Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Мен қазақпын
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге, студенттерге арналған қысқа мерзімді жоспар
Материалды ашып қарау
Оқу ісінің меңгерушісі: _________ Айыпхан С.

Күні: ______________Пән: ДүниетануСынып: 1 "А" Мектеп: "Березняк жалпы білім беру орта мектебі" КММ Мұғалімнің аты-жөні: Хурмет Сымбат



Қатысқандар саны: _______ Қатыспағандар саны: ______
Сабақтың тақырыбы: «Мен қазақпын»
Оқу мақсаты: 1.3.5.2 Тәуелсіз мемлекеттің негізгі белгілері туралы әңгімелеу
Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:Көрнекі материалды қарап қазақ халқының батыр кейіпкерлері туралы айта алады. Өз елінің мемлекеттік белгілерін атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Көрнекі материалдарға сүйеніп неліктен батыр атанғаны жөнінде өз ойымен бөліседі. Тәуелсіз мемлекетіміздің негізгі белгілерінің мағынасын біледі. Кейбір оқушылар орындай алады:Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы айтады және қазіргі заман батырларынан мысалдар келтіреді.
Тілдік мақсат:ауыз әдебиеті - фольклор – folklore, ерлік – мужество – bravery, батыр – герой – hero, шекара – граница - border, ел – страна – country, жаңбыр – дождь – rain, жер – земля – earth, хан – хан – king, жылқы – лошадь – horse, тау – гора – mountain, тіл – язык – language
Бағалау критерийі:
  • Ежелгі адамдардың өмірі туралы айта алады.
  • Ата – бабамыздың даналығы мен ерлігі туралы біле алады.
  • Құндылықтарды дарыту:Бір-бірлерінің пікірін тыңдау, өз ойын ашық білдіру, топта белсенді болу, топпен бірге ортақ шешім қабылдау.
    Пәнаралық байланыстар:Сабақ барысында жаңа сөздерді орыс тілі және ағылшын тілінде айтқызу.
    АКТ-ны қолдану дағдылары:ноутбук, видео проектр, дыбыс күшейткіш.
    Сабақтың барысы:
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс – әрекетРесурстар
    Сабақтың басы:

    2 минут

















































    Психологиялық дайындық.Оқушылармен амандасып, хал сұрасу.Дөңгелене тұрамыз,Керегені құрамыз, Уық болып иіліп, Шаңыраққа киіліп, Достық үйін құрамыз.

    Мозайкалық әдіс арқылы топқа бөлу .
  • Толағай тобы
  • Қасым хан тобы
  • Жылқы тобы
  • Киіз үй тобы
  • -Балалар, енді тақтаға қарайық. Тақтада сиқырлы суреттер тұр. Сұрақтарға жауап беріп сиқырлы суреттерді бір-бірлеп ашамыз.2. Үй тапсырмасын пысықтау.(Ұ)«Ақиқат» немесе «Жалған» ойыны.
  • Алғашқы адам Африкада пайда болды (дулыға)
  • Ертеде адамдар ұшақпен саяхаттады (қылыш)
  • Томирис - сақ ханшайымы (найза)
  • Ежелгі адамдар зәулім үйлерде тұрған (тоқымқағар)
  • Сақтар мен ғұндар жауынгер халық болған (тұсау кесу)
  • Алматы – Қазақстанның қазіргі астанасы (бесікке салу)


  • Дискриптор:
  • Ежелгі адамдар туралы алған білімдерін естеріне түсіреді, бекітеді.


  • ҚБ:Мұғалімнің ауызша мадақтауы.- Өте жақсы балалар! Бөлім бойынша алған білімдерің өте жоғары екен.

    -Суреттер туралы не айта аласыңдар?(балалардың жауабы тыңдалады)
  • Тұсау кесу, бесікке салу - қазақтың салт-дәстүрлері
  • Дулыға, қылыш, найза бұл батырлардың қару-жарақтары
  • -Ендеше балалар,бүгін «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» бөлімінің «Мен қазақпын» тақырыбы. Бұл тарауда қазақ халқының тарихына қатысты қызықты аңыздармен танысып, бүгінгі күнгі тәуелсіздігімізге кімдердің арқасында жеткеніміз туралы білеміз.



    Мазайкалық әдіс Сурет қиындылары













    Зымыран сұрақтар әдісі Көрсетілім



    Толағай туралы бейне баян





    Топтық жұмыс
    Сабақтың ортасы/ сабақтың негізігі бөлімі:

    20 минут

























    Дәптермен жұмыс Жұмыс дәптерінің 37 жұмыс парағындағы берілген тапсырманы орындайды. Кейіпкерге қажетті заттарды бояп көрсетеді. Артық заттарды сызып тастайды. Дескриптор: 1.Қажетті заттарды бояйды. 2.Артық заттарды табады.

    І топ. Толағай тобы Оқулықпен жұмысХалық даналығы «Батыр туса – ел ырысы, жаңбыр жауса жер ырысы» деген мақалды қалай түсінесің? Қазіргі заманда батыр атануға болама? Дескриптор:1.Мақал – мәтелдер айтады. 2. Түсіндіреді

    ІІ топ. Қасым хан тобы. Топтық жұмысТолағай Қасым ханҚажетті сөздер: жаңбыр жаудырды, елін қорғады, тауды көтерді, ел биледі, жаудан қорғады, шекараны нығайтты, елге су әкелді, құрғақшылықтан құтқарды.Дескриптор: 1. Тиісті кейіпкерге тән қасиетті анықтайды. 2.Сәйкестендіреді.

    ІІІтоп. Киіз үй тобы 38 жаттығу. Қазақ халқы туралы тірек сызбаны толықтырады. Дескриптор:
  • Қазақ халқының қасиеттерін топтастыру


  • ІҮ топ. Жылқы тобы «Батырлар жайлы мақал-мәтелдер айт!»Тез әрі жылдам ойлан!

    Біле жүр... Қасымхан туралы бейне шолу Бұл – Қасым хан. Ол елін сүйген. Қолына қару алып, елін жаудан қорғаған. Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саяси жағдайы, әсіресе Жәнібектің баласы Қасым ханның (1511–1523 жж.) тұсында нығайды. XVІ ғасырдың екінші он жылдығында Қасым хан ұлан-байтақ қазақ жерін өз қол астына біріктірді. Тарихшы-ғалымдардың зерттеуіне сай Қасым ханның тұсында қазақ халқының саны 1 миллионға жетті. Қасым дана және көреген саясаткер, дарынды және ер жүрек қолбасшы болған.


    Жұмыс дәптер, түрлі-түсті қарындаштар



















    Жеке парақшаларҚоянды қамыс өлтіреді, Батырды намыс өлтіреді. Бай болсаң еліңе пайдаң тисін, Батыр болсаң жауыңа найзаң тисін.







    ВЕНН диаграммасы Жеке парақшалар Сәйкестендіру

























    Сергіту сәті: 3 минут«Сен білесің бе?» айдары. Әр халықтың өз ана тілі бар. Тілі жоғалған халықтың өзі де жоғалады. Аудео- видео плеер Жаңа сөздерді үш тілде айту
    Сабақтың соңы: 5 минут













    Тақтамен жұмыс: Оқушыларға Қазақ халқының тұрмыс – тіршілігі, салт – дәстүрі және ұлттық киімдері, төрт – түлігі деп жазылған тірек сызбаны толықтыру.





    Рефлексия. -Бүгін қандай батырлардың есімдері аталды ? -Екі кейіпкердің ұқсастығы мен айырмашылықтары бар ма?-Батыр болу үшін тек қана қолына қару алу керек па? - Толағайға қажет нәрселерді ата?- Қасымхан қандай батыр?





    Тұрмысы ДәстүріҰлттық киім Төрт - түлік





    Бес қадам әдісі арқылы сөздіктерді сұрау. «Бағдаршам» арқылы оқушылардың сабақты түсінгенін түсінбегенін анықтау.

    Қосымша мәліметтер:
    Саралау- оқушыларға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз ? Еліміздің негізгі белгілерін анықтатамын, мән мағынасын айтқызамын.Суретке қарап кейіпкерлерді анықтайды және олардың ерлігі туралы ойын айтқызамын. Қабілетті оқушыға қалай түрлендіресіз? Өз бетінше осы кейіпкерлер туралы қосымша ақпараттар айтады.негізгі белгілер туралы және олардың авторы Ә. Тәжібаев жөнінде ойларын айтқызамын.

    Оқушылардың жауаптарын тыңдап, бақылаймын. Оларды формативті түрде бағалаймын.

    Топтық тапсырма кезінде сыныпты аралап жүріп кімнің көбірек жұмыс жасағанын бақылаймын. Қатыспай отырған оқушылар болса топқа араласуына жағдай туғызамын.











    Пәнаралық байланыс.Дүниетану,жаратылыстану математика. Орыс, ағылшын тілдері Денсаулық және қауіпсіздік. Жазу барысында қаламсаппен дұрыс жұмыс жасау ережесін сақтау.

    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?



    Сабақ мақсаттары және оқу мақсаттары дұрыс қойылған.Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді.Сабақтағы саралау дұрыс жүргізілді.Сабақтың барлық уақыттық кезеңдері сақталды.Сабақ жоспарынан ешқандай ауытқулар болған жоқ



    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Миға шабуыл2: Тақтамен жұмысСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Сергіту сәті2: Оқулықпен жұмыс Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Келесі сабағымда А тобындағы оқушыларға жекелеген тапсырмалар дайындау, бағалаудың түрлерін түрлендіруім керек.






    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Хурмет Сымбат
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-17
    Категория:
    Бастауыш сынып
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584462507