Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Кәмпиттің сөзі. Фф дыбысы мен әріпі
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімге керек
Материалды ашып қарау
ТАҚЫРЫБЫ: « Кəмпиттің сөзі. Ф дыбысы мен əрпі». Мектеп/МҰ: Б.Сырттанов атындағы орта мектеп
Саны: 15Педагогтің аты-жөні: Ақсубаева Р.Ж
СЫНЫП-ТОП: МАД «Ә»Қатысқандар саны: Қатыспағандарсаны:
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары 0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту. 0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.2.1 Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің, сөйлемнің мағынасын түсіну. 0.1.2.2 Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару. 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын құру жəне оқу. 0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дəптерге кең сызықтар, əріп элементтерін жазу.
Бағалау критерийлері
  • Ф дыбысымен танысады.
  • Ф әрпін дұрыс жазуды үйренеді.
  • Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.






  • Күтілетін нəтиже

    Барлық тəрбиеленушілер: Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтарады. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Ф дыбысыдауыссыз дыбыс, ф дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ф дыбысының орнын ажыратады. Жазу жолына Ф əрпі элементтерін жазады.Көпшілік тəрбиеленушілер: Тыңдалған мəлімет/хабарламаны тірек сызба, иллюстрация көмегімен мазмұндайды. Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады. Ф дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ф дыбысының орнын ажыратады. Сөйлемдерді интонация бойынша ажырата отырып (хабарлы, сұраулы, лепті), сөйлеу барысында қолданады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазады.




    Кейбір тəрбиеленушілер: Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Ф дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қояды: (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, Рақмет! Рұқсат па? жəне т.б. сөздерін қолданады.
    Тілдік мақсат

    Тəрбиеленушілер : Сұраққа толық жауап беріп, Ф əрпімен танысады. Сөздерді пайдаланып,əңгіме құрастырады. Ф əрпінің баспа түрін жазады.

    Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Телефон, цирк, вафли. ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Мəтінен ф дыбыс бар қандай сөздер естідің? Ф дыбысының орнын тауып, сұрақтарға жауап бер.
    Өткен ҰОҚ-дан алған білім

    Сөз бен сөйлемді ажыратады. Сөздерден сөйлем құрайды. Əңгіме құрастырады.
    Жоспар

    Жоспарланған уақыт Жоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар
    І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату. 0–2 мин.









    II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин.
    Педагог балалардың ынтасын оқу қызметіне тарту үшін ортаға шеңберге тұрғызады. Шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Кел, балалар күлейік,Күлкіменен түлейік.Қабақ түйген не керек?Көңілді боп жүрейік!



    (Ұ,Ө) Әріпті жұмбақБарыста жоқ,Факста бар.Футболда бар,Хоккейде жоқ.Бұл қай әріп?














    Интерактивті тақта.Слайд

    ҰОҚ-ның ортасыIII. Тақырып бойынша жұмыс6 – 27мин.































































    Топтық жұмыс







































    Жеке жұмыс





    Əліппе-дəптермен жұмыс 1-тапсырма: Педагог балаларға мəтінді оқып береді. Дүкенде қандай пішінді кəмпиттер сатылады екен? Кəмпиттер қайда өндіріледі? Мəтінен Ф дыбысы бар қандай сөз естідіңдер? Футбол, фабрика, вафли сөздерін буынға бөледі. Ф дыбысын дұрыс дауыстатып айтқызады. 2-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріп, Ф дыбысының орнын табады. Пілдің суретін көріп, «Піл» деп қайталайды. - Қандай дыбыс естіледі? - Піл ме əлде філ ме? - Телефон суретін атайды. - Телефон ба əлде телебон ба? -Футболшы ма, путболшыма?

    Ф дыбысын П жəне Б дыбыстарынан ажыратып, дұрыс айтуға жаттығады. Үстіңгі ерін сəл көтеріңкі қалыпта болады да тіске тимейді, иек сəл төмендейді, астыңғы еріннің ішкі жағы үстіңгі тіске жанасады. Тіл ауыз қуысында еркін жатып, дем үстіңгі тіспен астыңғы ерін арқылы дауыс қосыла шығып, Ф дыбысы жасалады. Ф – қатаң дауыссыз дыбыс.

    (Ұ) Сергіту сəті Балалар орындарынан тұрып сергіту сəтін жасайды «345» әдісі Суреттегі заттарды атайды: Фонтан , фото, факс, футбол. 1- тапсырма: Осы сөздерді кеспе әріптерден құрайды 2- тапсырма: Дыбыстық талдау жасатылады, сөздерді буынға бөледі.«Басбармақ» әдісімен бағалау.

    3- тапсырма:І топ: Педагог балаларға ф əрпінің баспа түрі жазылған қағазын көрсете отырып, қағаз, санамақтан таяқшасынан Ф дыбысын бейнелейді.ІІ топ: Әдемі моншақтан Ф дыбысын бейнелейді. ІІІ топ: Ермексаздан Ф дыбысын бейнелейді. «Кір жайғыш әдісі»Х, Һ, Я, Ф дыбыстары кездесетін суреттерді ажыратып, ілу

    Бағдаршам әдісімен бағалау

    «Оқы, оқы және оқы» әдісі

    Балалар Ф əрпінің баспа түрін есте сақтайды. Ф əрпін ауда жазып қайталайды. Жазу жолына жазады.







    Сөз ойла, тез ойла» дидактикалық ойыны























    Суреттер















    Піл, телефон футболшы

















    видеоролик



    Кеспе әріп









    Әліппе –дәптер.Суреттер.







    Қағаз, санамақ таяқшасы, моншақ, ермексаз



    Суреттер







    IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия. 28-30 мин. Педагог қорытынды жасайды, балаларды мадақтайды. (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін кәмпитті қызыл, сары, жасыл түспен бояу арқылы бағалайды.

































































































































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кибраева Галия Агисаевна
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-27
    Категория:
    Аттестаттау материалдары
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1582812273