Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мәтін теру, редакторлау және пішімдеу түсінігін білу
Материалды ашып қарау
Пәні: информатика

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері
Сабақ негізделген оқумақсатыОқушылардың мәтінді теру, редакторлау және пішімдеу туралы білімдерін қайталау, жалпылау, бекіту. Мәтінге символдарды қоюдың, мәтінді рәсімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен таныстыру.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:.


  • Мәтін теру, редакторлау және пішімдеу түсінігін білу және мәтінді рәсімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен біледі


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • пернетақтада жоқ символдарды мәтінге қоюдың тәсілдерін және регистрды өзгерту мүмкіндігін пайдалана алады.


  • Кейбір оқушылар:


  • пернетақтада жоқ символдарды пайдаланып, мәтін теруді, мәтіндік процессордың барлық мүмкіндіктерін компьютерде орындайды




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:Мәтінді пішімдеу туралы жалпы мағлұмат біледі


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    пішімдеу, символ, қаріп, интервал


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Пернетақтада жоқ символды кірістіруге көмектесетін бұйрық қандай?2.Қаріптің қандай баптауларын өзгертуге болады?3.Ерекшеленген фрагменттегі кіші әріптерді бас әріптерге қалай өзгертуге болады?4.Кегль деген не?5.Қаріптің тізімде жоқ мөлшерін қалай орнатамыз?6.Символаралық интервал деген не?7.Мәтінді қалай түрлі түсті етуге болады?8.Қаріптің жоғары және төменгі регистрлері не үшін керек?


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдерін атап шығыңдар және мысал келтіріңдер


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Пішімдеу сөзінің үш тілде аталуын білу


    Алдыңғы тақырып

    Мәтіндік процессор туралы жалпы мағлұмат. Программаның интерфейсі
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




    Басталуы5 мин

    Өткенді қайталау5 минут

    Шаттық шеңберін құру«фишбоун» әдісіАКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.Жаңа тақырыпты қорытындылау.



    Ұйымдастыру.«ыстық алақан» тренингін ұйымдастыру.Сынып оқушыларын санау арқылы 2 топқа бөлемін

    Оқушылардың өткен тақырыптары мәтіндік процессор тақырыбы бойынша алған білімдерін «фишбоун» әдісі арқылы пысықтаймын.Мысалға:1.Мәтіндік процессор дегеніміз не?2.Мәтіндік процессордың терезесінің элементтерін ата?3.жаңа құжатты қалай құрамыз?4.жаңа құжатты қалай сақтаймыз?5.Бұйрықтар қайда орналасқан?6.жанама мәзір деген не?Топ ішіндегі оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды келесі оқушы жауап береді.















    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері





    Ортасы15 минут















    Практикалық жұмыс

    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері»Жаңа тақырыпты «Жигсо» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ:символды кірістіру,қаріпті өзгерту2-топ: қаріп тіркеме парағы,интервал тіркеме парағыОқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайдыӨзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін.Компьютердегі тәжірибелік жұмысОқулықтағы 99-100 бетА деңгейіМәтінді теріңдерКомпьютерлік вирустарВ деңгейіМәтінді теріңдерМенің бір күнімС деңгейіСандарды мысыр жазбасынан аударып, амалдар орындаңдарОқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.

    Оқулық, интерактивті тақта





















    Оқулық, дәптер, компьютер
    Сабақты қорытындылау5 минТест тапсырмасын дәптерлеріне орындауға беремінОқулықтағы 101-102 бетЖауабы:1-в,2-а,3-с,4-д,5-в,6-д,7-с,8-а,9-в,10-дОқушылар тест тапсырманы дәптерлеріне орындайды. Жауабын тексертеді

    оқулық


    Аяқталуы

    5минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §17Бүгінгі сабағыма «+,-,қызықты» әдісі арқылы кері байланыс жасайды


    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделік
    Қосымша ақпарат: Информатика 6-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2014 жыл

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


















    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Оринова Эльмира Даулетбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-08
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570543501
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999