Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Мен және жанжал"
Материал жайлы қысқаша түсінік: оқушыларға және мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
"Мен және жанжалтты оқушыларға арналған Тренинг.Мақсаты: қатысушылардың өз мінез-құлқын сезінуіне ықпал ету, қақтығыстарды оң шешу дағдыларын қалыптастыру.Міндет:- жанжал туралы оқушылардың білімін өзектендіру;- қатысушыларды жанжалды жағдайдан шығу стратегияларымен таныстыру;- адамдармен өзара түсіністікті табуды қалыптастыру;- сыныпта өзара түсіністікке ықпал ету;- балаларды өзін дұрыс бағалауға үйрету. Адамның қарым-қатынасы әлемдегі ең үлкен салтанат. Адамдардың қарым - қатынасы-нәзік және күрделі процесс. Біздің әрқайсымыз бұған өмір бойы үйреніп, тәжірибе жинақтап, жиі қателесіп, көңілдері толмайды. Өкінішке орай, біз жиі қақтығыс ретінде анықталатын жағдайларға тап боламыз. Олар қарым-қатынаста шиеленісіп, тыныштық пен қуанышын айырады, толыққанды жұмыс істеуге мүмкіндік бермейді. Қақтығыстар аз болған сайын адамдар, олардың жылы және сенімді қарым-қатынасы жақсы таба алады.Жаттығу " мақтана алмаймын, бірақ мен ...»Мақсаты: жасөспірімдердің өзін-өзі таныстыру қабілетін дамыту.Барлық қатысушылар шеңберге отырады, әр кезек бойынша өз атын атайды және "мақтана алмаймын, бірақ мен ... керемет дос ".Барлық қатысушылар айтады.Жаттығу " ережелерді қайталау»Мақсаты: жауапкершілік сезімін дамыту және ережелерді бекіту.Әрбір қатысушы кезек бойынша бір ережені атайды және оның мағынасын түсіндіреді."Қақтығыс туралы менің көзқарасым" жаттығуы»Мақсаты: қатысушыларды жанжал ұғымына қатысты өзектендіру. Психолог А4 парағында "қақтығыс туралы менің көзқарасымақырыбына сурет салуды ұсынады. Жұмысты орындағаннан кейін психолог өзінің салған суретін кезекпен айтуды ұсынады.Талқылау:- Сурет салу кезінде сізде қандай сезім болды?- Сурет сізге ұнады ма?"Жанжал - бұл...»

Мақсаты: "жанжал"ұғымының мәнін анықтау.Психолог топ қатысушыларына " жанжал дегеніміз не?". Барлық жауаптар ватманда жазылады. Осыдан кейін барлығы бірге қақтығыстың оң (+) және теріс (-) жақтарын анықтайды.Қорытындылау.Ақпараттық хабарлама "қақтығыс»Латын тілінен шыққан "жанжал" сөзі аудармада қақтығысты білдіреді. Қарама-қарсы мақсаттардың, мүдделердің, ұстанымдардың қақтығысы бар. Жанжал негізінде жанжал жағдайы жатыр. Жанжал дами бастау үшін оқиға қажет, яғни тараптардың бірі әрекет ете бастайды. Қақтығыстардың себептері әртүрлі: басқа адамды түсінуге қабілетсіздігі, басқалардың пікірлеріне төзбеушілік, өзімшілдік, өсуге бейімділік, пікірлер мен тілектердің алшақтығы.Жаттығу " түсініспеушілік жәшігі»Мақсаты: жанжалдарды табысты шешу дағдыларын қалыптастыру.Шағын топтар құрылады (түрлі конфет түрлерін таңдау бойынша бірлестіктер). Әр командадан бір қатысушы белгілі бір жағдайдың сипаттамасын" беймәлім жәшігінен " алады. Әрбір жағдай-өзіндік қақтығыстың пайда болу жағдайы. Қақтығысты тудырбай, жағдайдан дұрыс шығуды табыңыз.1-ші жағдай. Бір оқушы былай дейді: "Мен сенімен бірге бір партаға отырмаймын: піл сияқты көресің, ал маған жазу ыңғайсыз! ". Басқа жауап береді ... (толықтырып жазыңыз). Жауап берді.2-ші жағдай. Сабақ жүріп жатыр, оқушылар тапсырмаларды орындайды. Кенеттен бір оқушы партаны қаламмен тықылдата бастайды. Мұғалім ескерту жасайды: "Арман, партаны тықылдатпа, тапсырмаларды орында". Арман жауап береді: "неге мен қайтадан? Тағы да соңғы! Сіз не көрдіңіз? ".- Мұғалімнің Арманның сөздеріне қандай реакциясы бар?- Сіз бұл жағдайда қалай жасайсыз?3-ші жағдай. Анасы жұмыстан келіп, қызына былай дейді: "Қанша сөйлеуге болады? Неге бөлмеңді жимағансың бәрін шашып тастапсың! - Қыздың реакциясы қандай?- Сіз анасының орнында қалай жасайсыз?4 жағдай. Мұғалім үй тапсырмасын тексереді. Омарғада да кезек жетті. Айнагүл апай оқушының жұмысын тексеріп: "Иә, бұл не? Бұл не тағы да дәптерге жазған ештеңең жоқ, ештеңеде түсініксіз ! ".- Оқушының реакциясы қандай?- Мұғалім орнында қалай жұмыс жасадыңыз?Адамдар арасындағы қақтығыстарды тудыратын әдеттер арасында жүргізушінің қорытындысы, әсіресе, шамадан тыс эмоциялық, агрессивтілік, талапшылдық, басқалардың қажеттіліктері мен мүдделеріне салғырт қарау, басқаларды тыңдай алмау болып табылады.Деструктивті әдіс-зорлық-зомбылық пен агрессия арқылы өз проблемалары мен жанжалдарын шешу. Деструктивті ойлау-өзін-өзі жетілдіру емес, өзін-өзі жою бағытында жұмыс істеу. Егер сіз өзіңіз үшін бейбітшілік пен махаббат келсе, онда сіздің жолыңыз - бұл теріс ойлар мен қылықтарды саналы бақылау.

Австралиялық жаңбыр " жаттығуы»

Мақсаты: қатысушылардың психологиялық жүктемесін азайту.Психолог барлық қатысушыларға тұруға және қозғалысты қайталауды ұсынады:- Австралияда жел көтерілді);- жаңбыр жауа бастайды (кеудеге алақандар);- нағыз нөсер басталады)- міне, бұршақ, нақты боран (аяғы);- тамшылар жерге түседі (саусақпен басу);- желдің тыныш соғуы (алақанды сүрту);- күн (қолдар жоғары)Сіздің көңіл-күйіңіз бен тілектеріңіз "жаттығуы»Мақсаты: позитивті көңіл-күй құру. Барлық қатысушылар қолдарынан алады және шеңбері бойынша өздерінің жағымды эмоциялары туралы айтады және басқаларға тілектер айтады."Жанжалсыз өмір сүруге үйренеміз" жадынамасы»Шаршаған, қозғалған адаммен дереу сөйлеспеңіз.Егер сіз жағымсыз нәрсе айтуға тура келсе, жақсы атмосфера жасауға тырысыңыз, адамның сіңірген еңбегін, оның жақсы істерін атаңыз.Мәселені қарсыластың көзімен қарауға тырысыңыз,"өзіңді оның орнына қою".Адамдарға жақсы қарым-қатынасты жасырмаңыз, жиі мақұлдаңыз, мақтауға түспеңіз.Кішкентай жанжал кезінде, ұсақ жағдайларға мән бермеңіз.
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Устемирова Гүлзат Ордабекқызы
Жарияланған уақыты:
2020-03-20
Категория:
Психология
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
3 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584698064