Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу
Материал туралы қысқаша түсінік
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және сергу 1 – тапсырма «Сергіту » әдісі арқылы
(К, Б) Мұғалім таңертеңгі жаттығу кешенін көрсетеді. Бір орында жүреді. Аяқтар бір-бірінен алыс болмауы тиіс, қолдарды түсіріп немесе белге қоюға болады. Алға қарай иілеміз. Жаттығу 6-8 рет орындалады. Аяқтарды кең ашамыз, қолдар иыққа жетуі тиіс. 1) демді ішке алып алға қарай иіліп, қолдарды екі жаққа созамыз. 2) демді шығарып, қол-аяқтарды алдыңғы күйіне алып келеміз. Аяқтар екі жаққа ашылады. Жаттығуға 8-9 амал жұмсалады. Жаттығу басында тіке тұру керек те, қолдарды екі бүйірге қою керек. 1) демді ішке алғанда, қолдарды екі жаққа жайып, бір аяқты солға жылжытып, екінші амалда аяқ оңға жылжиды. Еденге тигізу. 9-10 рет орындалады. Аяқтар иықпен тетелес, қолдар алға созылған. 2) демді ішке алғанда, алға еңкейіп, қолмен еденге тигізеді. 2) демді шығарғанда, дене көтеріліп, алдыңғы күйге қайтып оралады.
- Дескриптор: ойын шартын сақтап ойнайды;
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және сергу 1 – тапсырма «Сергіту » әдісі арқылы
(К, Б) Мұғалім таңертеңгі жаттығу кешенін көрсетеді. Бір орында жүреді. Аяқтар бір-бірінен алыс болмауы тиіс, қолдарды түсіріп немесе белге қоюға болады. Алға қарай иілеміз. Жаттығу 6-8 рет орындалады. Аяқтарды кең ашамыз, қолдар иыққа жетуі тиіс. 1) демді ішке алып алға қарай иіліп, қолдарды екі жаққа созамыз. 2) демді шығарып, қол-аяқтарды алдыңғы күйіне алып келеміз. Аяқтар екі жаққа ашылады. Жаттығуға 8-9 амал жұмсалады. Жаттығу басында тіке тұру керек те, қолдарды екі бүйірге қою керек. 1) демді ішке алғанда, қолдарды екі жаққа жайып, бір аяқты солға жылжытып, екінші амалда аяқ оңға жылжиды. Еденге тигізу. 9-10 рет орындалады. Аяқтар иықпен тетелес, қолдар алға созылған. 2) демді ішке алғанда, алға еңкейіп, қолмен еденге тигізеді. 2) демді шығарғанда, дене көтеріліп, алдыңғы күйге қайтып оралады.
- Дескриптор: ойын шартын сақтап ойнайды;
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және сергу 1 – тапсырма «Сергіту » әдісі арқылы
(К, Б) Мұғалім таңертеңгі жаттығу кешен
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Карменова Әлия Болатовна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
. «Жүгіру және жүру» әдісі арқылы (К, Б) оқушыларды жүгіру мен жүрудің негізгі түрлерімен таныстыру
«Біз жүреміз бөлмеде,
Қол жоғары-төменде,
Қолды артқа жіберіп,
Күш саламыз өкшеге».
Бой тіктейміз түрегеліп,
Аяқ ұшымен тербеліп,
Аяқ ұшымен жүреміз,
Басты биік көтереміз».
Ал, енді аю болайық,
Аю сынды қорбаңдайық!
(Аюдың қимыл-қозғалысын келтіреміз)
Иіліп тізе қосамыз,
Қолдарды белге басамыз.
Арқа түзу, аяқ қосып,
Дем аламыз уақыт тосып.
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
1 сынып
түсіндіруҚимыл-қозғалыс дағдыларының қалыптасуы. (Б, Т) 1 – тапсырма «ғарышта» әдісі арқылы «Ғарышкерлер» ойыны. Балалар шеңберді айналып былай дейді: Сансыз жұлдыз бен планета, Күтеді бізді ракета. Бірін таңдап ұшамыз, Жұлдыздарды құшамыз. Бір құпия, көңіл тоқ, «Кешіккенге» орын жоқ! Соңғы сөз айтылғаннан кейін, барлығы «ракетодромдарға» қарай жүгіреді де, алдын-ала сызылып қойған «ракеталарда» орын алып қоюға тырысады. Сапарға кешіккендер ортақ шеңберге тұрады да, орын алған «ғарышкерлер» 3 рет дауыстап, өздерінің бағыттарын айтады. Бұл дегеніміз, олар "ғарышта" серуендейді. Содан соң, барлығы қайтып шеңберге тұрып, қол ұстасады да, ойын жаңадан басталады. Үш рет ұшқан оқушылар жеңіске жетеді.
Дескриптор: өз мақсатына қол жеткізу үшін қандай әрекеттер жасайтындығын айтады
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
1 сынып
Жаңа сабақты түсіндіру. (Б, Т) 1-тапсырма «лақтыру» әдісі арқылы «Кім алыс лақтырады?» ойыны. Алаңның бір жағына старт сызығы сызылады. Одан 5 м қашықтықта арасында 4 м интервалмен параллель 3-4 сызық сызылады. Ойыншылар бірнеше топ – командаға бөлінеді, әрбірі старт сызығында сапқа бір-бірден тұрады. Ойыншылар өз топтарында кезекпен-кезек асбұршақ салынған қапшықтарды сызықтың ар жағына лақтырады да, саптың ең артына тұра қалады. Ойыншылары ең әргі сызықтың ар жағына көп қапшық лақтырған топ жеңіске жетеді. Дескриптор:Белгіленген арақашықтыққа жүгіреді.;
ҚБ бірін-бірі бағалау, бақылау. 2- тапсырма «лақтыру» әдісі арқылы лақтыру жаттығуларын орындайды қозғалыс түрлерін атайды.
Өз сезімдерін ортаға салады.
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
1 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері