Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Энергетикалық деңгейлер 8 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал оқушыға, сабақ жоспарын іздеген мұғалімге керек
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспарбөлімі:8.Атомда электрондардың орналасуыМектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

СабақтақырыбыЭнергетикалық деңгейлер. Лабораториялық жұмыс №1 «Атомдардың модельдерін жасау»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары- әрбір электрон қабатындағы электрон сандары белгілі максимал мәннен аспайтындығын түсіну.-s және p орбитальдарының формасын білу;- алғашқы 20 элементтің электрондық конфигурациясын және графиктік формуласын жаза білу.
СабақмақсаттарыБарлықоқушыларүйренеді


-атом құрылысын білу және электрон санын дұрыс көрсетеді;-периодтық кестедегі ақпаратты пайдалана алады.


Оқушылардыңкөбісіүйренеді:


-5-6 элемент атомының электрондық конфигурациясын және графиктік формуласын дұрыс құрастырады; -3-4 атом модельдерінің схемасын құрастыра алады.


Кейбіроқушыларүйренеді:


-атом модельдерін біле отырып, элемент атомын анықтай алады.
Бағалаукритерийлері-ұсынылған атомдар үлгілерінің сызбаларын дұрыс салады және дұрыс көрсетеді;-бейнеленген әр деңгейдегі толық (максимальды) орналасқан электрон сандарын кесте арқылы толтырады;- атом құрылысын білу және электрон санын дұрыс көрсетеді;-периодтық кестедегі ақпаратты пайдалана алады; -5-6 элемент атомының электрондық конфигурациясын дұрыс құрастырады;-3-4 атом модельдерінің схемасын құрастыра алады;
ТілдікмақсаттарОқушылар:- атомды ауызша сипаттау және энергетикалық деңгейлерге сәйкес ядро айналасында электрондардың таралуы үшін арнайы лексиканы пайдаланадыПәнге қатысты лексика мен терминологияатом, электрондық қабат, энергетикалық деңгей, жүйелік, топ, қашықтықжуық, барынша алшақ, ішкі, сыртқы орбиталь (s, p), ядро, Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Бұл атом ядросы, ал бұл электрон.Электрондар әр түрлі энергияға ие және энергияларына сәйкес белгілі қабаттарда таралған. Электрондар қабаты атом ядросынан жақын/алыс орналасқанҚай электронда энергия көп/аз?
Құндылықтар- Сыйластық (бір-бірініңойынайтукезінде)- Ынтымақтастық (жұптықжұмысбарысында)- Ашықтық (сұрақтардыұялматсанқоюжәнеоларғажауап беру)
ЖаһандықазаматтықтытәрбиелеуЭтикалықжауапкершілік пен белсенділіктіжекежәнеұжымдықіс-әрекеттерарқылытәрбиелеу
АҚТ қолданудағдыларыПрезентация/бейнебаяндар
ӨмірменбайланысКүнделікті пайдаланылатын материалдардан «Атом моделін» құрастыру.
ПәнаралықбайланыстарФизика
Бастапқы білім7.4А Атомқұрылысы
Сабақбарысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
Сабақтың басы0-2 минҰйымдастыру сәті. Оқушылармен амандасу!Оқу және сабақ мақсаттарымен танысу
Сабақтыңортасы3-13 мин



































































14-24 мин





Алдыңғы сабақты маңыздылау.Кестелерді толтыру (жеке жұмыс):1-нұсқа2-нұсқа



Өзара бағалау.Бағалау критерийлері бойынша (слайд):-атом құрылысын біледі, электрон, нейтрон, протон(кем дегенде 4 элементтің) санын дұрыс анықтайды;-периодтық кестедегі ақпаратты пайдалана алады.

Жауаптары:

Тапсырма 2. Алғашқы 20 элементтің атомдарында электрондардың орналасуын суреттеу. Мұғалім тақтада бір атомның электрондарының орналасуын көрсетеді.
Сабақтың соңы38-40 минРефлексия. Кері байланыс.

Сабақтың басы0-2 минҰйымдастыру сәті. Оқушылармен амандасу!Сабақтың мақсаты және жетістік критерийлерімен таныстыру
Сабақтыңортасы3-8 мин







9-21 мин











22-37 мин
Фронтальды сұрау: (интернет сайты бойынша)
  • «Энергетикалық деңгей» ұғымын қалай түсіндіресіз?
  • Энергетикалық деңгейлердегі максимал элекрон сандары болуы немен байланысты?
  • Элементтердің s-, p-элементтері болып жіктелуі немен байланысты?


  • Оқушылардың электрондық конфигурациясысын жазу дағдысымен жұмыс жасау Si, Cl, Na, Mg, Ca

    Кейбір оқушылар тапсырмаларды тез орындаған жағдайда, мұғалім таңдауға элементтерді ұсынады.

    Презентациямен жұмыс. Оқушыларға s және p орбитальдарының формасын көрсетіп, дәптеріне жазып алу;

    Лабораториялық жұмыс №1Атомдардың модельдерін дайындауОқу мақсаты: - бірінші 20 элементтің электрондар санын атай білу;- меңгерілген білімдерді электрондардың электрондық қабаттарда орналасуының модельдерін салу үшін қолдану.
    Сабақтың соңы39-40 минРефлексия.





    Үй жұмысыТеориялық материалды қайталау.








  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Айдаралиева Айнур Маданиятқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-06
    Категория:
    Химия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567756598
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999