Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жапония
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІІ тарау.ХХ ғ.ІІ жартысы-ХХІ ғ. басы Азия мен Африка елдеріМектеп: №7 Қ.Сыпатаев атындағы мектеп-лицейі
Күні: 24.01.2019жМұғалімнің аты-жөні: Кулжанова РТ.
Сынып: 11 ГПәні: Дүниежүзі тарихыҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Жаңа сабақтың тақырыбыЖапония
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
  • Жапония елінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау
  • Сабақ мақсаттары
  • Жапония елінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау
  • Бағалаукритерийлері Оқушылар:
  • Тарихи дереккөз негізінде тарихи шындықтың қандай болғаны туралы болжам жасай алады
  • Сыныптастар арасында талқылау жүргізу арқылы тарихи ескерткіштер жөнінде өз пікірлерін негіздеп айту
  • Сыныптағы талқылау нәтижесінде Жапония елінің билігі негізінде мемлекеттердің саяси құрылымның ерекшеліктерін көрсете алады
  • Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология Монополия,олигархия,дипломатия,коалиция,инновация,механикаландыру,стратегия.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
  • Жапон елі … туралы айтты
  • АҚШ пен Жапония арасындағы келісім шарт әр 10 жыл сайын жаңартылып осы күнге дейін сақталуда.
  • Жапония мен Ресей арасында осы күнге дейін жер дауы мәселесі шешілмей келе жатыр деп ойлаймын.…
  • 48 мемлекет Сан –Франциско шартына қол қойып,Жапонияның егемендігі мен тәуелсіздігін мойындады, себебі…
  • Құндылықтарды дарыту



    Патриотизм, еуропа мәдениетінің озық дәстүрлерінің негізінде тәрбиелеу, әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін терең академиялық білім беру, өз бетімен білім табу және өзіндік ізденіс жасау дағдыларын қалыптастыру, өз бетімен және топта тиімді жұмыс жасау дағдыларын шыңдау, еңбекке және шығармашылыққа, ашық болуға, ыңтымақтастыққа, қадірлеу мен азаматтық жауапкершілілкке баулу
    Пәнаралық байланыстар География, Қазақстан тарихы, Мәдениет және философия, экономика пәндерімен пәнаралық байланыстар жүзеге асырылады
    АКТ қолдану дағдылары Оқушылар мұғаліммен бірге компъютермен, интернетпен, слайдтары мен видоематериалдарды көрсету үшін интерактивтік тақтамен жұмыс жасайды
    Бастапқы білім

    Оқушылар Жапония елінің саяси және діни ойларын біледі
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 5 минут

    (БЫМ) Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісін қолдана тұра, Жапония мемлекеті туралы қандай білімі бар екендігін сұрайды.Жапонияда қандай билік іске асырылған? Оның экономикасының алғашқы орыннан көрінуіне не себеп болды?Б) Келесі сұрақтар қойылады:- Бұл Жапония елі қай тілде сөйлейді?- Олар бұрын қай елдердің отары болған?- Жапония екінші дүнежүзілік соғысқа қатысты ма?- Осыған орай, Сіздер, бүгіңгі сабағымыз қай тақырыпқа арналады деп ойлайсыздар?Сыныпта талқылау жүргізу. 11 сынып оқулығы,интернет материалдары
    Сабақтың ортасы













    5 минут





































    5 минут









































    10 минут

















    (М) Оқушыларға Жапонияның прмьер министрі Д.Коидэумидің суреті мен оның елі картадан көрсетіледі. Келесі сұрақтар қойылады: - Бұл портретте кім бейнеленген?- Картадан оның елінің аумағына қарап, бұл мемлекет туралы не айтуға болады? (М). (Т/Ж) 1-тапсырма: Жұппен жұмыс. Жапонияның даму жетістіктері:



    дескриптор

    2 тапсырма:

    1 қатарға Жапония елі туралы мағлұмат жинап постер жасау тапсырылады.2-қатарға Жапон ойшылдары туралы мағлұмат жинап,постер құр,постер құрастыру тапсырылады3 қатарға Жапон премьерлері туралы мағлұмат жинап постер құру тапсырыладыЖауаптарды бағалау критерийлері Қосымша сұрақтар: - Премьер-министр қара халық (шаруалар) туралы қандай пікірде болды? - Премьер-министрдің іс-әрекеттері халықпен қандай қатынаста болғаны туралы айтады? - Сіздің ойыңызша, қандай іс-әрекеттерімен ол ел мақтанады?- Премьер министрдің заң және тәртіп туралы қөзқарасы қандай болды?(Б) Оқушылардың болжамдарын қабылдай отырып, мәтін туралы жауаптарды талқылаңыздар. Тапсырмаға арналған дескрипторлар.
    Қосымша мәліметтер,слайд







    Сабақтың соңы3 минутҮй жұмысы: «Жапон-Қазақстан байланыстары» тақырыбына эссе жазу Сабақ соңында оқушылар «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша рефлексия жүргізеді:1 жұлдыз «өте жақсы болғаны...»2 жұлдыз «осы жер.... жақсы болды» 3 жұлдыз «осы жері..... жақсартуды қажет етеді»



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла аладыБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?












    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулжанова Райхан Турлыбеккызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-04
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1554360724
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999