Материалдар Қолданбалы есептерді шешу
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Қолданбалы есептерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
ІІ. Үй тапсырмасын қайталау «Веер» әдісі 1.Қолданбалы есеп дегеніміз не? 2.Қолданбалы есептерді компьютерде және қолмен орындаудың артықшылықтары неде деп ойлайсыңдар? 3.Функциялардың көмегімен қандай қолданбалы есептерді шешуге болады? 4.Динамикалық қатарлар дегеніміз не? Дескриптор Кірістірілген функциялар, диаграмма түрлері, формула, сілтеме түрлеріне нақты жауап беріп, өткен тақырыпты еске түсіреді. Саралау: «Қорытынды» «Веер» әдісі арқылы барлық оқушыға бірдей сұрақтар беріледі және әр түрлі жауаптар алынады. Соңында қорытынды ұпайларын көреді. «Суреттер сөйлейді» әдісі Өтілетін тақырыпқа сай сурет көрсетіледі, көре отыра,оқушылар суреттерге қарап жауап береді. Нәтижесінде қолданбалы есептерді шешуде электрондық кестені қолдануға, ол арқылы оңай әрі тез орындауға болатының айтады. Олай болса, оқушылармен бірлесе бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты, мақсатқа жету үшін бағалау критерийін тұжырымдайды.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
22 Қараша 2018
3498
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны.
Танжарова Урия Нурадуллаевна
22 Қараша 2018
941
2
Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Негізінен жаңартылған білім жүйесі – құзыреттілікке және сапаға бағытталған бағдарлама. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АҚТ – ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білу. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігі спираль¬ді қағидатпен берілуі. Оған оқу мақсаттарын зерделей отыра, тапсырмаларды ықшам¬сабақ¬тарды құрастыру барысында көз жеткіздік. Бағалау жүйесі де түбегейлі өзгеріске ұшырап, критериялық бағалау жүйесіне өтті. Критериалды бағалау кезінде оқушы¬лардың үлгерімі алдын ала белгіленген кри-терийлердің нақты жиынтығымен өлше¬неді. Оқушылардың пән бойынша үлгерімі екі тәсілмен бағаланады: қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Басқа
Таңдау операторы
Танжарова Урия Нурадуллаевна
22 Қараша 2018
1029
6
Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу «Саусақ бірікпей- ине ілікпейді» (Оқушылар қолдарындағы ақ парақты бес саусақпен умаждайды және екінші қолдың көмегінсіз қайта жазады) Топқа біріктіру: «Мозайка» әдісі. Оқушылар компьютер құрылғылары салынған суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді 1 топ «Case» 2 топ « Caption» Өткен сабақты пысықтау: «Сұрақ- жауап(» әдісі (Оқушылар өткен тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды) 1.Программалау ортасында компонент қандай міндет атқарады? 2. Компоненттер орналасқан беттер неше бөліктен тұрады? 3.RadioGroup компоненті мен қасиеттерін қалай сипаттауға болады? 4.CheckBox компонентінің қызметін қалай сипаттаған болар едің? 5.Memo компоненттін пайдалануда оның қандай қасиеттерін қарастырасың? 6.Image компонентінің қызметі қандай?
Информатика
Ашық сабақ
8 сынып
Программа құрудың кіріктірілген ортасының компоненттері
Танжарова Урия Нурадуллаевна
22 Қараша 2018
3748
40
Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу Топқа бөлу: Сурет қиындылыры арқылы 2-топқа бөлу. 1-топ: Bit Btn және Image компоненттері. 2-топ: RadioGroup компоненті. Психологиялық ахуал: 5-Мемлекеттің сәлемдесі арқылы сәлемдеседі. Өткен сабақты пысықтау. Прогаммалық қамтамасыз етудің жіктелуі. «Галерея» әдісі. 1.Операциялық жүйе 2.Қолданбалы программалар 3. Программалық жүйелік жасақтама. «Ой қозғау» 1-тапсырма Бұл компоненттерді қайда қолданамыз? Бұл компоненттің қызметтері қандай? Екі топ топта талқылып, жұмыстарын қорғайды. Топтар бірін – бірі бағалайды. Дескрипторлар: -Bit Btn, Image және RadioGroup компоненттерінің қызметімен танысады. -Bit Btn, Image және RadioGroup компоненттерінің қызметін біледі. -Жоба жасауда қолдана алады. Жаңа сабақты түсіндіру. Lazarus программалау ортасында сабақты толықтырып кетемін №2 тапсырма 1,2 саны арқылы жұптас. -Bit Btn, Image және RadioGroup компоненттерін программалау ортасына кірістір. Дескрипторлар: -Lazarus программалау ортасына кмпоненттерді кірістіреді. - әр компоненттің қасиетіне қарай тәуелді тәуелсіз ауыстырып қосқыштар кірістіреді -суреттер кірістіріп, суреттеді мәтінен жоғары, төмен, оңға, солға жылжытып қояды. №3 тапсырма (Жеке жұмыс) «Кездейсоқ сандар» жобасын құру. Дескрипторлар: -жобаға кездейсоқ сандардың аралығын енгізетін Edit1, Edit2 жолағын енгізеді. -Button батырмасын, Memo компонентін кірістіреді. - Button батырмасына программа енгізеді, Memo компонентіне ScrollbarssAutoBertikal қасиеттерін орнатады. Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу Топқа бөлу: Сурет қиындылыры арқылы 2-топқа бөлу. 1-топ: Bit Btn және Image компоненттері. 2-топ: RadioGroup компоненті. Психологиялық ахуал: 5-Мемлекеттің сәлемдесі арқылы сәлемдеседі. Өткен сабақты пысықтау. Прогаммалық қамтамасыз етудің жіктелуі. «Галерея» әдісі. 1.Операциялық жүйе 2.Қолданбалы программалар 3. Программалық жүйелік жасақтама. «Ой қозғау» 1-тапсырма Бұл компоненттерді қайда қолданамыз? Бұл компоненттің қызметтері қандай? Екі топ топта талқылып, жұ
Информатика
Ашық сабақ
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері