Материалдар Конфликт: его сущность и основные характеристики
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Конфликт: его сущность и основные характеристики

Материал туралы қысқаша түсінік
Тема. Конфликт: его сущность и основные характеристики. Образовательная технология: технология модульного обучения. Тип урока: комбинированный. Цель урока: изучить сущность конфликта и его основные характеристики. Задачи урока: 1. актуализировать знания обучающихся по изученному учебному материалу; 2. познакомить обучающихся с основными понятиями темы: «конфликт», «объект конфликта», «стороны конфликта», «конфликтогены», «конфликтная ситуация», «инцидент»; 3. изучить структуру, динамику, функции и типологию конфликтов; 4. развивать навыки анализа ситуаций; 5. формировать общие и профессиональные компетенции. Оборудование: 1) учебная литература: Ефимова Н.С. Психология общения; 2) методический материал: учебные элементы (10 шт.); 3) раздаточный материал: задание на соответствие (8 шт.), ситуация (8 шт.), карточки для рефлексии (16 шт.), сигнальные карточки (12 шт.), текст теста (16 шт.), листы цветной бумаги (12 шт.), листы учета контроля (12 шт.).
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
20 Сәуір 2020
781
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Қанайналым мүшелері. Жүректің құрылысы, жұмысы, реттелуі
Қанайналым мүшелері. Жүректің құрылысы, жұмысы, реттелуі
20 Сәуір 2020
770
2
Оқушыларға ағзадағы қан айналымының маңызын, жүректің құрылысы және қантамырлар туралы білімді меңгерту, ғылыми көзқарастарын қалыптастыру Дамытушылық: Оқушылардың алған білімдерін жадында сақтау қабілетін дамытып жетілдіру, зейін қойып тыңдауға үйрету, өз беттерінше ізденуін қалыптастыру. Сабаққа белсенділіктері мен қызығушылықтарын арттыру. Тәрбиелік: Оқушылар арасында ұйымшылдықты және сыйластықты ояту. Тұлғалық ізгілік қасиеттерге баулу және ұқыптылыққа, салауатты өмірге тәрбиелеу.
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
Сан есім
Темирболатова Назгүл Бақытнұрқызы
21 Желтоқсан 2018
661
2
Барлық оқушылар: Сан есім туралы мәліметті біледі, сөйлем ішінен зат есім,сын есім,сан есімді ажырата аладыОқушылардың басым бөлігі: Сөйлем ішіндегі сан есімді тауып, тұсініктеме бере алады Кейбір оқушылар:Сан есімнің қай сөз табымен байланысын айта алады. Оқушылар: тілдік құзіреттілікті сараптай алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: жеті-семь-seven. Үшеу-трое- екінші-втарой-tu Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сын есім дегеніміз не? Cіз неліктен...екенін айта аласыз ба? Неліктен сөздерге қанша? Неше? Нешінші? сұрақтар қойылатынын біледі Сан есімдерге ыншы,інші қосымшаларын жалғай алады. Жазылым бойынша ұсыныстар Жаттығуларды орындайды, сан есімнің жазылуына көңіл бөледі,цифрларды санмен жазады. Өткен білімді еске түсіру және байланыстыру
Қазақ тілі
Ашық сабақ
2 сынып
Әдебиеттік оқу. Кімге қарыздармыз?
Темирболатова Назгүл Бақытнұрқызы
21 Желтоқсан 2018
540
2
1 Шығармадағы кейіпкердің сыртқы бейнесін сипаттау,оның іс-әрекетке мінез-құлқына сәйкес қарапайым тілмен пікірін білдіру.Үй тапсырмасын қайталау,сабақта шығырманы оқиды. Жұмбақты оқып шешімін табады Автор мен мәтіннің тақырыбын айтады Кейіпкер туралы жалпы түсінік ортаға салып айту Шығарма құрылысын назар аударады.Диалог туралы ойларын айтадыОқушылар орындай алады: Қазыбек би туралы жалпы түсінікті айта алады. Шешендік сөздердің мағынасын ажыратады Қарыз , диалог-долг,диалог-
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
2 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері