Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

фотопериодизм
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдер үшін
Материалды ашып қарау
Бөлім: 8.3А Координация және реттелуМектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:8

Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбы:Күн сәулесінің өсімдік тіршілігіндегі рөліҚатыспағандар саны:

Кәсіби даму мақсатыДеңгейлік тапсырмалар оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарыЖарықтың өсімдіктердің дамуына әсерін түсіну.Өсімдіктердегі фотопериодизм ролін сипаттау.
Сабақ мақсаттарыӨсімдіктегі фотопериодизмнің ролін сипаттау.
Бағалау критерийлері Өсімдіктердегі фотопериодизм рөлін сипаттай алады.Өсімдіктердегі фотопериодизм рөлін анықтап,жарықтың өсімдіктерге әсерін түсінеді

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: English KazakhPlants ӨсімдікTemperature ТемператураPhotoperiodism Фотопериодизм(жарықкезеңдік) Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Күн сәулесінің өсімдік тіршілігіндегі рөлі….Өсімдіктер үшін фотопериодизм процесі өте маңызды, себебіФотопериодизм дегеніміз….

Құндылықтарды дарыту









Коммунативтік қарым қатынас.Топпен жұмыс жасай білу, достық қарым-қатынастарды қамтамасыз ету жәна бірлескен ортада жұмыс істеу үшін коммуникативтік қасиеттерді дамыту : колоборативті ортада басқа оқушылармны әлеуметтік, мәдени, этикалық қарым-қатынаста болатын дағдыларын дамыту. Оқушылардың академиялық білімге деген қызығушылығын қалыптастыру, Отанымыздың игілігі үшін өмір бойы оқуға ынталандыру, сабақтың элементтері өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі тануға, оқушыларда сыни ойлауын дамытуға жәна білім берудегі үш тілдік саясатты іске асыру . Сабақтың моральдық аспектісі: оқуға деген жауапкершілікті сезіну; басқаларға құрметпен қарауға үйрету, жаһандық азаматтылыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар География пәніндегі әр түрлі климаттық белдеулерде өсімдіктердің өсуі, физика пәніндегі температура мен жылудың әсері тақырыптарымен байланыстырылады.
АКТ қолдану дағдылары Электронды ақпарат көздерін қолдану арқылы оқыту процессін визуализациялау.
Бастапқы білім Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері.Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы2 мин Ұйымдастыру бөлімі.Сәлемдесу,жағымды психологиялық көңіл-күй орнату.«Миға шабуыл» әдісі-Жыл мезгілдерініне сәйкес өсімдіктер қалай өзгереді?-Неліктен кейбір өсімдіктер күндіз ашылып,түнде жабылады?

Презентация
Сабақтың ортасы 2-5мин

6-9 мин













10 -13 мин



















14-18 мин



















































































































18-20 мин
Фотопериодизм туралы бейне көрсетілім.





Сыныпты 3 топқа бөлуМәтінмен танысу





№1 тапсырма1-топ Ғалымдар 2 топ Бағбандар3-топ ОқытушыларМәтін бойынша топтар арасында рөлдік ойын арқылы мәтінді талдау.

Бағалау критерийі:Оқушылармен бірге жасалынадыҚалыптастырушы бағалау:Топтар бір-бірін пікір білдіру арқылы бағалайды.

№2 тапсырма1-топ



































Бағалау критерийі:Құбылысты анықтайдыҰзақ және қысқа күн өсімдіктер арасындағы ерекшеліктерді салыстырады.

2-топБағалау критерийі:Ұзақ және қысқа күн өсімдіктерін ажыратады.Кестені дұрыс толтырады. 3-топ Сөз жұмбақ

1.Күн энергиясының қатысуымен болатын процесс?2.Өсімдік қалай тыныс алады?3.Өсімдіктің жер асты мүшесі?4.Өсімдікке қажетті минералды тыңайтқыш?5.Фотопериодизмнің биологиялық және тағы басқа қандай маңызы бар?6.Егер өсімдіктің тостағаншасы да күлтесі де болса,онда ол қалай аталады?7.Өсімдіктің тыныс алу үшін не қажет?8.Ұзақ мерзімде өсетін астық дақылды өсімдік?9.Өсімдіктердің тарихи дамуы?10.Аталықтың аналығының ауына түсуі?11.Ұзақ күн өсімдіктері қай жерлерде,қай облыстарда таралған?12.Түнгі уақытта гүлдейтін гүлдің түрі?13.Фотопериодизм сыртқы ортаның,маусымдық өзгерістеріне қандай реакция қатысады?











Фотопериодизм дегеніміз......................Фотопериодизм фотосинтез қарқындылығына әсер етеме?Фотопериодизм маңызы........................................

Тірек сөздерді пайдаланып оқушылар бір-біріне сәтті күн тілейді.

http://study.com/academy/lesson/photoperiodicity-perennial-annual-and-biennial-plant-life-cycles.html



қосымша 1











Презентация
Сабақтың соңы20-40мин





Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Оқушылардың қабілеттері олар жұмыс орындау барысында бақыланып, үнемі бағаланады және сұрақтар қою арқылы тереңдетіледі. Оқушылар кестені толтыруда , мәліметтерді дұрыс орналастыруда жұмыстары бағаланады. Сыныпта дұрыс қозғалу, ноутбуктермен жұмыс істеуде ара қашықтық нормасын сақтау, интерактивті экранды пайдалану уақытын сақтау.
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

2:Оқушылар ұсынылған көрсеткіштік функция графиктеріне байланысты тапсырманы орындай отырып, нақты нәжижеге қол жеткізе білді. Экспоненттік функция ұғымын биология пәнімен ұштастыра алды.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Қадірбек Шамшат Әнуарбекқызы
Жарияланған уақыты:
2020-03-26
Категория:
Биология
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1585217804