Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Крест жорықтары
Материал жайлы қысқаша түсінік: • Барлық оқушылар: Крест жорықтарының христиан Еуропа мен мұсылман әлемін неліктен өзгерткенін түсінеді; • Басым бөлігі: Діндердің әлемдік мәдениетке тигізген ықпалын сипаттайды; • Кейбір оқушылар: Деректермен жұмыс жасай отырып, крест жорықтарынан кейінгі Еуропаның саяси жағдайын, әлемдік діндердің өзара байланысын сипаттайды; • крест жорықтарының христиандық Еуропаға және мұсылман әлеміне әсерін сипаттайды; • оқиғалардың өзара байланыстары арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтайды;
Материалды ашып қарау
Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тарау 6.2A: Крест жорықтарыМектеп:Ы. Алтынсарин жалпы орта мектебіМұғалімі: Иркеғұлова.Б.Д
Күні: Сыныбы: 6Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыКрест жорықтары христиан Еуропа мен мұсылман әлемін неліктен өзгертті?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;

Сабақтың мақсаты
  • Барлық оқушылар: Крест жорықтарының христиан Еуропа мен мұсылман әлемін неліктен өзгерткенін түсінеді;
  • Басым бөлігі: Діндердің әлемдік мәдениетке тигізген ықпалын сипаттайды;
  • Кейбір оқушылар: Деректермен жұмыс жасай отырып, крест жорықтарынан кейінгі Еуропаның саяси жағдайын, әлемдік діндердің өзара байланысын сипаттайды;
  • Бағалау критерийлері
  • крест жорықтарының христиандық Еуропаға және мұсылман әлеміне әсерін сипаттайды;
  • оқиғалардың өзара байланыстары арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтайды;
  • Ойлау дағдысыБілу, Түсіну, Қолдану
    Тілдік мақсаттарқасиетті соғыс, діни – рыцарьлық ұйымдар, католик шіркеуі, қуатты король билігі, император
    Құндылықтарға баулу«Мәңгілік ел» идеясы 3 басты құндылық Зайырлы қоғам және жоғары руханият негізінде, оқушылардың бойында толеранттық сезімін қалыптастыру.
    Пәнаралық байланыстарГеография
    Алдыңғы білімКрест жорықтары туралы біледі
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңі.Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы

    10 минут
    І. Ұйымдастыру
  • психологиялық дайындық
  • «Шаттық шеңбері»;
  • топқа бөлу (суреттер арқылы)
  • «Болжау» стратегиясы1-тапсырма:Оқушыларға крест жорықтарының салдары туралы карточка таратылады. Оқушылар карточкаларды крест жорықтарынан кейінгі өзгерістерді, крест жорықтарының жағымды және жағымсыз жақтарына қарай орналастырады. Крест жорығы христиандық Еуропаға қалай әсер етсе, солай мұсылман әлеміне де әсер еткендігі туралы біледі.Дескриптор:
  • крест жорықтарының нәтижесіндегі өзгерістерді маңыздылығы бойынша топтастырады.
  • крест жорықтарының жағымды және жағымсыз ажырата алады;
  • крест жорығы христиандық Еуропаға ғана емес, мұсылман әлеміне әсер еткенін біледі;
  • ҚБ:«Түрлі түсті жетондар» арқылы бағаланады


    Құран, Мешіт, Шіркеу, Икона т.б.суреттері



    Карточка 1Әлемдік өркениеттің дамуын тежеді.

    Карточка 2Тек мұсылман елдеріне ғана емес сонымен қатар европалықтардың да ауыл шаруашылығы мен
    Сабақтың ортасы

    20 минут
    Б/Т2 - тапсырма: Оқулықпен жұмыс. §11. 51-бет.«Т» кестесі. Оқушылар тақырыпты оқып, танысады, түсінеді. Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгерткендігін «Т» кестесін толтырып, анықтайды.Дескриптор:
  • крест жорықтарының Еуропа мен ислам әлемінің мәдени өміріне ықпалын анықтайды;
  • ҚБ:«Түрлі түсті жетондар» арқылы бағаланады3 – тапсырма: ТТІ – топ. «Хикая картасы» әдісі«Крест жорықтарынан кейінгі Еуропаның саяси жағдайы» мәтін беріледі. Сол мәтін бойынша тірек – сызбаға оқиғаны рет-ретімен сипаттайды.

    Дескриптор:
  • крест жорықтарынан кейінгі Еуропаның саяси жағдайын түсінеді;
  • крест жорықтарынан кейінгі Еуропаның саяси жағдайын тірек-сызбаға түсіреді;
  • ҚБ:«Түрлі түсті жетондар» арқылы бағаланадыІІ – топ. «Идеялар банкісі» әдісіОқушыларға тақырыпқа байланысты және де байланысы жоқ сөз тіркестері беріледі. Оқушылар сабаққа қатысты сөзді банкіге салады. Дескриптор:
  • тақырыпқа қатысты сөз тіркестерін табады;
  • Мағанасын түсінеді;
  • ҚБ:«Түрлі түсті жетондар» арқылы бағаланады


    ОқулықА3 форматтағы плакат



























































    Сабақтың соңы5 минут

















    Бағалау
    Сабақты қорытындылау«Серпілген сауалдар» әдісі1.Еуропаның экономикасы дамуы қай бағытта жүргізілді?2. Діни – рыцарьлық ордендер дегенді қалай түсіндіңдер? 3. Крест жорықтары мұсылман елдеріне қалай ықпал етті?4. Француз корольдері не үшін күрес жүргізді?Кері байланыс «Екі жұлдыз бір тілек»

    Рефлексия









    Сaрaлaу – оқушығa мейлінше қолдaу көрсетуді қaлaй жоспaрлaйсыз? Қaбілетті оқушығa тaпсырмaны қaлaй түрлендіресіз?Бaғaлaу – оқушы білімін тексеруді қaлaй жоспaрлaйсыз?Пəнaрaлық бaйлaныс – Денсaулық жəне қaуіпсіздік, AКТ-мен бaйлaныс. Құндылықтaрмен бaйлaныс (тəрбие элементі).
    Тaпсырмaлaр оқушылaрдың деңгейіне қaрaй, қызығушылығына қарай, қабілетіне қарай сaрaлaнaды. Тапсырма жеңілден күрделіге қарай саралана жүргізіледі;

    Қабілетті оқушылар: Берілген тапсырманы орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттерге өзіндік тұжырым жасайды, бір сөзбен қорытып, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады, топтық жұмыста топ оқушыларына қолдау көрсетеді;Қабілеті орташа оқушылар: «Хикая картасы» әдісіарқылы «Крест жорықтарынан кейінгі Еуропаның саяси жағдайы» мәтін беріледі. Сол мәтін бойынша тірек – сызбаға оқиғаны рет-ретімен сипаттайды. Қабілеті төмен оқушылар:«Т-кестесі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты оқып, танысады, түсінеді. Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгерткендігін жазып, салыстырады.
    Оқушылaрғa сaбaқ үдерісінде тaпсырмaлaрды орындaудaғы ұтымды тұстaрын, әрі қaрaй жетілдіруге болaтын тұсын aйтып кетемін. Жaуaпқa ризa болғaндa «Керемет! Жaрaйсың! Тaмaшa!» деген сөздермен мaдaқтaп отырaмын.

    Оқушылар «Идеялар банкісі» әдісі арқылы тақырыпқа байланысты және де байланысы жоқ сөз тіркестерін тауып, сабаққа қатысты сөзді банкіге салады.

    «Табыс баспалдағы» арқылы оқушылар өздерін бағалайды. «Екі жұлдыз бір тілек»бойынша тиімді кері байланыс жүргізіледі.

    География пәндерімен бaйлaныс орнaтылaды.



























    Бекітемін:
    Ұзақ мерзімді жоспар Бөлімі: Тарау 6.2A: Крест жорықтарыМектеп:Ы. Алтынсарин жалпы орта мектебіМұғалімі: Иркеғұлова.Б.Д
    Күні: Сыныбы: 6Қатысқандар:Қатыспағандар:
    Сабақтың тақырыбы:Крест жорықтары Еуропа мен мұсылман әлемін неліктен өзгертті?
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;

    Сабақтың мақсаты
  • Барлық оқушылар: Крест жорықтарының христиан Еуропа мен мұсылман әлемін неліктен өзгерткенін түсінеді;
  • Басым бөлігі: Діндердің әлемдік мәдениетке тигізген ықпалын сипаттайды;
  • Кейбір оқушылар: Деректермен жұмыс жасай отырып, крест жорықтарынан кейінгі Еуропаның саяси жағдайын, әлемдік діндердің өзара байланысын сипаттайды;
  • Бағалау критерийлері
  • крест жорықтарының христиандық Еуропаға және мұсылман әлеміне әсерін сипаттайды;
  • оқиғалардың өзара байланыстары арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтайды;
  • Ойлау дағдысыБілу, Түсіну, Қолдану
    Тілдік мақсаттарқасиетті соғыс, діни – рыцарьлық ұйымдар, католик шіркеуі, қуатты король билігі, император
    Құндылықтарға баулу«Мәңгілік ел» идеясы 3 басты құндылық Зайырлы қоғам және жоғары руханият негізінде, оқушылардың бойында толеранттық сезімін қалыптастыру.
    Пәнаралық байланыстарГеография
    Алдыңғы білімКрест жорықтары туралы біледі
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңі.Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы

    10 минут
    І. Ұйымдастыру
  • психологиялық дайындық
  • «Шаттық шеңбері»;
  • топқа бөлу (суреттер арқылы)
  • «Болжау» стратегиясы1-тапсырма:Оқушыларға крест жорықтарының салдары туралы карточка таратылады. Оқушылар карточкаларды крест жорықтарынан кейінгі өзгерістерді, крест жорықтарының жағымды және жағымсыз жақтарына қарай орналастырады. Крест жорығы христиандық Еуропаға қалай әсер етсе, солай мұсылман әлеміне де әсер еткендігі туралы біледі.Дескриптор:
  • крест жорықтарының нәтижесіндегі өзгерістерді маңыздылығы бойынша топтастырады.
  • крест жорықтарының жағымды және жағымсыз ажырата алады;
  • крест жорығы христиандық Еуропаға ғана емес, мұсылман әлеміне әсер еткенін біледі;
  • ҚБ:«Түрлі түсті жетондар» арқылы бағаланады


    Құран, Мешіт, Шіркеу, Икона т.б.суреттері



    Карточка №1Әлемдік өркениеттің дамуын тежеді.

    Карточка №2Тек мұсылман елдеріне ғана емес сонымен қатар европалықтардың да ауыл шаруашылығы мен
    Сабақтың ортасы

    20 минут















































































    Сабақтың соңы5 минут



    Б/Т2 - тапсырма: Оқулықпен жұмыс. §11. 51-бет.«Т» кестесі. Оқушылар тақырыпты оқып, танысады, түсінеді. Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгерткендігін «Т» кестесін толтырып, анықтайды.Дескриптор:
  • крест жорықтарының Еуропа мен ислам әлемінің мәдени өміріне ықпалын анықтайды;
  • ҚБ:«Түрлі түсті жетондар» арқылы бағаланады3 – тапсырма: ТТІ – топ. «Хикая картасы» әдісі«Крест жорықтарынан кейінгі Еуропаның саяси жағдайы» мәтін беріледі. Сол мәтін бойынша тірек – сызбаға оқиғаны рет-ретімен сипаттайды. Дескриптор:
  • крест жорықтарынан кейінгі Еуропаның саяси жағдайын түсінеді;
  • крест жорықтарынан кейінгі Еуропаның саяси жағдайын тірек-сызбаға түсіреді;
  • ҚБ:«Түрлі түсті жетондар» арқылы бағаланадыІІ – топ. «Идеялар банкісі» әдісіОқушыларға тақырыпқа байланысты және де байланысы жоқ сөз тіркестері беріледі. Оқушылар сабаққа қатысты сөзді банкіге салады. Дескриптор:
  • тақырыпқа қатысты сөз тіркестерін табады;
  • Мағанасын түсінеді;
  • ҚБ:«Түрлі түсті жетондар» арқылы бағаланадыСабақты қорытындылау«Серпілген сауалдар» әдісі1.Еуропаның экономикасы дамуы қай бағытта жүргізілді?2. Діни – рыцарьлық ордендер дегенді қалай түсіндіңдер? 3. Крест жорықтары мұсылман елдеріне қалай ықпал етті?4. Француз корольдері не үшін күрес жүргізді?



    ОқулықА3 форматтағы плакат





























































    Бағалау


    Кері байланыс «Екі жұлдыз бір тілек»


    Сaрaлaу – оқушығa мейлінше қолдaу көрсетуді қaлaй жоспaрлaйсыз? Қaбілетті оқушығa тaпсырмaны қaлaй түрлендіресіз?Бaғaлaу – оқушы білімін тексеруді қaлaй жоспaрлaйсыз?Пəнaрaлық бaйлaныс – Денсaулық жəне қaуіпсіздік, AКТ-мен бaйлaныс. Құндылықтaрмен бaйлaныс (тəрбие элементі).
    Тaпсырмaлaр оқушылaрдың қабілетіне қарай сaрaлaнaды. Қабілетті оқушылар: Берілген тапсырманы орындауда белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттерге өзіндік тұжырым жасайдыҚабілеті орташа оқушылар: «Хикая картасы» әдісі арқылы мәтін бойынша тірек – сызбаға оқиғаны рет-ретімен сипаттайды. Қабілеті төмен оқушылар:«Т-кестесі» әдісі арқылы оқушылар тақырыпты оқып, танысады, түсінеді. Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгерткендігін салыстырады. Оқушылaрғa сaбaқ үдерісінде тaпсырмaлaрды орындaудaғы ұтымды тұстaрын, әрі қaрaй жетілдіруге болaтын тұсын aйтып кетемін. Жaуaпқa ризa болғaндa «Керемет! Жaрaйсың! Тaмaшa!» деген сөздермен мaдaқтaп отырaмын.

    Оқушылар «Идеялар банкісі» әдісі арқылы тақырыпқа байланысты және де байланысы жоқ сөз тіркестерін тауып, сабаққа қатысты сөзді банкіге салады.







    «Табыс баспалдағы» арқылы оқушылар өздерін бағалайды. «Екі жұлдыз бір тілек»бойынша тиімді кері байланыс жүргізіледі.

    География пәндерімен бaйлaныс орнaтылaды.



    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтарытуралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Иркеғұлова.Б.Д
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-09
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560083675
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999