Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Терінің сезімталдығын зерттеу
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдер үшін
Материалды ашып қарау
Бөлім: 8.3А Координация және реттелуМектеп:
Күні: 04.02-11.02.2020жМұғалімнің аты-жөні:
Сынып:8

Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбы: Тері сезімталдығыҚатыспағандар саны:

Кәсіби даму мақсатыДеңгейлік тапсырмалар оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарыТерінің сезімталдығын зерттеуОқушылардың терінің қорғаныштық,жылу реттегіштік қызметімен таныстыру.

Сабақ мақсаттарыТерінің сезімталдығын зерттеу.
Бағалау критерийлері Тері сезімталдығын біледі,.Терінің қорғаныштық,жылу реттегіштік қызметін түсінеді.Терідегі сезгіш рецепторлар жиелігін салыстырады.



Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: English KazakhReceptor РецепторThermoreceptors Терморецепторmechanoreceptors Механорецепторtemperature sensitivity Температуралық сезімталдықДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Адам терісінде ........ суық және ......... жылу рецепторлары бар.Тері рецопторлары ............. , ................. ,............. деп бөлінеді.Терінің ......... қабатында қан тамырлар орналасқан.Температуралық өзгерістерді әртүрлі .................. қабылдайды.Ноцицепторлар- .........тітіркендіргіштерімен белсендірілетін рецепторлар.Жанасу мен қысымды ........................ қабылдайды.

Құндылықтарды дарыту









Коммунативтік қарым қатынас.Топпен жұмыс жасай білу, достық қарым-қатынастарды қамтамасыз ету жәна бірлескен ортада жұмыс істеу үшін коммуникативтік қасиеттерді дамыту : колоборативті ортада басқа оқушылармны әлеуметтік, мәдени, этикалық қарым-қатынаста болатын дағдыларын дамыту. Оқушылардың академиялық білімге деген қызығушылығын қалыптастыру, Отанымыздың игілігі үшін өмір бойы оқуға ынталандыру, сабақтың элементтері өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі тануға, оқушыларда сыни ойлауын дамытуға жәна білім берудегі үш тілдік саясатты іске асыру . Сабақтың моральдық аспектісі: оқуға деген жауапкершілікті сезіну; басқаларға құрметпен қарауға үйрету, жаһандық азаматтылыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Ортаның физикалық факторлары, мысалы температура өзгерісі, қысымның әсерінің теріде сезілуі сияқты түсініктер қарастырылғанда физика пәнінен алған білімдер қолданылады.
АКТ қолдану дағдылары Электронды ақпарат көздерін қолдану арқылы оқыту процессін визуализациялау.
Бастапқы білім

Терінің құрылысын, терінің бөліпшығарудағы рөлі туралы және терінің сипап сезу мүшесі екендігін біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы3мин Ұйымдастыру бөлімі.Сәлемдесу,жағымды психологиялық көңіл-күй орнату.«Миға шабуыл» әдісі-Қолыңды тигізген затты ненің арқасында тануға болады?-Терінің сезімталдық қасиеті неге байланысты?-Адам терісінде қандай рецепторлар бар?-Неге саусақ ұштары әлдеқайда сезімтал?Сұрақтар арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты анықталады.Тақтадан сабақтан күтілетін нәтижелерін көрсетеді.Презентация
Сабақтың ортасы 3-10 мин

































































































11-13мин

















13-20 мин





























21-27мин











28-32мин







32-36мин

Үй тапсырмасы: «Телеграм» әдісі бойынша жеке тапсырмалар беру.№1.1.Терінің қызметтерін таңдаңыз: А)сенсорлық түйсіктерді алуБ)дыбысқа әрекетіВ)ішкі ағзаларды қорғауГ)зат алмасудағы ағза үшін зиянды өнімдерді шығаруД)энергияны сіңіруЕ)дене температурасын реттеу 2.Ересек адам денесі биіктігі 2 метр және ені 1 метр тікбұрыштың бетімен салыстыра алатын ________ қапталған. А)сүйекпен Б)маймен В)теріменГ)ұлпалармен 3.Адамдардың шаштары және тырнақтары терінің ________ болып келеді. А)негізгі бөліктері Б)қосалқы бөліктері В)сыртқы бөліктеріГ)ішкі бөліктері 4.Тері ________ реттейді. А)заталмасуды Б)тынысалуды В)қанайналымдыГ)дене температурасын 5. ________ эпидермистен әдетте патогенді микроағзалар болатын май қабаты шайылады. А)Ұйықтағанда Б)Жуыну уақытында В)Тамақтану уақытында Г)Барлық жауаптар дұрыс 6.Теріде жүйке ұштары болады, сол арқылы біз ________ сезінеміз. А)күлу, жылау және секіруді Б)қуану, шаршау және күлудіВ)жанасу, жылу және салқынды Г)барлық жауаптар бұрыс

№2.1.Терінің атқаратын қызметі қандай?2.Тері қандай қабаттардан тұрады? 3.Май және тер бездері қандай қызмет атқарады?4.Терінің мүйізді түзілісіне не жатады?



№3 Сөзжұмбақ «Дәрумендер».1. Теріде түзілетін дәрумен түрі. (Д)2. Ұлпа -дәнекер3. Биологиялық сүзгі.(Бүйрек)4. Зәр жинайтын мүше. (қуық)5. Терінің шел қабатының ұлпасы. ( май)6. Терінің үстіңгі қабаты ұлпасы. (эпителий)7. Нағыз тері қабаты ұлпасы. ( дәнекер)8. Нағыз тері қабаты (дерма)9. Терінің беткі қабаты. (эпидермис)10. Тері ауруларын емдеуші дәрігер. (дерматолог)

Бағалау критерий: Қалыптастырушы бағалау:

Сәйкестендіру кестесі

Практикалық жұмыс Жұмыс барысы: А)Кеңістікте көзді жұмып жүру.Б)дене түйсігі арқылы сезіну (заттарды сипап табу)В)3 ыдыстағы суға (жылы,суық, бөлме температурасындағы) қолын салу.



Бағалау критерийі:1.Практикалық жұмысты толық орындайды.2.Кестені дұрыс толтырады.

Г)Жұппен жұмысҚауіпсіздік ережесімен таныстыру.
  • Бір оқушының көзін тығыз матамен байлайды.
  • 2. екінші оқушы үшкір затпен қолдың әртүрлі бөліктеріне бірдей арақашықтықтарда тигізеді. Қатты баспау қажет! Әрбір сезілген басуды санайды. 3.Екі тигізудің арасындағы арақашықтықты өлшеп, кестеге толтырады.



    «тактильді сезімталдық»туралы бейнекөрсетілім тамашалау. жұбымен қайталау.

    Оқушылардың зерттеу нәтижелері салыстырылып, қорытынды жасалады. Саусақ ұштарында тері сезімталдығы жоғары себебі онда ең көп сезілулер байқалды. Қолдың білегіне қарағанда алақандағы сезімталдық төмен/жоғары деп қорытынды жасайды.










































































    Презентация
    Сабақтың соңы37-40мин

    Сабақ соңында оқушылармен рефлексия жүргізіледі.Мен бүгін білдім.............................................................Мен түсіндім ...................................................................Мен бүгін сезіндім...........................................................Менде бүгін сәтті шықты...............................................

    Үйге тапсырма: 254 бет оқулықпен теріге арналған сұрақтар.
    Түрлі түсті стикерлер, магнит тақта
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Оқушылардың қабілеттері олар жұмыс орындау барысында бақыланып, үнемі бағаланады және сұрақтар қою арқылы тереңдетіледі. Оқушылар кестені толтыруда , мәліметтерді дұрыс орналастыруда жұмыстары бағаланады. Сыныпта дұрыс қозғалу, ноутбуктермен жұмыс істеуде ара қашықтық нормасын сақтау, интерактивті экранды пайдалану уақытын сақтау.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:Оқушылар ұсынылған көрсеткіштік функция графиктеріне байланысты тапсырманы орындай отырып, нақты нәжижеге қол жеткізе білді. Экспоненттік функция ұғымын биология пәнімен ұштастыра алды.

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Қадірбек Шамшат Әнуарбекқызы
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-24
    Категория:
    Биология
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1585072170