Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Тарихи тұлғалар
Материал жайлы қысқаша түсінік: сабақ жоспары 8 сыныпқа арналған Т1. Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау. 8.А1. Тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау.
Материалды ашып қарау
САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиетіМектеп: «Алакөл негізгі мектебі» КММ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Бөлім атауы: Тарихи тұлғалар тағылымы
Сабақтың тақырыбыТарихи тұлғалар
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары8.Т1. Мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау.8.А1. Тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау.
Сабақтың мақсаттарыТірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжайды, көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтін құрастырады.
Бағалау критерийлеріМәселені болжайды, көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрастырады
Дескрипторлар
  • Тақырыпты болжайды;
  • Кілтті сөздерден мәселені анықтайды;
  • Тыңдалым мазмұнынан қорытынды жасайды;
  • Оқиғаға өз бағасын береді;
  • Көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтін құрастырады.
  • ҚұндылықтарТарихи тұлғаларды дәріптеу, ерлігін қастерлеу
    Пәнаралық байланысТарих, география, өзін-өзі тану
    АКТ дағдыларыБейнежазбадан негізгі ақпаратты ұғады
    Осыған дейін меңгерілген білімТарихи тұлғалар тағлымы
    Тілдік міндеттерҰлт-азаттық, көтеріліс, қолбасшы, күрескер ақын, күйші,


    Жоспар
    Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттерДереккөздер
    Сабақтың басы

    7 мин




    1-қадам. Суреттер арқылы тақырыпты болжап көріңіз. 2-қадам. Махамбет Өтемісұлы туралы не білесіздер? Кластерге түсіріңіз.



    Сабақтың мақсаты, бағалау критерийі мен дескрипторлары анықталады.
    Таныстырылым
    Сабақтың ортасы



    10 мин























    7 мин

    12 мин
    Тыңдалымалды жұмыс1-тапсырма. Мәтінді оқып, диалог құрастыру Махамбет, ұлт-азаттық көтеріліс, Ықылас, сатқындық, аянышты өлім, шындыққа айналған түс.
  • Махамбет жорық барысында қаза тапты ма?
  • Оның өліміне кім себепкер болды?
  • Мұғалім қысқа ақпарат береді: Жазушы Т.Әлімқұлов Махамбеттің сезімталдығын, сенгіштігін, батылдығын, шарасыздығын бейнелейтін, оның соңғы күндерін сипаттайтын «Қараой» атты әңгіме жазды. Әңгіме Махамбеттей ұлы тұлғаның сатқындықтың құрбаны болғанын баяндайды. Ол әңгіме туралы Мұхтар Әуезов:«Қараой» әңгімесі халқым деп қолынан қаруы түспеген, жасындай жырымен көтерілісшілерді рухтандырған Махамбеттің бейнесін танытуда зор рөл атқаратын шығарма» деп бағалады.

    Тыңдалым мәтінімен танысып, негізгі ойын түртіп алыңыз.

    Тыңдалымнан кейінгі жұмыс2-тапсырма. Көркемдегіш құралдар мен мақалдарды қолданып, «Махамбет- қайсарлық пен ерліктің символы» атты мәтін құрастыңыз. Ауызша айтып беріңіз.Исатай-басшы, мен-қосшы;Жыр-толғауы - күллі адамзатқа тән азаттық пен теңдіктің өшпейтін ұраны; өршіл жырлары, мықты рухы, «Қара қазан, сары баланың қамы үшін»****Еліңді сүйсең, ерлік істейсің.Ерлік білекте емес, жүректе.Ерлік – елге мұра, ұрпаққа - үлгі.Ел үмітін ер ақтар, Ер атағын ел сақтар.

    Ф. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен бағалау



    Сабақтың соңы4 мин



    Кері байланыс:Не қиын болды?Не қызық болды?Үйге тапсырма: Махамбеттің өмірбаянын оқып, бір өлеңін мәнерлеп оқу.



    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау, берілетін уақыт, қолданатын дерек көздеріне байланысты бөліп оқыту. Топта бірлесіп оқыту. Тапсырмалардың өзара байланысты болуына баса назар аударылады.Пәнаралық байланыс – тарих, география, өзін-өзі тану.
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Алибекова Дана Канатовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-03
    Категория:
    Қаржылық сауаттылық пәні
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567482425
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999