Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды?, сынып Ашық сабақ Дүние жүзі тарихы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жаңартылған білімбағдарламасы бойынша сабақ беретін ұстаздар үшін Қысқа мерзімді жоспар
Материалды ашып қарау
ҰМЖ тарауы. 2С-XIV-XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам Мектеп: «О.Бөкей атындағы қазақ орта мектебі»
КүніМұғалімнің аты-жөні : Жетписова.А.Ж
Сынып: 6. Дүниежүзі тарихы

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЕуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды?
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) 6.3.1.4-феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланысты анықтау.


Оқушылардың басым бөлігі:


Еуропадағы феодалдық соғыстардың болу мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылу себептерін сипаттау.


Кейбір оқушылар:


феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуын, орналасқан орынын жіктеп картадан көрсету.
Бағалау критерийі-Феодалдық соғыстардың және орталықтандырылған мемлекеттердің бірігу себептерін анықтайды.
Тілдік мақсат































Оқушылар. Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылғанын зерделейді.

XIV-XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам туралы танысады /тыңдалым/Еуропадағы орталықтандырылған мемлекеттердің арасында феодалдық соғыстардың болу мен құрылу себептерін сипаттайды /айтылым/Мәтіннен термин сөздерді тауып, мағынасын анықтап жазды /жазылым/Германияның бір орталыққы біріге алмау себептерін анықтайды /оқылым/.


Пәндік лексика және терминдер: Парламент, бас штаттар,өкілдер жиналысы, реконкиста.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктерТалқылауға арналған тармақтарБатыс Еуропа елдерінің бірігуін тездеткен жағдайлар...Сіз неліктен екенін айта аласызба?Нелітен «Каһарлы сот кітабы» деп аталды?Жазылымға қатысты ұсыныстар.Феодалдық соғыстардың шығу себептері......
Құндылықтарға баулу

феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнатуын оқыта отырып,МЕ « Ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыру» құндылығына баулимын
Пәнаралық байланысЖаратылыстану
Алдыңғы оқу феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттауды біледі. 
Тарихи концепт: маңыздылық
Жоспарланған уақыт Ресурстар
Басталуы10минут2-минут



5-минут























3-минут
Ұйымдастыру шаралары/ сәлемдесу,оқушыларды түгендеу/ Жағымды эмоциялық атмосфера қалыптастыру Тапсырма1 /БС/. Үй тапсырмасын сұрау: «Өрмекші торы» тәсілі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылып, жауаптар алынады. 1.Жүзжылдық соғыстың себебі неде?2.Жүзжылдық соғыстағы ірі шайқастарды ата?3.Неліктен Алқызыл және Ақ раушандар соғысы деп аталды?4. Алқызыл және Ақ раушандар соғысы немен аяқталды?5.Жанна дАрк деген кім?6. Жанна дАрк ерлігі туралы не білесің?«Адасқан Астана» тәсілі бойынша топтастыру; Лондон, Париж, Мадрид атауларын таратып , кімнің қолына қай елдің астанасы түссе, сол мемлекет атауы жазылған топқа барып отырады. Құрылымдаған топ құраймын.Тапсырма 2 /БС/. «Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа тақырыпты , сабақ мақсатын анықтау1. Қазіргі Еуропаның қандай мемлекеттерін білесіңдер?2. Еуропадағы қандай мемлекеттер ұнайды?3. Қай мемлекеттің футбол командасына жан күйерсін?4. Соның қайсысы туралы білгілерін келеді?5. Не туралы оқимыз деп болжайсыңдар?Бұл сұрақтар арқылы біз бүгін не туралы танысамыз? Сабақ мақсатын хабарлау







Жіп











Топ аты жазылған қағаздар
Ортасы (20минут)









Тапсырма 3. Бүкіл сынып жекелей «Еуропадағы орталықтанған мемлекеттердің құрылуы» мәтінін оқиды.«Постер» тәсілі бойынша тапсырманы 3 топқа бөліп беремін1-топқа Францияның бірігуі /дереккөз арқылы саралау/.2-топқа Англияда король билігінің күшеюуі3- топқа Испанияның бірігуіәр топ өз тапсырмасын топ ішінде талқылап алып, постер жасайды ҚБ : «+,-,керемет» бойынша кері байланыс жасайды.Тапсырма 4. Деңгейлік тапсырма. /жекелей/1. «Семантикалық карта» 2. Еуропадағы феодалдық соғыстардың болу мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылу себептерін атаңыз. 3. Феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуын, орналасқан орынын жіктеп картадан көрсетіңіз.

ҚБ «+,-»кері байланыс жасау


А3 қағазы маркерлер
Аяқталуы (10 минут)Қ/Б Тапсырмасы: (6 сынып . Дүние жүзі тарихы. ЖОБА Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары жинағы, 17бет )Феодалдық бытыраңқы және орталықтандырылған мемлекеттің белгілерін ажыратыңыз. А) Король тек өзінің бағыныштысынан ғана салық алды В) Король мемлекет халқының барлығынан салық алды С) Ірі феодалдар корольге бағынбай оқшаулана бастады D) Мемлекетте барлығына бірдей заң E) «Мырзасыз жер жоқ» F) Мемлекет халқының барлығына бірдей салық жүйесі G) Феодалдар арасындағы қырқыс мемлекетті әлсіретеді H) «Бағыныштымның бағыныштысы маған бағынышты емес» деген түсінік.

Дескриптор Білім алушы - Федолдық бытыраңқы мемлекеттің 1-3 ерекшеліктерін көрсетеді; - Орталықтандырылған мемлекеттің 1-3 ерекшеліктерін көрсетеді. ҚБ: «екі тәтті ,бір қатты» әдісі бойынша кері байланыс жасау.Үй тапсырмасы.А Тақырыпты мазмұндау. В.Тақырып соңындағы сәйкестендіру тапсырмасын орындап келіңізС..Қосымша дереккөздері арқылы Еуропа мемлекеттері мен Қазақстанның қарым қатынасына рефераттар әзілеп келу



















Рефлексия «Білім пирамидасы» Тақырып бойынша маңызды бір нәрсе Көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе

Бұрыннан білетін үш нәрсе



6 сынып . Дүние жүзі тарихы. ЖОБА Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары жинағы, 17бет

































































Білім пирамидасы парағы
Қосымша ақпарат
Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ мен байланыс Құндылықтармен байланыс.
Мәтінмен жұмыс кезінде дереккөз арқылы саралау , үйге тапсырма беру кезінде тапсырма қиындығы бойынша берілді. 4 тапсырмада деңгейлік тапсырма беріледі. Жақсы оқитын оқушылар постер қорғауда спикер ретінде шығады.

«Өрмекші торы»,«Білім пирамидасы»«+,-»«Білім пирамидасы»

Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау.Егер зейіндері шашырап кетсе қажеттіліктеріне сәйкес ой сергек өткізу.
  • Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі.
  • Жаңа сабаққа түсінік қалыптастыру кезінде видеоролик көрсетемін.
  • РефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен.

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?




    Ресурс 1. 6 сынып . Дүние жүзі тарихы. ЖОБА Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары жинағы, 17бет



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жетписова Айнур Жумакановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-22
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1566492867
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999