Материалдар "Латын әліпбиі – қазақ тілінің көкжиегі" мақаласы
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

"Латын әліпбиі – қазақ тілінің көкжиегі" мақаласы

Материал туралы қысқаша түсінік
Латын әліпбиіне көшу – қазақ халқының алға жылжуына, жаңа заман талабына өркендеуіне, болашақта еліміздің жан-жақты дамуына үлкен үлес қосып, жемісі мен жеңісін әкелері сөзсіз.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
08 Сәуір 2019
638
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
""Деңгейлеп оқыту технологиясының ерекшеліктері" мақаласы
Тогусаева Ажаргуль Казийкановна
07 Желтоқсан 2024
270
2
Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқытудың мақсаты - білімалушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын байыту,сөз тіркестерін мен сөйлемдерін іс жүзінде дұрыс пайдалану білігін жетілдіру. Оқушылардың теориялық білімдерін жүйелеу, алған білімдерін практикалық тұрғыда қолдануға жаттықтыру, талдау, дәлелдеу қабілеттерін дамыту, дұрыс оқуды дағдыландыру мақсатын көздейді.
Қазақ тілі
Мақала
Барлығы
""Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының білімалушыларға тиімділігі" мақаласы
Жантлесова Мадина Хамзаевна
06 Желтоқсан 2024
358
2
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының білімалушыларға тиімділігі: сынып оқушыларының барлығы деңгейлік тапсырма орындауы, білім көрсеткішінің нақты және сапалы болуы, білімалушының өз білімін өзі бағалап, білім деңгейін дамыта алуы, білімалушылардың оқуға ынтасы мен пәнге қызығушылығының артуы, білімалушының іздену дағдысының, ұстамдылығының қалыптасуы, оқушы белсенділігінің оянуы, алға қойған мақсатына жетуге дағдылануы, қиындықтарды жеңуге ұмтылуы, білімалушының өздігінен жұмыс істеуі мен жауапкершілігінің артуы, білімалушы мен мұғалім арасындағы ынтымақтастық қарым-қатынастың орнауы.
Қазақ тілі
Мақала
Барлығы
"Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының білімалушыларға тиімділігі" мақаласы
Жантлесова Мадина Хамзаевна
06 Желтоқсан 2024
256
2
Деңгейлік тапсырмалар арқылы балаға жеңілден қиынға қарай тапсырмалар орындау нәтижесінде мұғалім білімалушылардың алған білімдерін тексеріп, бекітумен бірге, логикалық ойлау қабілеттерін де дамытады.
Қазақ тілі
Мақала
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері