Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Корея Республикасы
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІІ тарау.ХХ ғ.ІІ жартысы-ХХІ ғ. басы Азия мен Африка елдеріМектеп: №7 Қ.Сыпатаев атындағы мектеп-лицейі
Күні: 21.02.2019жМұғалімнің аты-жөні: Кулжанова РТ.
Сынып: 11 ГПәні: Дүниежүзі тарихыҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Жаңа сабақтың тақырыбыКХДР. Корея Республикасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
  • Корея елінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау
  • КХДР елінің саяси құрылымын сипаттау;
  • Сабақ мақсаттары
  • Корея мен КХДР елдерінің саяси құрылымның ерекшеліктерін сипаттау
  • Бағалаукритерийлері Оқушылар:
  • Кореяның соғыстан кейінгі дамуы туралы болжам жасай алады
  • Сыныптастар арасында талқылау жүргізу арқылы КХДР –ның қазіргі жағдайы жөнінде өз пікірлерін негіздеп айту
  • Сыныптағы талқылау нәтижесінде Корея елінің билігінің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсете алады
  • Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология:интеграция, диктаторлар, оппозиция, монополия, банкрот, Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
  • Корея елі … туралы айтты
  • Корея мен КХДР елдері… жаңартылып осы күнге дейін сақталуда.
  • Корея мен КХДР арасында осы күнге дейін әр түрлі мәселелер шешілмей келе жатыр деп ойлаймын.…
  • 2000 жылы екі Корея басшылары бірінші рет кездесіп,келіссөз жүргізді.
  • Құндылықтарды дарыту



    Патриотизм, еуропа мәдениетінің озық дәстүрлерінің негізінде тәрбиелеу, әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін терең академиялық білім беру, өз бетімен білім табу және өзіндік ізденіс жасау дағдыларын қалыптастыру, өз бетімен және топта тиімді жұмыс жасау дағдыларын шыңдау, еңбекке және шығармашылыққа, ашық болуға, ыңтымақтастыққа, қадірлеу мен азаматтық жауапкершілікке баулу
    Пәнаралық байланыстар География, Қазақстан тарихы, Мәдениет және философия, экономика пәндерімен пәнаралық байланыстар жүзеге асырылады
    АКТ қолдану дағдылары Оқушылар мұғаліммен бірге компъютермен, интернетпен, слайдтары мен видоематериалдарды көрсету үшін интерактивтік тақтамен жұмыс жасайды
    Бастапқы білім

    Оқушылар Корея мен КХДР елінің саяси және ішкі саясатынан хабары бар.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 5 минут





















    10 минут

    Ұйымдастыру.Оқушылардың сабаққа қатысымын белгілеу. Оқушыларды топқа бөлу. (қағаз қиындысы арқылы 3 топқа бөлу.1-топ Пхеньян2-топ Сеул 3-топ Корея(БЫМ) Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісін қолдана тұра, Корея мен КХДР мемлекеті туралы қандай білімі бар екендігін сұрайды.Екі Корей мемлекеттерінің арасы неге тынышсыз ,оларда қандай билік іске асырылған? Б) Келесі сұрақтар қойылады:1. кімдердің көмегімен жапон имприалистерінің қожалығы жойылып,азат етелген аудандар көлемі кеңейді? ( КСРО әскерлерінің көмегімен) 2. Азамат соғысы қай жылдары болды? ( 1948-1949 жж)3.Аграрлық реформаны іске асырып.миллиондаған шаруалар отбасына жер берген кім? (Қытай коммунистік үкіметі)4. Қытай Халық Республикасы қашан құрылды? (1949жж1 қазанда пекинде болған үлкен жиында)5. «Басты бағыт» пен «Зор секіріс» әрекетінің күйреуі.6. Қытайдағы жанжалға тағы қай мемлекеттер араласты?(АҚШ,Пәкістан, Иран, Сауд Арабиясы,КСРО )7.Сыртқы саясатында кімдермен байланыс орнатты? 8.Демократия үшін қай амал қысқартылыпты?Жаңа сабақ: Корея мен КХДРЖоспар1Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Кореяның саяси және экономикалық даму ерекшеліктері2Қытай Халық Республикасының құрылуы3Жаңа «басты бағыт», «Зор секірістің» күйреуі
  • 4Мәдени революция
  • ХХ ғасырдың соңындағы Қытайдың сыртқы саясаты
  • ХХІ ғасырдың басындағы Корея мен КХДР


  • 11 сынып оқулығы,интернет материалдары
    Сабақтың ортасы













    10 минут





































    5 минут

















    7 минут
    (М) Оқушыларға Кореяның президенті мен Корея басшыларының суреттері көрсетіледі. . Келесі сұрақтар қойылады:- Картадан Корея елінің аумағына қарап, бұл мемлекет туралы не айтуға болады?Неліктен бұл елді аспан асты елі деп атайды? (М). КХДР елі туралы не білесіңдер? (Т/Ж) 1-тапсырма: Жұппен жұмыс. Кореяның соғыстан кейінгі дамуы 1-топ Корея Халық Республикасын талқылайды. 2-топ ХХ ғасырдың соңындағы Кореяны сипаттайды 3-топ ХХІ ғасырдың басындағы Кореяны сипаттайды.4-топ КХДР-ді сипаттайды(мағлұмат жинап постер жасау тапсырылады.)( Ж/Ж)2-тапсырма Елдің экономикасы мен сыртқы саясатын,ұксастықтарын салыстыру Корея Эконо-сыртқы саясаты микасы













    (Б) Оқушылардың болжамдарын қабылдай отырып, мәтінді оқып талқылаңыздар. Тапсырмаға арналған дескрипторлар.

    Қосымша мәліметтер,слайд







    Сабақтың соңы3 минутҮй жұмысы: « Кореядағы революцияның күйреу себептері» тақырыбына эссе жазу Сабақ соңында оқушылар «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша рефлексия жүргізеді:1 жұлдыз «өте жақсы болғаны...»2 жұлдыз «осы жер.... жақсы болды» 3 жұлдыз «осы жері..... жақсартуды қажет етеді»



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын іріктеу.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулжанова Райхан Турлыбеккызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-04
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1554360813
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999