Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Логикалық есептер және оларды тез есептеудің жолдары
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды ойлау қабілетін арттыру жолдарын түсіндіру, әр есептің оңай жолымен тез шығару қабілетін шыңдау. Ұлттық құндылықтар арқылы есепті жүйелі түрде шығару
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Аманжолова Жайна Миртайқызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Балаларға кикілжіңді жағдайдың алдын алуды үйрету. Проблемалық жағдаяттардан шығу жолдарын қарастыру.
1. «Бір бірімізге жаман сөз айтамыз» ойыны
Психолог: 2 жұпка бөліңдер, 1- жұп жаман сөздер айтса, 2 жұп келісіп, комплименттер (қолпаштау, мадақтау) айтады. Мысалы: (1- жұп ) сен жамансың десе, (2- жұп ) иә мен жаманмын келісемін, сен жақсысың рахмет т.с.с.
Талдау: Жаман сөз айтқанда қандай сезімде болдыңдар? Мадақтау, қопаштау естігенде ше?
2. «Көқөністер арқылы ұрсамыз» ойыны
Психолог: Бұл ойында балалар бір- біріне жаман сөздердің орнына көкөністердің атаулары арқылы ұрысады. Мысалы: Сен қиярсың, сен пиязсың. т.с.с.
Талдау: Көкөністер арқылы ұрысқанда өздеріңді қалай сезіндіңдер?
Жаман сөз айтып ұрысқан жақсы ма , әлде көкөністер арқылы ұрысқан жақсы ма? Ерекшілігі неде?
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Мұғалімнің кәсіби құлшынысын арттыру, жігерлендіріп көңіл- күйін көтеру.
Көрнекілік: Музыка аппараты, жағымды, баяу әуенді диск. Табиғат көрінісі бейнеленген сурет (картина) .
Уақыты: 5 - 7 минут.
Ұйымдастыру кезеңі: а) Мұғалімді жайлы креслоға отырғызып, еркін, ыңғайлы, сезінуін қадағалау;
ә) Суретті мұғалімге қарама - қарсы іліп, оған зейін салып, мұқият қарауын өтіну;
б) Әуенді қосар алдында мұғалім көзін жұмуы тиіс.
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Есте қалдырылатын немесе қайта жыңғыртылатын нәрсенің сипатына қарай ес төртке бөлінеді.
1. Қозғалыс немесе моторикалық ес – ойын, еңбек әрекетіне байланысты туып отыратын қимыл- қозғалыстарды есте қалдыру мен қайта жаңғыртып оытру. Естің бұл түрі қоғалыс дағдыларын қалыптастырудың негізі болып табылады.
2. Образдық ес - заттар мен құбылыстардың нақты бейнесін ойда қалдыруда, қайта жаңғыртуда көрініп отырады.
3. Сөз- логикалық ес- ұғым, пікір ой қорытындыларын есте қалдыра алу қабілеті. Естің бұл түрі философтар мен математиктерде жақсы дамыған. Сөз - логикалық естің оқу прцесінде маңызы зор.
Психология
Эссе
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері