру себебін түсіну; 3.3.6.1(Ө; Ж; Ұ; Қ)4-жаттығу.Тыйым сөздерді көшіріп жаз.Оқушылар жұппен жұмыс жасай отырып, тыйым сөздердің мағынасына талдау жасап, жұбына дәлелдеп, түсіндіреді. Мұғалімнің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзетеді.Өзара бағалауБағалау дескрипторы:- бас әріп пен кіші әріптің биіктігін сақтап көлбеу, әдемі жазады;- тиым сөздердің мазмұнын түсінеді.3.1.7.1(Т, Ұ, қ) Саралау. Тест1) Дұрыс жазылған сөзді белгілеа) жұмысшы ә) жұмышшы б) жұмызшы2) «Ауызша» сөзінің айтылуын белгіле.а) ауұшша ә) ауызшша б) ауышша 3) «Ұшшаң» сөзінің жазылуын белгіле.а) ұщсан ә) ұшсаң б) ұшзсаң

    Қорыту мақсатында мұғалімнің көмегімен дауыссыздыбыстардың түбір мен қосымшаның жігінде бір-біріне ықпал етіп, өзара үндесіп айтылуының дыбыс үндестігі екеніне тұжырым жасалады. Жасалған қорытынды оқулықтағы ережемен салыстырылады.Бағалау дескрипторы:- дыбыстардың өзара үндесуін байқайды;- сөздердің айтылуы мен жазылуындағы ерекшеліктерді байқайды:- қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айтады;
    №1 Дәптермен жұмыс























    «Қазақ тілі» оқулығы 3-сынып. Жумабаева А., «Атамұра баспасы» 2018 ж.









    А4 қағаздар

    №1 Дәптермен жұмыс





















    №1 Дәптермен жұмыс





























    Ой сергек!



    интерактивті тақта





    №1 Дәптермен жұмыс































    Суреттеринтерактивті тақта
    Сабақтың соңы

    Рефлексия:Оқушылардың сабақты қаншалықты меңгергенін тексеруі үшін «Қол белгісі» стратегиясы қолданылады. Осылайша, олардан тақырыпты түсінгендігін немесе түсінбегендігін қол белгілері арқылы көрсетулері сұралады.Мен ________ түсініп отырмын және түсіндіре аламын (қолдың бас бармағын жоғары көтереді). Мен ___________ әлі түсінбей отырмын (қолдың бас бармағын бір жанына қарай бұрады). Мен __________ түсінгеніме сенімді емеспін (қолды бұлғайды). Үй тапсырма 2-жаттығу



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жаманбаева Камшат Ильясовна
    Жарияланған уақыты:
    2018-12-03
    Категория:
    Қаржылық сауаттылық пәні
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    3 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1543852525
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999