Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Экожүйелер
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал география пәні бойынша , оқушылар мен мұғалімдерге керек ,әсіресе 5 сынып оқушыларына арналған . Тақырыбы экожүйлер. Барлық оқушылар:
-табиғи және жасанды экожүйелердің ұғымдардын ,терминдерін біледі;
Оқушылардың басым бөлігі:
- табиғи бірлестіктердің түрлеріне мысал келтіре алады,айырмашылықтарын айта алады ;
Кейбір оқушылар:
- өздері тұратын жеріне қандай жасанды және табиғи бірлестіктері тән екенін айта алады.Білу,түсіну:
-табиғи және жасанды экожүйелерінін түсінеді, терминдерін біледі;
Қолдану,талдау:
-табиғи және жасанды табиғатты салыстырады, суреттер бойынша анықтап көрсетеді;
-«Табиғи және жасанды экожүйелері» тақырыбына сызба құрастырады.
Жинақтау, бағалау:
-деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың қажеттіліктеріне қарай(көмек керек пе, əлде күрделі тапсырмалар беру керек пе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасайды
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Умбетбаева Ақтоты Алқасымқызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Бұл материал география пәні бойынша , оқушылар мен мұғалімдерге керек ,әсіресе 7 сынып оқушыларына арналған .7.6.1.1 елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде);
7.6.1.2. елдердің географиялық орнын жоспар бойынша сипаттайды (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде);
Барлық оқушылар:
- дүниежүзі елдерінің географиялық орналасуын біледі;
Оқушылардың басым бөлігі:
- елдердің географиялық нысандарға байланысты орналасауын сипаттай алады;
Кейбір оқушылар:
- елдердің географиялық орнына байланысты топтастыра алады.
Білу,түсіну:
- дүниежүзі картасындағы елдердің көптүрлілігі туралы айтады;
- географиялық жағдайы бойынша елдердің классификациясын атайды
Қолдану,талдау:
- дүниежүзінің саяси картасында географиялық жағдайы бойынша әртүрлі елдерді көрсетеді;
- елді сипаттау жоспарын пайдалана отырып, Қазақстанның географиялық жағдайын сипаттайды.
Жинақтау, талдау:
- арал, түбек, архипелаг және ішкі континентті мемлекеттердегі елдердің географиялық номенклатурасын жасайды;
- дүниежүзі саяси картасын талдай отырып, елдің географиялық жағдайының экономикалық статусына қалай әсер ететінін түсіндіреді.
Оқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір бірімен пікір алмасады, пікірталас, диалогке қатысады.
Тыңдалым-жазылым: географиялық карталарды пайдаланып географиялық жағдайы бойынша елдердің классификациясын талдайды және жекелеген елдердің және Қазақстанның географиялық жағдайын жоспар бойынша сипаттайды.
География
Ашық сабақ
7 сынып
Бұл материал география пәні бойынша , оқушылар мен мұғалімдерге керек ,әсіресе 7 сынып оқушыларына арналған . 7.6.1.6 Елдердің географиялық, экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жөнінде ұсыныс жасайды (Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)
Барлық оқушылар: Дүние жүзі елдерінің географиялық экономикалық жағдайымен танысады
Оқушылардың басым бөлігі: Тапсырмаларды орындайды салыстыра алады
Кейбір оқушылар: Сыни тұрғыдан саралап дәлелдер келтіреді, бағалайды, мысалдар келтіре алады
Білу: Елдердің географиялық, экономикалық-географиялық жағдайын біледі
Түсіну: Қ.Р- ның байланысын түсінеді
Қолдану: Елімізді басқа елдердің экономикасымен байланыстырып жақсарту
Талдау: Қ.Р-ның экономикасын салыстыру көршілес елдермен
Оқылым-тыңдалым: Мәтіндегі топтық талқылаулар арқылы бір-бірімен пікір алмасады,диалогқа түседі
Тыңдалым-айтылым: Ойларын ортаға салады, дәлелдейді, зерттеу жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу барысында туындаған қиындықтардан шығу жолдарын қарастырады.
География
Ашық сабақ
7 сынып
Бұл материал география пәні бойынша , оқушылар мен мұғалімдерге керек ,әсіресе 7 сынып оқушыларына арналған .Барлық оқушылар:
- адамзаттың табиғи ресурстармен қамтамасыз етілуі және оларды тиімді пайдаланудағы дүниежүзі бойынша негізгі мәселелерді анықтай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
- жергілікті жерде табиғи ресурстарды игеру мен пайдалану барысында туындаған проблемаларды анықтап, шешу жолдарын ұсынады.
Кейбір оқушылар:
- табиғи ресурстарды тиімді және тиімсіз игеру айырмашылықтарын көрсетіп, сәйкесінше, туындаған проблемалардан шығу жолдарын қарастырады.
Оқылым-жазылым:Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар табиғи ресурстардың түрлеріне байланысты игеру мен пайдалану барысында туындаған проблемаларды топтастырады.
Тыңдалым- айтылым: Оқушылар бейнежазба арқылы Табиғи ресурстарды тиімді және тиімсіз игеру айырмашылықтарын көрсетіп, сәйкесінше, туындаған проблемалардың шешу жолдарын ұсынады;
Негізгі сөздер мен тіркестер:«табиғатты тиімді және ұтымды пайдалану», «өзіндік құн», «қаржылық салымдар», «утилизация (қалдықтарды жою)», «рекультивация (жерді қайта өңдеу)».
География
Ашық сабақ
7 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері