Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Өсімдіктердің ұзыннан және жуандап өсу үдерісі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдер үшін
Материалды ашып қарау
Бөлім: 8.3А Координация және реттелуМектеп: ХББ НЗМ қ.Қызылорда
Күні: 17.02-21.02.2020жМұғалімнің аты-жөні: Тәжі Р.Б. Қадірбек Ш.Ә Серәлі А.Ә
Сынып:8 А,В,С,D

Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбы:Гүлдің құрлысы.Тозаңдану түрлері.Гүлдеу және тозаңдану.Қатыспағандар саны:

Кәсіби даму мақсатыДеңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
  • Бұршақ өскіндерінің биіктігін өлшеу арқылы өскіндердің өсу графигін құру;
  • Бастапқы және екінші реттік өсу арасындағы айырмашылықты көрсету;
  • Жылдық шеңбердің сызбасын салу.


  • Сабақ мақсаттарыӨсімдіктердің ұзыннан және жуандап өсу үдерісін зерттеу.
    Бағалау критерийлері
  • өсімдіктердің ұзарып және жуандап өсу үдерісінде тамыр мен өркеннің өсу конусының қызметін және жылдық сақинаның түзілуін сипаттайды.
  • Өсімдіктердің ұзарып және жуандап өсу үдерісін зерттейді.
  • жасалған тәжірибені зерттеу барысын талдап, қорытынды шығара біледі.


  • Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология: English Kazakh өсу конусы камбий жылдық сақинаДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Құндылықтарды дарыту









    Коммунативтік қарым қатынас.Топпен жұмыс жасай білу, достық қарым-қатынастарды қамтамасыз ету жәна бірлескен ортада жұмыс істеу үшін коммуникативтік қасиеттерді дамыту : колоборативті ортада басқа оқушылармны әлеуметтік, мәдени, этикалық қарым-қатынаста болатын дағдыларын дамыту. Оқушылардың академиялық білімге деген қызығушылығын қалыптастыру, Отанымыздың игілігі үшін өмір бойы оқуға ынталандыру, сабақтың элементтері өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі тануға, оқушыларда сыни ойлауын дамытуға жәна білім берудегі үш тілдік саясатты іске асыру . Сабақтың моральдық аспектісі: оқуға деген жауапкершілікті сезіну; басқаларға құрметпен қарауға үйрету, жаһандық азаматтылыққа тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыстар Тақырыпқа байланысты физика және математика пәндерімен байланыс:
  • физика – бұршақ өскіндерінің өсу деңгейіне жарық, қараңғы, суық, жылудың әсері
  • математика – бұршақ өскіндерінің биіктігін бірнеше күн сайын өлшеу.
  • АКТ қолдану дағдылары Электронды ақпарат көздерін қолдану арқылы оқыту процессін визуализациялау.
    Бастапқы білім

    Өсу және даму, организмнің өсуі мен дамуына әсер ететін факторлар.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы3мин Ұйымдастыру бөлімі.Сәлемдесу,жағымды психологиялық көңіл-күй орнату.«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қойылады: 1. Тірі ағзаларға, мысалы өсімдікке қандай қасиет тән ? (өсу, даму)2. Үйде өсімдік өсіріп көрдіңдер ма?(ия)3.Ұрықтың дамуынан қандай өзгерістерді байқадыңдар? (ісіну, тамырдың өсуі ,сабақтың, тамырдың ұзаруы, жуандауы т.б)4.Ұрықтың дамуына қандай жағдай қажет? (ауа, су, жарық,жылу) Сұрақтар арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты анықталады.Тақтадан сабақтан күтілетін нәтижелерін көрсетеді.«Ой тастау» әдісі бойынша мақсат қою.



    Презентация























    Сабақтың ортасы 4-8 мин















    8-13мин





    14-19мин





































    20-24 мин































    24-28 мин



































    29-33 мин









    Үй тапсырмасы:Екі шеңберге тұрғызу. Ішкі шеңберде тұрғандар сыртта тұрғандарға сұрақ қояды, осылай сыртта тұрғандар іште тұрғандарға сұрақ қойып жауап береді. Осылай шеңберде тұрғандар сағат тілі бағытымен ауысу керек.

    Практикалық жұмыс 1.Жұмыс барысы: Оқушыларға әртүрлі жағдайларда (жарық, қараңғы, сулы, құрғақ) алдын ала өсірілген бұршақ өскіндері беріледі. Оқушылардың бақылау және анализ жасау дағдыларын дамыту үшін берілген бұл тапсырмада олар әр жағдайдағы өскіннің өсу биіктіктерін өлшейді.





    Бағалау критерийі:-Алдын ала осы шағын зерттеу жұмысы үшін өз зерттеу жоспарларын құрады;-Жұмыс соңында алынған нәтижелерге өсу графигін құрады.-Оқушылар өз есептерін тақтаға шығып, түсіндіреді. Қалыптастырушы бағалау:Келесі тыңдаушылар ақпараттың жүйелігі және түсінігіне қарап, «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды. Егер, жақсы түсінікті болса – жасыл, ал, түсініксіз болғанда – қызыл түсті парақшаларын көтереді.

    Бастапқы және екінші реттік өсу арасындағы айырмашылықты көрсету мақсатында оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту мақсатында ...Мақсаты: Ағаш діндерінің құрылысын қарап, жылдық шеңберлерін анықтап, олардың өсімдік үшін маңызын зерттеу.сабақтың ұзарып өсуін көрсететін тәжірибе.

    Жұмыстың барысы:
  • Берілген әр түрлі жуандықтағы ағаш діңінің кесінділерін ұлғайтқыш әйнекпен қарап, жылдық шеңберлерін табыңыз. Сабақтың қай қабатында түзілетінін анықтаңыз.
  • Әрқайсысындағы шеңберлерін санап, жасын анықтаңыз. Әр шеңбердің еніне (қалың, жұқалығына) қарап, климат жағдайының қандай болғандығын түсіндіріңіз.




  • Жүргізілген зерттеу жұмыстарын әрі сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға бекіту сұрақтары беріледі:
  • Ағаш қай кезеңде жуандап өседі және ол неге байланысты?
  • Сабақтың жуандауы қандай ұлпаға байланысты?
  • Жылдық шеңбер деген не?
  • Жылдық шеңберден қандай құбылыстарды байқауға болады?
  • Сабақ бойымен қоректік заттардың қозғалуын түсіндіріңдер?
  • Жылдық шеңберге қарап оңтүстік пен солтүстікті ажыратуға бола ма?
  • Бағалау критерийі:1.Практикалық жұмысты толық орындайды.2.Кестені дұрыс толтырады.





    №1тапсырмаСурет бойынша сабақ құрлымын анықтау.





















    Бағалау критерийі:1.Сабақтың құрлысын біледі2.Суреттен көрсетілген бөліктерді дұрыс анықтайды.Қалыптастырушы бағалау:Тақтада көрсетілген жауаптар бойынша өзара бағалау.



















    Алдын ала отырғызылған бұршақ тұқымдасының өскіндері





























    әр түрлі ағаштардың (жуандығы да әр түрлі болуы керек) қалыңдығы 10 см көлденең кесінділері, ұлғайтқыш әйнектер (лупа)





































    Сабақтың соңы37-40мин

    Оқушылардың сабақ барысындағы нәтижелеріне сәйкес кері байланыс беріледі. Сабақтың сәтті/сәтсіз кезеңдері және де оқушылар үшін қиындық тудырған сәттері, кемшіліктері айтылып, оны жақсарту жолдары ұсынылады.Үйге тапсырма: Өсімдіктердің ұзарып және жуандап өсуінің ерекшеліктері

    Түрлі түсті стикерлер, магнит тақта
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Кейбір оқушылар аса қабілетті болулары мүмкін, кейбіреулеріне қарағанда; жұпта жұмыс жасау қиындық туғанда бір-біріне қолдау жасауға мүмкіндік береді. Алдын ала дайындалған ақпараттар оқушылар ақпарат іздеуде көмекке беріледі немесе тапсырма орындап үлгермеген оқуышыға көмектеседі. Қабілетті оқушылар гормондардың артық бөлінуінен немесе жетіспеушілігінен пайда болған аурулардың бір-бірімен байланысын анықтайды.

    Оқушылардың қабілеттері олар жұмыс орындау барысында бақыланып, үнемі бағаланады және сұрақтар қою арқылы тереңдетіледі. Оқушылар кестені толтыруда , мәліметтерді дұрыс орналастыруда жұмыстары бағаланады. Сыныпта дұрыс қозғалу, ноутбуктермен жұмыс істеуде ара қашықтық нормасын сақтау, интерактивті экранды пайдалану уақытын сақтау.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:Оқушылар ұсынылған көрсеткіштік функция графиктеріне байланысты тапсырманы орындай отырып, нақты нәжижеге қол жеткізе білді. Экспоненттік функция ұғымын биология пәнімен ұштастыра алды.

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Қадірбек Шамшат Әнуарбекқызы
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-26
    Категория:
    Биология
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1585217300