Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Электр тогының табиғат және химиялық әсерi (Фарадейдiң заңы)
Материал жайлы қысқаша түсінік: 8 сынып физика сабақ жоспары
Материалды ашып қарау


Мектеп:
Күні:Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 8 БҚатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЭлектр тогының табиғат және химиялық әсерi (Фарадейдiң заңы)
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)8.4.2.18 сұйықтардағы электр тогын сипаттау;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


 Электр тогының химиялық әсерімен танысу. Фарадей заңын қорытып шығару


Оқушылардың басым бөлігі:


Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.


Кейбір оқушылар:


Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалау критерийіЭлектр қыздырғыш аспаптар. Қысқа тұйықталу. Балқыма сақтандырғыштар.Электр аспаптарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары жайлы мағлұмат аладыЭлектр қыздырғыш аспаптар. Қысқа тұйықталу. Балқыма сақтандырғыштар.Электр аспаптарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары н күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді
Тілдік мақсат

Оқушылар Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштіктің анықтамасын бередіНегізгі сөздер мен тіркестерДаптермен , оқулықпен жұмысСыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым) Асқын өткізгіш дегеніміз----Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? (айтылым) Асқын өткізгіштікті күнделікті өмірде және өндірістерде қолданудың маңызы неде?Жазылым бойынша ұсыныстарТок кұші, кернеу, кедергі
ҚұндылықтарӨмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік
АКТ дағдысынқолдануИнтербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.
Пәнаралық байланысМатематика, қазақ тілі.
Алдыңғы тақырыпҮйкеліс күші.Үйкеліс әрекетін техникада ескеру

ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы 5 минут

Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.Қызығушылықты ояту:Оқушылар өздерін кемеде отырғандай елестетіп, көз алдарына не елестегені, қандай сезім болғанын әңгімелейді. (толқын, шағала дыбысы)Сабақтың тақырыбы, оқыту мақсаты, бағалау критерийлері хабарланады.1.Электр тогы дегеніміз не? (Еркін электр зарятарын тасымалдаушылардың реттелген қозғалысы электр тогы деп аталады)2.Ток ұру дегеніміз не?(Адам денесінен өткен ток ауыр әсер қалдырады,мұны ток ұру деп атайды.)3.Ток күшінің формуласы –I=q/t)4. Ом заңының формуласы қандай? 5.Қуаттың белгіленуі және формуласы.?6.Жұмыстың белгіленуі формуласы7.Джоуль-Ленц заңының формуласы



Ортасы 20 минутБілу және түсіну 10 минутОқулықтағы мәтінмен жұмыс«Броундық қозғалыс» («Есеп және озық ой» стратегиясы) 1. Электролит арқылы 1,5А ток күші өткенде 5 мин ішінде катодта 137 мг зат жиналды. Бұл қандай зат? 2. Тәжірибені орындау кезінде катодтан 4 А ток өткенде 20 мин ішінде массасы 1,5г мыс бөлінді. Тәжірибелік мәліметтерге сүйене отырып мыстың электрохимиялық эквивалентін анықтаңдар. 3. Бұйымдарға күміс жалату үшін 15 мин бойына 5 А токты пайдаланды. Осы уақыт ішінде күмістің қанша мөлшері жұмсалады? 4. Тотияйын ерітіндісін электролиздеуде 50 мин ішінде катодта 6г мыс бөлінсе, жүріп өткен токтың күші қандай?

№3Әрқайсысыкернеуге, 0, 6А ток күшіне есептелінген екі шам 2 мин жанды. Осы уақыт аралығында әр шамдағы және екі шамдағы электр тогының атқаратын жұмысын анықтаңдар.4Мұнай мен су қоспасының кедергісі 1200Ом. Сорғыту қондырғысыжұмыс істегенде, ондағы 5, 5А токтың атқаратын жұмысын анықтаңдар.5Мұнай араластырғышты іске қосатын электр қозғалтқышының қуаты 1900Вт. Электр қозғалтқышынан 2 сағ ішінде 14400Кл зарядты өткізетін орамның кедергісін анықтаңдар.№6Кернеуі 220В, ток күшіболатын сегіз мұнай мұнарасының электр қозғалтқыштарының бір айда жұмсайтын электр энергиясы шығынын анықтаңдар.№7Жүк шығырын айналдыратын электр қозғалтқышы 9120Дж*- ге тең жұмыс атқарады. 4А ток күшінде 24Кл заряд өткендегі электромотордың қуатын табыңдар.
«Броундық қозғалыс» әдісі арқылы түсіндіріледі.

«Интервью» әдісіОқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады.
Аяқталуы 20 минутЛогикалық сұрақтар 
  • Қандай жолмен ешуақытта адам жүрмейді ? ( Құс жолы)
  • 2.Елеуішпен су әкелуге бола ма?    ( болады егер қар немесе мұз болса)
  • Егер стакандағы судың бәрін ішіп қойса не қалады? ( ауа)
  • неліктен су отты сөндіреді? ( су ауа жібермейді, от ауасыз жанбайды)
  • дайындауға болады бірақ жеуге болмайды? ( сабақ)
  • Ньютонның заңын ашуына себеп болған не? ( алма)
  • Ыстық суда қандай стакан көбірек жарылып сынады? Қалыны ма әлде жұқасы ма? ( қалыны , ішкі қабаты бірдей уақытта жылынбайды)
  • Кім барлық тілде сөйлейді? ( жаңғырық)
  • ашық ыдыстағы су неге азаяды? ( буланады)
  • қандай ыдыстарға су құйылмайды? ( су толы ыдысқа)
  • Көзіңмен көресің бірақ қолмен ұстай алмайсың. Ол не? ( көлеңке)
  • жерден көтеру оңай бірақ лақтыру қиын. Ол не? ( мамық)
  • Теңізде қандай тастар болмайды ? ( құрғақ)
  • Македонский заманындағы уақыт көрсеткіші немесе өлшеуіші болған не? ( тауық)
  • Жазуға болатын химиялық элемент? ( Бор)


  • Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
    Қосымша ақпарат














    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Бекенова Мөлдір Қазбекқызы
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-04
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583299465