Артқа қайту / Материалдар / География сабағын оқытуда мультимедиалық технологияларды пайдалану әдістемесі
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

География сабағын оқытуда мультимедиалық технологияларды пайдалану әдістемесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Зерттеудің өзектілігі: Қазіргі кездегі шапшаң жүріп жатқан жаһандану үрдісі әлемдік бәсекелестікті күшейте түсуде. Қазақстанның әлемдегі бәсекеге қабілетті елдің қатарына кіру стратегиясы бүкіл ұлттың, елдің, барлық атқару органдарының басты идеясына айналуы тиіс. Бұл білім саласына үлкен жауапкершілік жүктейтіні түсінікті. Қазiргi таңда Қазақстан Республикасында жаңа білім беру жүйесінің қалыптасуы жүріп жатыр. Осыған орай, алдыңғы қатарлы идеялар мен педагогикалық технологияларды практикалық түрғыдан жаңарту және оларды ғылыми тұрғыда негіздеу бағытындағы жұмыстар жүргізілуде. Қазіргі заманғы озық технологияларды мектеп тәжірибесінде тиімді қолдану, ең алдымен, жан-жақты оқып үйренуді талап етеді. Қазіргі кезде егемен елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Бұл оқу-тәрбие үрдісіндегі елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр. Себебі, білім беру парадигмасы өзгерді, білім берудің мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас, жаңаша қарым-қатынас пайда болуда. Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімдердің инновациялық іс-әрекетінің ғылыми-педагогикалық негіздерін меңгеруі маңызды мәселелердің бірі. Дидактикалық оқыту жүйелерiн қалыптастырудың перспективалық бағыттарының бiрi - мультимедиалық технологияларды оқыту процесiнде пайдалану. Еліміздің әлемдік білім кеңістігіне бағдар алуының басты өзегі болып білім беру жаңа білім парадигмасы балаға оқу қызметінің субъектісі ретінде қарап, шығармашылық қызығушылықтары негізінде білімге құндылық бағдарын қалыптастыра отырып, танымдық және рухани қажеттіліктерін қанағаттандыруды және жан-жақты дамыған шығармашыл, жеке тұлға қалыптастыру. Бiлiм беру жүйесiнiң жаңа талаптары мен зерттеу еңбектерiнiң нәтижелерiн ескере отырып, мынадай тұжырымға келуге болады: үздiксiз бiлiм беру жүйесiн жетiлдiрудiң негізгі бағыттарының бiрi ретiнде мультимедиалық технологияларды қолдану бүгiнгi күннiң басты талабы. Сондықтан да, оның техникалық және дидактикалық мүмкiндiктерiн дамыту, онан әрi зерттеу маңызды болып табылады./
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2023
188
4 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Дүние жүзі халқының діни құрамы
490 тг
Қасен Амангелді
28 Тамыз 2018
820
5
Материал 7 сыныптар бойынша халақтар географиясы бөлімінен ашық сабаққа керек
География
Ашық сабақ
7 сынып
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "География" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
490 тг
Сералиева Ақбота Темірбекқызы
11 Қырқүйек 2018
4392
108
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "География" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
География
Барлығы
Барлығы
Өсімдік əлемі мен жануарлар дүниесін қорғау 8 сынып
490 тг
Байназарова Нуржамал Кенесбаевна
11 Қырқүйек 2018
2375
24
Материал өзіме категорияға керек
География
Ашық сабақ
8 сынып
Географиялық зерттеу əдістерінің түрлері
490 тг
Байназарова Нуржамал Кенесбаевна
11 Қырқүйек 2018
2477
42
Материал жариялағандағы мақсатым өзімнің категорияма керек
География
Ашық сабақ
8 сынып
Далалық зерттеу әдістері
490 тг
Тулемисов Самат Абилтаевич
11 Қырқүйек 2018
2741
17
География пәніне 7 сыныпқа беретін мұғвлімдер үшін
География
Ашық сабақ
7 сынып
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫН ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫ МЕН ТӘСІЛДЕРІ
490 тг
Әзіретова Айжамал Мауленқызы
21 Маусым 2023
154
1
Жұмыстың жалпы сипаттамасы. Жұмыстың кіріспе бөлімінде зерттеудің өзектілігі, мақсаты мен міндеттері, нысаны, зерттеу барысында қолданылған әдістер, зерттеудің теориялық және практикалық құндылығы айқындалады. Қорғауға ұсынылатын негізгі тұжырымдар анықталып, зерттеу жұмысының талқылануы мен жариялану барысы баяндалады. Негізгі бөлімде білім беру жүйесіндегі жаңа технологиялардың алатын орны, мектепте оқушылардың ауыз екі сөйлесу әрекеттерін белсендіру мен қарқынды дамытудың, сапалы әрі тиімді жолы ретінде коммуникативті оқыту технологиясын ағылшын тілі сабағында қолдану жолдары ғылыми-теориялық тұрғыдан баяндалған. Екінші бөлімде тәжірбиелік жұмыстардың әдістемесі мен материалдары талқыланған. Коммуникативті оқыту технологиясын енгізе отырып оқушылардың тілге қызығушылығын арттыру тәсілдері айтылған. Эксперимент жұмыстарының нәтижелері берілген. Қорытындыда жалпы жұмыстың мазмұны педагогикалық, әдістемелік теориялар мен дидактикалық қағидаларды басшылыққа ала отырып жасалғандығы көрсетілген. Зерттеудің өзектілігі. Тілді тек тілдік бірліктер мен олардың өзара байланысының қатаң құрылымды жүйесі деп түсінуге болмайды, тіл ең алдымен қатысым құралы болып табылады. Тіл адамдардың қарым-қатынас құралы болғандықтан, ол сөйлеу әрекетінің арқауы болып табылады. Тіл ұлт пен ұлтты жақындастыратын өзгеше қатынас. Тілмен сөйлесу адамзат баласы үшін тысқары бір дүние емес, ол ішкі құбылыс. Сөйлеу тек адамға ғана тән. Адам тіл арқылы бір-бірімен қатынаса алады. Қазіргі таңда, еліміз өз егемендігін алып, дербес мемлекет ретінде танылуда. Сондықтан, еліміздің өркениетін көтеру мақсатында шет тілдерін меңгеру, шет елдермен қарым-қатынас орнатудың маңызы зор екендігін көрсетіп отыр. Бұл дегеніміз қазақстандықтар үшін, жастар үшін ағылшын тілін үйрену-ғылымды, экономиканы, бизнесті одан әрі дамыту қажеттілігін туындатып отыр. Білім-адамзат қазынасы, халықтың білімділігі-елдің байлығының ең маңызды бөлігі. Тәрбиелеу мен оқыту жүйесінде білім арқылы ең озық мәдениет пен дүние таным қалыптасады. Сөйлеу әрекетінің жан-жақты ғылыми тұрғыдан зерттелуі тіл білімінде ХХғасырдан бастау алады.Тіл білімі үшін сөйлеу әрекетін зерттеу үлкен мәселелердің бірі екендігін швед лингвисі Фердинанд де Соссюр алғаш болып көрсеткен. Бала тілін зерттеген ғалымдар: Л.Щерба, Е.Кубрякова,Е.И.Пассов, И.Л.Бим, И.Ф.Комков, А.А.Леонтьев
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
Басқа
Тіл дамыту 2-сынып
490 тг
Нуржанова Айгуль Муратовна
21 Маусым 2023
708
562
Оқу бағдарламасының тақырыптық мазмұны «Тіл дамыту» бағдарламасы 2-сынып оқушыларына арналған, аптасына 1 сағат, жылына 34 сағатты қамтиды. Бағдарлама төмендегідей 5 бөлімнен тұрады: І тарау. Отан отбасынан басталады. 4 сағат Бұл тарауда оқушыларды елін, жерін сүюге, қадірлеуге үйретіп,Отанын қорғауға дайын болуға үндеп, өз халқына деген мақтаныш сезімін оятуға тәрбиелейді. ІІ тарау. Әдептілік әдемілік. 9 сағат Бұл тарауда - балалар бойына адамгершіліктің ізгі қасиеттерін дарытады.Оларды адамдар арасындағы түрлі қарым – қатынасты сезіне білуге тәрбиелейді ІІІ тарау. Ертегілер елінде. 8 сағат Бұл тарауда оқушылар жақсы мен жаман қасиеттерді айыра білуге,дұрыс сөйлеуге, өз ойын дұрыс жеткізуге үйреніп, арман қиялын оятып шығармашылығын дамытады, ІҮ тарау Халық ауыз әдебиеті 8 сағат Бұл тарауда оқушылар дұрыс сөйлеуге, тіл дыбыстарын анық айтуға ұшқырлыққа, шапшаңдыққа, алғырлыққа үйренеді. «Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні- мақал- мәтел» екенін біледі. Ү тарау. Ойнайық та ойлайық. 5 сағат Бұл тарауда оқушылар логикалық ойлауға, шығармашылықпен жұмыс істей алуға үйренеді. Әр түрлі сөзжұмбақтар мен қызықты тапсырмаларды орындау арқылы зейіні дамиды.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
2 сынып
«Ағылшын тілі және оны оқытудың әдістемесі»
490 тг
Мазыбаева Мейрамкүль Отанкуловна
09 Маусым 2023
149
1
Рухани интеграция дәуірлеген бүгінгі таңда ағылшын тілі - ғаламдық феноменге айналды. Мемлекетаралық байланыстарды нығайту елдердің экономикалық қарқынына ғана емес, ол руханиятқа, соның ішінде, тілге де тәуелді. Оқыту саласына түбегейлі өзгеріс жүріп жатқан, оқыту әдістері мен оның мазмұны қайта қарастырылып жатқан қазіргі таңда шетел тілдерін оқытудың тарихи тәсілдері мен оның негізгі тенденцияларын жетілдіру жүйесіне орала кету орынды. Қазір шетел тілін оқыту методикасы ғылым болып қалыптасып келе жатқанына ешкім күмән келтіре қоймас. 1930 жылы Е. М. Рыт методикаға алғаш анықтама берген. Ол: «Шетел тілін оқыту методикасы салыстырмалы тіл білімінің тәжірибелік айқындауышы», - деп баға берген болатьн
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
Барлығы
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл