Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Кері байланысты орнатудың тиімді жолдары.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Кері байланысты орнатудың тиімді жолдары жайында
Материалды ашып қарау
Мектеп



Өткізуші
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, З.Серікқалиұлы атындағы мектеп-интернаты директорының оқу жұмыстары жөніндегі орынбасары Бахтыгереева Тоты Мендыханқызы
ТақырыбыКері байланысты орнатудың тиімді жолдары.
ҚатысушыларМектеп директорының оқу жұмыстары жөніндегі орынбасарлары
МақсатыОқу мен оқытуда кері байланыс орнатудың тиімді жолдары жайында ашық әңгіме ортасын құру арқылы тәжірибе алмасу. Өзара кәсіби қолдау көрсету.
Табыс критерилеріБарлық қатысушы:100% -Белсенді әрекеттер арқылы өзара кәсіби ойталқыға қатысады және ұтымды пікірлер айтады.


Басым бөлігі:45-50% - Кері байланысты орнатудың тиімді жолдары туралы өз тәжірибелерімен бөліседі.
Шеберлік сыныбының барысы
КезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Басы(2-3 минут)Шеберлік сыныбының мақсатымен таныстыру.
  • Сәттілік тілеу.
  • Топқа бірігу: «feedbak» сөзі жазылған белгілерді таңдау арқылы.
  • Ой қозғау. Берілген түрлі суреттерді бір тақырыпқа тоғыстыру арқылы тақырыпты ашу.




  • Таныстырылым №1-2 слайд
    Ортасы

    4 минут



































    1минут

    10минут















    5минут





    3минут







    Топтық жұмыс
  • «Басымдықтар пирамидасы» әдісі
  • Тапсырма: Берілген тірек сөздерді қолдана отырым пирамидаға маңыздылығына қарай пирамидаға орналастырыңыздар. Маңыздылығы төмен деп есептегендеріңізді пирамиданың табанына,ең маңызды деп есептегеніңізді пирамиданың үстіне орналастырыңыз, себебін қысқаша түсіндіріңіз.«Кері байланыс» және «рефлексия» 1-топқа берілген тірек сөздер: терең ойлану,өзімен өзі әңгімелесу, өзінің әрекеттерін талдау, кемшілікті болдырмауды қарастыру, рефлексия. 2-топқа берілген тірек сөздер: әрекеттеріне түзету енгізу, жоспарлау, тұлға аралық қатынастар, мазмұны жағымды болу, жасалған істі бағалау емес , ұсыныс беру, кері байаныс үйренудің/үйретудің сапасын анықтау.



  • Топтардың жұмысын қортындылау.


  • «Нысана» әдісі бойынша тапсырма Бейне көрсетілімнен сабақ көру, соңынан мұғалімнің жұмысына кері байланыс орнату.

  • «Өмір сызығы» әдісі бойынша
  • Тапсырма: Берілген жас ерекшеліктерге сай мұғалімдерге кері байланыстың қандай әдістерін қолдануға ұсыныс берер едіңіз? Жауаптарыңызды жазбаша беріңіз және өзгелермен ой бөлісіңіз.2-топқа 12жас, 8жас, 10жас3-топқа 14жас, 15жас, 6жас1-топ екі топқа орындалған жұмыс бойынша кері байланыс орнатады.

    Түйін:
  • Кері байланысты орнату қағидалары мен тахникалары.
  • Мұғалімнің күшті жақтарын дамыту мүмкіндіктері туралы ақрпараттық түйін.




  • Таныстырылым №3-4слайд









    Стикер,маркер,тірек сөздерплакат



    Таныстырылым №5







    Таныстырылым №6слайд

    Бейне көрсетілім







    Ноутбук Стикер Плакат









    Плакат маркер

    Таныстырылым №7-8слайд
    Шеберлік сыныбының соңы 4минут Кері байланыс. «Шахмат»әдісі арқылы жұмысты қорытындылау

    №9-10слайд






    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Бахтыгереева Тоты Мендыхановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-02-12
    Категория:
    Оқу ісінің меңгерушісі
    Бағыты:
    Коучинг жоспары
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1549986477
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999