Материалдар Фотосинтезге қажетті жағдайлар.
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Фотосинтезге қажетті жағдайлар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Тарау:7.2A Тірі ағзалардағы қоректену Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кабиева Баян Жанатовна Тақырыбы Фотосинтезге қажетті жағдайлар. Сынып: 7 Оқушылардың саны: Сабақта жоқ оқушылардың саны: Оқу мақсаттары фотосинтез үдерісі үшін қажетті жағдайларды зерттеу Сабақтың мақсаты фотосинтез үрдісінің тіршілік үшін маңыздылығын анықтайды Бағалау критерийлері Фотосинтезге қажетті жағдайдарды сипаттай алады. Фотосинтезге қажетті әр түрлі жағдайдарды зерттейді. Экперимент нәтижелерін талдайды, қорытынды жасайды және фотосинтезге қажетті жағдайдардың мысалдарын келтіреді. Тілдік мақсаттар Фотосинтез үрдісі үшін қажетті жағдайларды ауызша айтып зерттеулердің қорытындысын жазбаша жазады. Арнайы пәндік лексика және терминология: фотосинтез, фотосинтездеу, өндіру (энергияны), қажеттілігік (энергияға), күн, глюкоза Құндылықтарды дарыту Өмір бойы оқу, Ашықтық, Топта жұмыс жасау арқылы Өзіне және айналадағы құрмет, Ынтымақтастық; Жұмыстарды өзара және жеке тексеру кезінде Академиялық әділдік құндылығын дарытуға болады. Пәнаралық байланыстар Физика (газ алмасу үдерісі) Химия (органикалық заттардың түзілуі) АКТ қолдану дағдылары Презентация, видео көруде қолданады Алдыңғы білім Оқушылар 5-сыныптың «Жаратылыстану» пәні материалдары бойынша қоректенудің тірі ағзалардың басты қасиеттерінің бірі екенін білулері керек, фотосинтездің күн энергиясын пайдаланып, бейорганикалық заттардан органикалық заттарды түзетін үдеріс екенін түсінеді. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 5минут 5минут Ұйымдастыру кезеңі. Мағынаны тану.Фотосинтез үрдісі жайлы ақпартпен танысу. Мұғалімнің қысқаша түсіндірмесі. Ақпарат қағазы Презентация, видео көрсету Сабақтың ортасы 20 минут Оқушыларға жетістік крийтерилері таратылып беріледі. Т-жұмыс.Оқушылар фотосинтез үдерісі үшін қажетті жағдайларды анықтау үшін бірнеше эксперименттер жасайды. Қауіпсіздік техникаларын сақтау шарттарын еске түсіру. 1-Топ.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
04 Желтоқсан 2019
1663
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Тірі ағзалар үшін макро (магний, кальций, калий, фосфор) және микроэлементтердің (мырыш, темір, фтор, селен) маңызы
Жанибекова Акерке Булатовна
22 Қараша 2020
885
7
Оқушыларға «Не білдім? Не үйрендім? Нені білгім келеді?» кестесін толтырады (бірнеше оқушы өз қалауымен өз кестесін оқуына болады).Оқушылардың сабақ барысындағы нәтижелеріне сәйкес кері байланыс беріледі. Сабақтың сәтті/сәтсіз кезеңдері және де оқушылар үшін қиындық тудырған сәттері, кемшіліктері айтылып, оны жақсарту жолдары ұсынылады.
Биология
Сабақ жоспары
7 сынып
Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсері
Кабиева Баян Жанатовна
04 Желтоқсан 2019
3253
57
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.1D Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 9 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін түсіндіру Сабақ мақсаттары Пестицидтер жайлы білім қалыптастыру; Пестицидтердің қоршаған ортаға әсерін түсіну; Пестицидтердің адам денсаулығына әсерін түсіну; Жетістік критерийлері Пестицид түрлерін сипаттайды. Қоршаған ортаға пестицид, инсектицид және гербицидтердің әсерін анықтай алады. Адам денсаулығына әсер ететін факторлардың бірі екендігін түсіндіре алады Бастапқы білім Экожүйе, тірі ағзалардың бірлестіктері және биогеоценоз ұғымдары – 7 сынып; Қоректік тізбектің қарапайым сызбасы – 7 сынып; Жергілікті немесе мектеп ауласы мысалында экожүйенің ерекшеліктері – 7 сынып; Экожүйеге әсер ететін биотикалық және абиотикалық факторлар – 7 сынып; Биологиялық популяцияның негізгі қасиеттерін және құрылымдық ерекшеліктері – 8 сынып. Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады: Дұрыс терминологияны пайдалана құрылысы пестицидтердің зияндылығы мен әсерін басқаларға түсіндіру Өздері оқыған материалға талдау жасай отырып, оны кестеге түсіре алады.(оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым) Пәнге қатысты лексика мен терминология: Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Пестицидтер дегеніміз ........................... Өсімдік зиянкестеріне бунақденелерден басқа нелер жатады? Арамшөптерге қандай өсімдіктерді жатқызамыз? Пестицидтер қоршаған ортаға зиян келтіреді ме? Құндылықтарды дамыту Осы бөлімде оқушылар қоршаған ортаны зиянкестерге қорғауға өз үлестерін қосуға тырысады. Олардан сақтануға, алдын алуға ұсыныстар білдіреді. Пәнаралық байланыстар География, химия, АКТ қолдану дағдылары Оқу үрдісін электрондық ресурстармен визуализациялау Power Point бағдарламасы, ғаламтор, бейне ро
Биология
Ашық сабақ
9 сынып
Асқорыту жолының аурулары
Кабиева Баян Жанатовна
04 Желтоқсан 2019
845
2
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1D Қоректену Мектеп: Күні: ___ Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Асқорыту жолының аурулары Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары 8.1.2.4 асқорыту жолы ауруларының мен астан уланудың себептерін анықтау Сабақтың мақсаты Асқорыту мүшелерінің ауруларының: -себептерін - алдын алу жолдарын білу Бағалау критерийлері  асқорыту жүйесінің ауруларын атайды  асқорыту жүйесі ауруларының алдын алу шараларын ұсынады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: асқорыту жүйесінің ауруларының себептерін, аурулардың алдын алу шараларын ауызша жазбаша түрде сипаттап түсіндіре алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология ішек құрт аурулары, аскаридоз, энтеробиоз, холера, дизентерия, астан улану, ботулизм, гастрит, панкреатит. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы Асқорыту жүйесінің ауруларына: …,…, ...,… жатады. Дизентерияның себебі.... Адам холераны ....жұқтырады. Ботулизмның ...себептен болады. Аскаридоз адамға... арқылы жұғады. Энтеробиоздың алдын алу үшін...қажет. Гастритті болдырмау үшін...қажет. Құндылықтарды дарыту Оқу тапсырмасын орындау кезде қоғамдық өмірге дайын болу, өзін бақылауда ұстай білу, бәсекеге қабілетті бола білу құндылықтары дамытылады. Жазбаша жұмыстар арқылы академиялық шыншылдық, нақтылық, өзін өзі реттей білу құндылықтары дамытылады. Ауызша жұмыстар арқылы ойды реттей білу, сенімділік, дәлелдерді қолдана білу құндылықтары дамытылады. Жеке жұмыс кезінде өзіне деген сенімділік, өзін-өзі көрсету құндылықтары дамытылады. Топтық жұмыс кезінде ортақ іс атқаруда ынтымақтастықта бола білу, жаһандық азаматтық, өз оқуына жауапкершілікпен қарау, сынға алу, ортақ пайдалану құндылықтары дамытылады. Рөлдік ойын арқылы өзіне рефлексия жасау, өз ісіне жауапкершілік таныту, тілектестікте болу, қоғамдық өмірге дайындық құндылықтары дамытылады. Пәнаралық байланыс Аурулардың белгілеріне байланысты химиялық заттарды, кейбір процесстерді қарастыру арқылы химия пәнімен, ау
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері