Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жаңа заманның басталуы. 8 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: 7.4.1.1 –себеп-салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрлыстан капиталистік шаруашылыққа (манфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру.
Материалды ашып қарау


Мектеп: А.С.Пушкин ат.орта мектепІ. Бөлім жаңа заманның басталуы
Сабақтың тақырыбы: Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?
Күні:Мұғалімнің есімі: Дастарова Рысқан Кемелхановна
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:7.4.1.1 –себеп-салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрлыстан капиталистік шаруашылыққа (манфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру. 7.1.1.2- манфактура, фабрикалардың пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау;7.4.1.2 Англияняң әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау;7.4.2.2-қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау.
Сабақ мақсаттары: Барлығы капиталистік шаруашылықпен жалдамалы жұмышшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты, өнеркәсіп төңкерісінің сипатын және индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылықты анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі өнеркәсіп төңкерістің Англияның дамуына ықпалын талдайды. Кейбірі өнеркәсіп төңкерісінің тарихтағы маңызына мысалдар келтіреді.
Бағалау критерийлері:-Өнеркәсіп төңкерісінің сипатын және индустриялық өзгерістерін атайды-Англияның дүниежүзілік шеберханаға айналуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін талдайды-Өнеркәсіп төңкерісінің тарихи маңыздын дәлелдейді.

Тілдік мақсаттар:Тілдік дағдылар: «Оқы және айт» әдісі - оқылым, тыңдалым дағдыларын дамытады, «Сөйлемді аяқта» - жазылым жүзеге асады.«БББ» әдісі- тыңдалым,айтылы,жазылым жүзеге асады.


Терминалогия: Аграрлық төңкеріс, өнеркәсіп төңкерісі,капитал, буржуазия, фабрика,өнеркәсіп пролетариаты, лудашылар, индустрияландыру, өсімқорлық.


Сөз тіркестері: , «әлем шеберханасы», қаржы буржуазия,
Құндылықтарды дарыту:-«Мәңгілік Ел» идеясындағы «еңбек пен шығармашылық» құндылықтарын басшылыққа ала отырып топтық жұмыста оқушылардың бір-біріне деген сыйластығын арттырып, қарым-қатынас дағдылары артады.
Пәнаралық байланыс:География
Бастапқы б ілім аграрлық төңкеріс, өнеркәсіп төңкерісі,капитал, буржуазия, фабрика.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар.Ресурстар
Сабақтың басы1-3 мин- Сабақта жағымды көңіл –күй қалыптастырудан , сенім(раппорт) орнатудан бастаймын.- Бастапқы білімдерін білу негізінде «Алты қадам» әдісі арқылы білімдерін қайталау ,пысықтау, жүйелеу.-біз не жасадық, не істедік? сұрағы негізінде топтық талқылау(рефлексия кері байланыс жүзеге асады)-Сабақтың тақырыбын жариялау,талдау.-Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау.4. Топқа бөлу.Сандар бойынша 1,2,3,4,55 «Алты қадам» әдісі арқылы өтетін тақырып бойынша оқушылар бұрынғы білімдерін есіне түсіреді. -біз не жасадық? -бүгінгі сабақтан не үйренеміз?Рефлексия, кері байланыс жүзеге асады. Оқушыларға қолдау көрсетіп, саралауды жүзеге асырамын.

















сандар жазылған қима қағаздар
Сабақтың ортасы15 мин

























































Сабақтың соңы

1-тапсырма Жұптық жұмыс барысында түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысында өту процесінің ерекшеліктерін анықтау арқылы «Мәңгілік Ел» идеясындағы «еңбек пен шығармашылық» құндылықтарын басшылыққа аламын. Мәтінмен жұмыс жасайды, яғни «Оқы және айт» әдісі бойынша оқып ойына сақтаған фактілерді жатқа тез айтады, жазады. Оқушылардың қалай жұмыс жасап жатқанын бақылаймын, сұрақ қоямын, бағыт-бағдар бере отырып, кері байланыс беремін.Жұптық жұмыс барысында қарым-қатынас дағдылары артады.2-тапсырма-Өнеркәсіп төңкерісінің сипатын және индустриялық өзгерістерін анықта..........-Англияның дүниежүзілік шеберханаға айналуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлі.........-Өнеркәсіп төңкерісінің тарихи маңызын дәлелде............. «Сөйлемді аяқта» Жеке жұмыс (жазылым жүзеге асады)Критерилерге негізделген тапсырманы орындайды.

Тақтаға жазылған критерий, дескриптор негізінде өзін-өзі бағалайды.

Кері байланыс:

Сабақ соңында оқушылармен бүгінгі сабақтан алған әсері бойынша кері байланыс жасаймын.-Бүгінгі сабақта біз нені білдік?-Адам дамуының еркшелігі қандай болыпты?-Саған не ұнады?-Саған не оңай болды?-Қандай қиындықтар болды?-Проблеманы шешуде кімнен көмек алдың?

Сабақты жинақтау үшін «БББ» әдісін қолданып кесте толтыртамын.Білгім келеді графасы бойынша қажеттіліктерін анықтап, келесі сабақта онымен жұмыс жасауға тырысамын.



Сабақты қортындылап , белсенділік танытқандарға қол шапалақтау арқылы ынталандырамын.

Үй тапсырмасы: Аграрлық төңкеріс өнеркәсіптік төңкерістің ұқсастығы мен айырмашылығын « Венн диаграммасына» түсіру.


Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
абақтың мақсатын қолдануда саралау идеясын қолдандым. -карта қолдандым.-қолдау сенім көрсеттім. Деңгейлік тапсырма арқылы.

-Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасын бере отырып, бағалаудың критерийлері бойынша оқушылардың істеген жұмыстарын бақылау,оларға сұрақтар қою, кері байланыс беру. Оқушылар дескрипторлар бойынша өзін –өзі және бірін –бірі тексереді.-қол шапалақтау арқылы-ауыша ынталандыру-жұптық бағылау

Сыныпта санитарлық тазалық сақтау. Оқушыларға сабақта және үзіліс кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау.











Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Дастарова Рысқан Кемелхановна
Жарияланған уақыты:
2020-02-24
Категория:
Дүние жүзі тарихы
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1582531163