Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Көліктер
Материал туралы қысқаша түсінік
-Балалармен және келген қонақтармен сәлемдесемін. Балалардың назарын өзіме аударамын. Балалармен бірге өлең шумақтарын бірге айтамын.
Біз көңілді баламыз,
Шырқап әнге саламыз,
Қонақ келсе қуанып.
Алғыстарын аламыз.
Жарайсыңдар, балалар.
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыс мезгілінде неше ай бар?
-Бүгін аптаның қай күні?
-Кеше, ертең қай күндер болады?
Балалар, сендер жұмбақ шешкенді жақсы көресіңдер ме? Олай болса жұмбақтар шешейік.
Жұмбақтар.
Төрт аяқты тағанды,
Тасиды ол адамды,
Жанармайды құйып ап,
Тез жүріп ол зулайды. (автокөлік)
Мүйізінен ұстап, ап
Айдайды адам абайлап,
Қане балалар, ойланып,
Табыңдаршы бұл қандай ат? (велосипед)
Жұмбақтардың жауабын тақтадан көрсетіледі. Жарайсыңдар, сендер жұмбақтың жауабын дұрыс таптыңдар. Енді қарайықшы көлікте қанша дөңгелек бар?
-Көлікте 4 дөңгелек бар.
-Велосипедте қанша дөңгелек бар?
- Велосипедте 2 дөңгелек бар.
-Бұлардың бәрін көліктер дейміз. Балалар біз пішіндерді білеміз бе?
-Ия, білеміз. Дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш, сопақша, үшбұрыш пішіндер бар.
Осы пішіндерден пойыз вагондарын жасайықшы. Пойызда көліктің бір түрі. Олай болса «Адасқан сандар» ойынын ойнаймыз.
Ойын: «Адасқан сандар»
-Сандарды ретімен қойып тура және кері санаймыз.
-Аңдар қандай түсті пішінді вагондарда отыр?
-Сандардың көршілерін ата.
-Аңдар нешінші вагонда отыр ?
-Жарайсыңдар, сендер сиқырлы тақтадағы тапсырмаларды орындадыңдар. Енді дамытушы белсенді орталықтарда жұмыстарымызды одан әрі жалғастырамыз.
Үстел үсті ойын орталығы.
«Жеке кітапшамен жұмыс»
Мақсаты: Жеке кітапша арқылы балалардың берілген тапсырмаларды орындай отырып, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.
Тапсырмалар: 1) көлікте қанша дөңгелек болса, сонша дөңгелекті боя.
2) Жартылай салынған пішіндерді аяқта.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Ибраимова Мейрамкуль
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Шаттық шеңбері.
1. Психологиялық сәт:
Балалар сіздердің көңіл - күйлерін қалай?
- Сендер көңілді болғанда не істейсіңдер?
- Ренжігенде ше?
- Қорыққанда?
- Таң қалғанда ше?
- Қуанғанда ше?
- Бүгін қандай күн?
- Ауа райы қандай?
- Жылдың қай мезгілі?
- Қыс мезгілінде қалай киінеміз?
Біздің бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметімізге қуыршақ Айгүл қонаққа келіп отыр. Ол жай келген жоқ, сандығы толы киімдерімен келіпті.
Сендер мұқият қараңдаршы, Айгүл қандай киімдер киіп келіпті?
- Киімді қай мезгілге сай киген?
- Олай болса балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметіміздің тақырыбы «Қысқы киімдердің түрлері»
– Балалар, Айгүл сендерге бірнеше киімдер ала келіпті. Қазір Айгүлдің сандығын ашып, сендерге ішіндегі киімдерді таныстырамын, мұқият тыңдаймыз.
Сөздік жұмысын жүргізу.
Пима – жүннен басылған қысқы аяқ киім.
Тон – қой терісінен иленген, жылы сырт киім.
Қалпақ- қойдың жүнінен тоқылған.
Қолгап-түйенің жүнінен тоқылған.
«Балаларға арналған киім дүкені» деген мазмұнды сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Сергіту сәті
Тоңса біздің қолымыз
Қолғапты киіп аламыз
Сарт - сарт - сарт
Шапалақты соғамыз
Тоңса біздің аяғымыз
Етікті киіп аламыз
Топ - топ - топ
Топылдатып билейміз
«Дүкенде» сюжетті - рөлді ойыны.
Ойынның шарты: дүкен сөрелерінде қысқы киімдер: тон, пима, қолғап, күрте, тұр. Қысқы киім іздеген бала дүкенге келіп, сатушымен әдепті түрде амандасып, сөрелерден өзіне қажетті киімді таңдайды. Ол таңдаған киімін алып, сол киімге байланысты сөйлем құрау керек. Дүкеншінің осы тапсырмасын орындаған кезде ғана киімді ала алады. Мысалы: Қыста қалың тон киеміз.
Киімдерді топтап айтқызу.
Малақай, құлақшын – бас киімдер. Байпақ, кебіс, пима - аяқкиімдер.
Қорытындылау
- Қыс мезгілінде қалай киінеміз?
- Қысқы киімдерді атаңдар?
Ұйымдастырылған оқу қызметіне жақсы араласқан балаларды мадақтау.
Балабақша
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
XXI ғасырда көтеріліп отырған «Өзін-өзі тану» рухани адамгершілік білімінің түп-тамыры тереңде жатыр. Ол халқымыздың ұлттық құндылықтарынан, рухани мұраларынан, ділінен, тағылымдық ой - толғауларынан бастау алады. «Өзін-өзі таныған, өмірдің мәнін түсінген адам, өзін-өзі қадағалап, сынап, өзін-өзі тәрбиелеуге, өмірден өз орнын, өз бақытын табуға ұмтылады. Өзін-өзі тану – адамның шындықты өзінше түсіну жағынан қарастыратын ғылым, ол өз бойындағы бірегейлікке сәйкес келетін өзінің жеке құндылықтар жүйесін жалпы адамзаттық құндылықтар жүйесімен біртұтас қарауға негізделеді.
«Өзін-өзі тану» пәні білім берудің басымдылықтары – рухани-адамгершілік білімді іске асыруға, ұлттық және жалпы адамзаттық мәдениетті үйренуге ықпал етеді. Бала әр түрлі мәселелерді адамгершілік нормаға сәйкес конструктивті шешуге үйренеді. Өзіне, адамдарға және қоршаған әлемге ізгілікті қарым-қатынас жасау, көмек беру, қамқорлық жасауға баулиды. Жасампаздық белсенділік, азаматтық және отансүйгіштікке тәрбиелейді. Қоғам дамуында біздің қарапайым күнделікті тіршілігімізде сүйіспеншілік пен ізгілік, мейірімділік пен қайырымдылық, шыдамдылық пен имандылық, адалдық пен ибалық сынды асыл қасиеттер қажет-ақ. Осы адами қасиеттерді жүзеге асыру идеясын елімізде тұңғыш рет «Бөбек» қорының президенті Сара Алпысқызы Назарбаева ұсынды. Сара Алпысқызының өркениетке өріс алған еліміздің дамуына деген зор сенімі, ертеңгі өскелең өрендерімізге деген шынайы сүйіспеншілігі мен қамқорлығы өмірге «Өзін-өзі тануды» алып келді. «Өзін-өзі тану» пәнін оқытудың бүгінгі заман талабынан туындап отырғанына көзіміз барған сайын жетуде. Себебі қазіргі кезеңнің ең басты қажеттілігі – адамдар арасындағы сыйластық, бірін-бірі қадірлеу, бірін-бірі құрметтей білу мен бағалай алуы, яғни адамдардың өзін-өзі, қоршаған ортаны, әлемді тани білуі. Сондықтан да оқу-тәрбие үрдісіне еніп отырған «Өзін-өзі тану» пәнінің әлеуметтік-рухани өмірде алатын орны ерекше. Сонымен қатар «Өзін-өзі тану» пәнін оқыту арқылы мектептегі басқа пәндердің әлеуе
Өзін-өзі тану
Баяндамалар, реферат
Басқа
Еліміздің егемендігі нығайып, ертеңіне сеніммен қадам басқан шағында заманына сай адамын тәрбиелеу басты міндет. Осы өрелі жолда ұрпақ өнегесі, олардың адамдық болмысы жайлы ой толғап, рухани-адамгершілік білім беруді басты идея етіп ұстанатын «Бөбек» қорының президенті С.Назарбаеваның «Өзін-өзі тану» авторлық бағдарламасының алға қойған мақсатының өзі ерекше.
Осы орайда «Өзін-өзі тану» пәнінің басты ерекшелігі өскелең ұрпақтың тұлғалық потенциалының дамуына, өзіндік қасиетінің ашылуына, шығармашылық және танымдық белсенділігін ынталандыруға, балаларға сүйіспеншілік, мейірімділік, ақиқат, адалдық, шыншылдық, сұлулық, рақымдылық, мінез-құлық дұрыстығы арқылы үйлесімді жан-жақты дамыған адам қалыптастыруға бағдарланған.
Мұғалімнің балалармен жеке тұлға ретінде қарым-қатынас жасауындағы басты мақсаты - баланың өзі туралы айтуға, өзінің сезімі, ойы, әдеті туралы әңгімелеуге, оны ой елегінен өткізіп, баға бере білуге, тек өзіне ғана емес, жанындағы адамдарға да көңіл аудартып, оларды өзіндік табиғи болмысымен қабылдау, ізгі ниет, ықылас таныта білуге үйрету.
Қарым-қатынас барысында әр баланың жанарына жылы шыраймен қарап, өзінің қимыл-қозғалысы, ым-ишарасы арқылы оған оң көзқарасын байқата отырып, сенімге ие болу керек. [1]
2. «Өзін-өзі тану» бағдарламасының әдіс-тәсілдері:
Бағдарламаның мазмұны төмендегідей оқытудың дәстүрлі және дәстүрден тыс әдіс-тәсілдері арқылы жүзеге асырылады: «Тыныштық сәті», «Үй тапсырмасын тексеру», «Дәйексөз», «Мұғалім сыйы», «Шығармашылық жұмыс», «Сергіту сәті», «Ойын», «Топпен ән айту», «Үйге тапсырма», «Соңғы тыныштық сәті».
Әрбір сабақта төмендегідей негізгі үш мәселе ескерілуге тиіс:
• сабақтың тақырыбын балалардың түсінуіне және оған өзіндік көзқарасын жағымды эмоциясымен байқатуына кол жеткізу;
• адамгершілік ережелер мен құндылықтар жөніндегі ұғымдарды балалармен бірге нақтылай отырып бекіту;
• бала бойында тек жақсылық жасауға деген ниет, ынта-ықылас туғызу, өзі өмір сүретін ортада жағымды эмоциялық ахуал қалыптастыру.
«Өзін-өз
Өзін-өзі тану
Баяндамалар, реферат
Басқа
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері