Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Эргономика ұғымы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мектеп оқушыларына Эргономика үғымын түсіндіру
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Компьютерлік жүйелер мен желілер»Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6Қатысушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЭргономика ұғымы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.4.1.1 эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)
Сабақтың мақсаты-информатика кабинетінде қауіпсіздік техникасы мен тәртіп ережелерін білу. - компьютермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіз жұмыс шарттары үшін жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыру .
Бағалау критерийлеріБілім:- информатика кабинетінде тәртіп ережелерін білу; - компьютер құрылғыларын дұрыс орналастыруын білу (жүйелік блок, монитор, пернетақта, тінтуір).Түсінік:- құрылғылардың денсаулыққа келтіретін зиянын түсіну

Тілдік мақсаттар

Пән бойынша оқу мақсаты:Оқушылар:
  • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына әсерін тұсіндіре алады;
  • Өз жұмыс орнын ұйымдастыру ретін түсіндіре алады;


  • Оқудың тілдік мақсаты:Оқушылар:
  • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына зиян әсер етуіне мысал келтіре алады;


  • Пәнге тән лексика мен терминология:
  • эргономика;


  • Диалог құруға/жазуға қажетті сөздер:
  • жұмыс орнын келесідей ұйымдастыру қажет….
  • монитор …… зиян әсер етеді, нәтижесінде …….
  • Компьютер құрылғыларын келесідей орналастыру қажет: … өйткені …


  • Құндылықтарды дарытуСабақ бірлестік құндылығын дамытуға, топпен жұмыс істеу қабілетін, үлгерімі төмен оқушыларға демеу беру қасиетін дамытуға мүмкіндік береді.
    Пәнаралық байланыстарПостерлерді жасау кезінде бейнелеу өнерімен байланысы
    Бастапқы білімИнформатика кабинетінде өзін қалай ұстау керек, компьютермен жұмыс істеу кезінде қандай ережелерді сақтау қажет.
    Сабақ барысы
    Сабақ кезеңдеріСабақта орындалатын іс-әрекеттер

    Ресурстар
    Сабақтың басы0-2 мин





    3-25 мин
    Оқушылармен сәлемдесу.Сабаққа позитивті дайын болу.

    Миға шабуыл: Кестені толтырОқушылардың әрқайсысы жағымсыз әсерімен қорғану әдістерімен байланысты ұғымдарды сәйкестендіреді. Нәтижені жұпта талдайды, дұрыс нұсқамен салыстырады.Мұғалім туындаған сұрақтарға жауап береді

    Мұғалім барлығын қорытындылап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады.























    Сабақтың ортасы



    26-37 мин
    Топта жұмыс істеу: Кілт сөздерді анықтау Үш топқа бөлу. Сабақтың тақырыбы бойынша кілт сөздерді анықтау.Әр топ кілт сөздерден кроссворд жасайды. Әр топ нәтижені сыныппен бөліседі.Презентация. Слайд 4

    Компьютер (ноутбук), қосалқы құрылғылар, басқа жабдықтар
    Сабақтың соңы38-40 мин

    Рефлексия Сабақта мен жұмыс істедім….Мен сабақтағы жұмысымен….Сабақта мен үлгердім …..Менің көңіл күйім…..Презентация. Слайд 5

    Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз?Бағалауоқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі.Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтауЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескертуСабақ барысында оқытудың белсенді әдісін пайдалану.
    Дифференциация тапсырма түрін таңдауда, нақты оқушыдан күтілген нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқыту материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдауда болуы мүмкін (Гаднер бойынша көптеген интеллектер теориясы). Дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалану есебімен болуы мүмкін. .Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында үйренгендерін бағалау үшін пайдаланатын әдістерін жазу үшін пайдаланыңыз. Денсаулық сақтайтын технология..Шынықтыру минөттері мен белсенді әрекеттер түрлері. Сабақ басында қарастырылған оқытудың белсенді әдістері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы Ережесінің бөлімдері .
  • Тәртіпті, тазалықты, техника қауіпсіздігі ережесін сақтау;
  • Мұғалімнің ұсынысымен жұмыс орнына жайғасу және өз еркімен ауыстырмау;
  • Мұғалім айқындап берген қызмет түрімен ғана айналысу;
  • Экранның ортасынан оқушының көзіне дейінгі қашықтық 60 см. төмен болмауы керек.


  • Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаты/оқыту мақсаты шынайы болды ма? Барлық оқушылар оқыту мақсатына жетті ме?Егер жоқ болса, неге?Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақытша кезеңдері көтерілді ме? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?Бұл бөлімді сабақ барысында оқушылардың ойлануы үшін пайдаланыңыз. Сабағыңыз туралы ең қажетті сұрақтарға сол бағанада жауап беріңіз.




    Жалпы бағалауСабақтың қандай екі аспекті жақсы өтті (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:Сабақ барысы жақсартуға не мүмкіндік берер еді (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:Сабақ барысында мен сынып туралы, олардың жетістіктері туралы не анықтадым/келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек, жеке оқушылардың қиыншылықтары?




  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шынбергенова Жанар Жолбергенқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-10
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570682755
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999