Материалдар Энергетикалық деңгейлер. Кванттық сандар және орбитальдар
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Энергетикалық деңгейлер. Кванттық сандар және орбитальдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды түгендеу Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын құру. Шаттық шеңберін құру. Бір-біріне сәттілік тілеу. Орбитальдардың пішіндері арқылы үш топқа бөліну: Төмендегі суреттерді таңдау арқылы s, p, d топтарына бөліну «S» -шар тәрізді «Р»-гантель тәрізді «d»- күрделі гантель тәрізді Алдын-ала берілген атаулар» терминдермен жұмыс Тақтаға өткен тақырып бойынша терминдер ілінеді. Бас квант саны,Орбиталь квант саны,Магнит квант саны,Спин квант саны,Паули тұжырымы,Гунд ережесі,Электрондық формула, Дескриптор: - Бас квант санын анықтамасын айта алады - Орбиталь квант санының анықтамасын айтады - Магнит квант санының ережесін айтады - Спин квант санын айтады - Паули тұжырымдамасын айтады - Гунд ережесін айта алады - Электрондық формуланың анықтамасын айтады (әр топ бірін-бірі бағалайды ) Қ.Б« Бас бармақ жоғары/төмен» әдісі. Жаңа сабақ.Мәтінмен жұмыс . Тақырыпты өз бетімен оқып постер қорғау Өткен тақырыппен байланыстыра отырып, үш топ өздерін таныстырып постер қорғайды. « Мен кіммін» әдісі арқылы әр топ жаңа сабақпен таныса отырып, өздерінің таңдаған белгілері туралы ақпарат айтады. Дескриптор: - Мәтінді оқып түсінеді - S-элементтердің периодтық жүйедегі орнын,оның пішінін,элементтерді мысалға ала отырып талдайды. - P элементтердің периодтық жүйедегі орнын,оның пішінін ,мысалдар келтіре отырып түсіндіреді - D периодтық жүйедегі орнын,оның пішінін, мысалдар келтіре отырып түсіндіреді Қ.Б Әр топ бірін –бірі бағалап,кері байланыс береді. Саралау тапсырмалары. Жеке жұмыс «Кім зерек» Оқушылар кейбір элементтердің бас квант санын, (алғашқы 36 элементтің) электронды-құрылымдық формуласын, , s-, p-, d-, f- орбитальдардың пішінін орындайды . Элемент Бас квант санын Электрондық формулаcы Графикалық формуласы Орбитальдың пішіні AL Na Se Fe Дескриптор: -Бас квант санын жазады - электрондық формуласын жазады - графикалық формуласын кескіндейді - орбитальдың пішінін көрсетеді. Қ.Б. Өзін өзі бағалау Топтық жұмыс: «Химиялық домино» 36 химиялық элентті үш топқа бөлемін. (Кеспе қағаз дайындалады, кеспе қағаздың бір жартысына элементтің таңбасы, екінші жартысына басқа элементтің электрондық конфигурациясы жазылады). Кеспе қағаздар бірінші кеспе қағаздағы элемент таңбасымен соңғы кеспе қағаздағы элементтің электрондық конфигурациясымен сәйкес келетіндей дайындау қажет Дескриптор: -элементтің таңбасын электрондық формуласымен сәйкестендіреді - домино ойынының ережесін қолданады -уақытты тиімді пайдаланады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
27 Қазан 2020
2255
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Ұстаздық ету – жүректен шыққан ұлы қызмет
Битурсинова Ажар Бекзатқызы
16 Қазан 2025
100
0
Ұстаздық – бұл жай ғана мамандық емес, бұл адам өміріне бағыт-бағдар беретін, рухани байлық сыйлайтын, жүректен шыққан ұлы қызмет. Ұстаз – білім мен тәрбиенің шамшырағы, қоғамның дамуына тікелей әсер ететін тұлға. Оның еңбегі көзге көрінбесе де, нәтижесі – елдің болашағы. Ұстаз болу – үлкен жауапкершілік. Әрбір оқушының жүрегіне жол тауып, оның қабілетін ашу, өмірге деген көзқарасын қалыптастыру – ұстаздың басты міндеті. Бұл жолда сабыр, мейірім, талапшылдық пен әділдік қажет. Ұстаздың әрбір сөзі мен ісі – шәкірт үшін үлгі.
Информатика
Мақала
Барлығы
ЭССЕ: Педагог болу - бұл мамандық емес, бұл миссия.
Рахматилла Гулімхан Санатқызы
15 Қазан 2025
114
0
Педагог болу — бұл мамандық емес, бұл миссия. Бұл жүректің таңдауы, рухтың жолы. Бұл — әрбір баланың жан дүниесіне үңіліп, оның ішкі әлемін тануға ұмтылу. Бұл — білім беріп қана қоймай, үміт сыйлау, қанат бітіру, болашаққа сенім ұялату. Ұстаз — уақыттың үнін естіп, ұрпақтың тілегін сезінетін тұлға. Ол — тарих пен болашақтың арасындағы көпір. Әр сабағы — шырақ, әр сөзі — шындық, әр әрекеті — үлгі. Педагог болу — күн сайын өзіңді жаңарту, өзгені дамыту, қоғамды тәрбиелеу.
Алгебра
Мақала
Барлығы
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы
Кәсіби бағдарлаушы: Аширова Гулзат Козыбековна
05 Сәуір 2025
1013
3
Адал еңбек пен еңбекқорлық мәдениетін кеңінен насихаттау мақсатында «Еңбегі адал жас өрен» жобасы жүзеге асырылады. Жоба еңбек адамының мәртебесін көтеруге, еңбек культін дәріптеуге бағытталады. Жоба шеберінде білім алушылардың кәсіптік бағдарын анықтауға қолдау көрсетуді, өз міндетін адал және жауапкершілікпен атқаруға баулуды және еңбек адамын құрметтеуге үйретуді көздейді. Білім алушыларға өзіне жүктелген міндетті орындау үшін барын салып еңбек ететін білікті маман нағыз еңбек адамы екендігін дәріптеуді қажет етеді. Нағыз еңбек адамы әр ісіне, әр қадамына жауапкершілікпен қарайтын, өзегінің еңбегін бағалайтын адал азамат екендігін түсіндіру қажет. Жоба шеңберінде атқарылатын іс-шаралар мазмұнында білім алушыларға өз уақытын дұрыс, тиімді жоспарлау, қаржылық сауаттылық, шешім қабылдау, мақсатты әрекет ету дағдыларын дамытуға бағытталуы қажет. Жас ұрпақтың бойында еңбекқорлықтың арқасында жетістікке жеткен адамдардың беделін арттыру арқылы еңбекке деген сүйіспеншілікті қалыптастыруды және қоғамдағы әлеуметтік инфантилизмді азайтуды, өмірде табандылықпен жетістікке жеткен табысты адамдардың үлгі-өнегелерін құруды көздейді. Бүгінде білім алушыларды еңбекті құрметтеуге баулу компьютерлік ойындарға деген құмарлықты, жалқаулықты жеңуге, лудомания дертін азайтуға ықпал етеді. Ұлы Абай: «Еңбек - қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап» деген. Еңбек пен адам бір-бірінен бөлінбейді. Еңбек адамды жануарлар әлемінен жоғары деңгейге көтерді, оның физикалық дамуына ғана емес, ақыл-ойы мен рухани дамуына да ықпал жасайды. Еңбек адамның тұлға ретінде қалыптасуы, оның өзін-өзі анықтауы, өмір бойы бүкіл қоршаған әлемді біртіндеп танумен байланысты. Қазіргі әлемдегі мектепте де еңбекке баулу мәселелері өзектілігін жоғалтқан жоқ. Соған байланысты бүгінгі таңда қоғамда ғылымның заманауи жетістіктері мен ұлттық дәстүрлерін ескере отырып, еңбек тәрбиесін жаңарту қажеттілігі туралы мәселе туындайды.
Басқа
Мақала
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері