Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

“Мен таңдайтын мамандық”
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқушылардың жеке және кәсіби өзін-өзі тануына көмек жасау, болашақ мамандығын таңдауға оқушылардың бейімділігі, қабілеті мен мүмкіндіктерін айқындау, болашақта мамандық таңдауға ықпал ету, үш тілді меңгеруін дамыту.
Материалды ашып қарау
Тәрбие сағатының тақырыбы: “Мен таңдайтын мамандық”Мақсаты: Оқушылардың жеке және кәсіби өзін-өзі тануына көмек жасау, болашақ мамандығын таңдауға оқушылардың бейімділігі, қабілеті мен мүмкіндіктерін айқындау, болашақта мамандық таңдауға ықпал ету, үш тілді меңгеруін дамыту.Көрнекілігі: Интерактивті тақтаҮлестірме қағаздарСиқырлы қаламЖоспары:Сәлемдесу (үш тілде: қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде)Мамандық туралы мағлұматСұрақ-жауап (үй тапсырмасы)Психологиялық сәт: “Психогеометрия”“Мен таңдайтын мамандық” тақпақтар“Әріпті мамандық” ойыныТестік тапсырма“Өз мамандығыңды тап” релаксациялық жаттығу“Сиқырлы қалам” тренингіҚорытындыБарысы:Үш оқушы (үш тілде: қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде) сәлемдеседі.Үйге берілген тапсырма туралы баяндау: Оқушылар өздерінің ата—аналары,ата—әжелерінің қандай мамандық иелері екендігі туралы айтады.Сынып жетекшісі: «Мамандық туралы» мағлұмат: Әлемде 40 мыңға жуық әр түрлі мамандықтар бар. Статистердің зерттеулері бойынша жыл сайын 25 млн. адам өзінің жұмыс орнын ауыстырып, оның 25%-ы қайтадан өз орнына қайтып оралады екен. Бұдан, мамандықты таңдауда әр маман қателеспепті деуге бола ма? Әлде өзінің болашақтағы профессионалды қызметіне жан-жақты дайындалу керек шығар? Қоғамға, адамдарға пайдасын тигізетін мамандықтарды қалай таңдауға болады? Осы және тағы басқа мәселелер туралы бүгінгі тәрбие сағатында шешімін таба аламыз деген сенімдеміз.Профессия — латын сөзінен шыққан, “professio”, -анықталған іс, мамандық дегенді білдіреді.Мамандық — қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай да бір дайындықты, жауапкершілікті талап ететін еңбек қызметінің маңызды бөлігі.Мемлекеттік жоғарғы оқу орындары……Жеке меншік оқу орындары……Мектептің кітапхана меңгерушісі: қысқаша мамандықтар туралы айтады.Қандай мамандық таңдасам екен? Мүмкін, мына өлеңде менің болашақ мамандығым бар шығар…  Оқушылар:Ай-һой, ғажап қандай бұл! Геолог болып тегі мен,Ал, кәне, кәсіп таңдай біл: Гүл жайнаған өңірден:Аламын қандай мамандық, Гуілдеп күн-түн тынбайтын,Алдымда толған таңдау тұр. Газдың ашам кенін мен. Әлемге ән боп жалғанар, Ғалымның жолы ғажайып!Әйгілі небір тарландар. Ғибрат сабақ алайық.Әуелей ұшқан аққудың Ғұмыр бойы ізденіп,Әсерлі үнін салған дәл Ғанибет ашу жаңалық.Әміре менен Күләштай,Әнші болсам не арман? Ғылымға құмар қалпыммен,Ғарышкер болам, бәлкім мен:Кәсіпкер болсам егер де, Ғұмырлы қазақ елінің;Бар әлемді кезем де: Ғарышқа жаяр салтын кең…Бар пайданы ойламай,Барымды берем мен елге. Ес көретін өз елі,Ер мінезді, беделді:Велосипед мініп, одан да Елмен елді дос етер,Вело-спортшы болам ба? Елші болғым келеді…Вело жарыс жолындаВеликпен желден озам да.Сұрақ—жауап:Сен қандай мамандық иелерін білесің?Болашақта қандай мамандық иесі болғың келеді?Сен ол мамандық туралы не білесің?Сенің сол мамандықты таңдауыңа кім әсер етті?Психологиялық сәт: “Психогеометрия”. Оқушылар әр түрлі геометриялық фигураларды таңдайды, мектеп психологы сол фигуралар арқылы оларға мінездеме береді.Шаршы (квадрат)Ирек (зигзаг)Шеңбер (круг)Үшбұрыш (треугольник)Оқушылар: “Мен таңдайтын мамандық”Шіркін-ай, күйші болсам, Шіркін—ай, әнші болсам, Шіркін—ай ғалым болсам,Бал тамған бармағынан! Кәдімгі күміс таңдай! Тілдескен даналықпен!Шіркін-ай, биші болсам, Шіркін—ай, батыр болсам, Әлемге мәлім болсам,Шығып бір арманымнан! Айбаты арыстандай! Ашқан көп жаңалықпен! Ұлы Абайдай кең жүрек Бар білімді меңгерген Міне, осындай дүрмектіАқын болғым келеді Ғалым болғым келеді Бар таусылмас арманымБауыржандай ержүрек Жетпіс өнер меңгерген Елге деген құрметтіБатыр болғым келеді Дарын болғым келеді Ертеңіме жалғадым. Көзіңнен күлімдеген Актердің, ақынның да Оқудың озатынаБір ұшқын сезіп пе ең сен?! Жанына қорек керек Арман да, таяу боларАлдымен Білім деген Бүгінде Батырдың да Білімнің боз атынаБәйгеден озып келсең. Өзіңе білім керек. Мінбеген жаяу қалар.«Әріпті мамандық» ойыны: Оқушылар тақтадан әріптерді таңдап, сол әріптерге сәйкес мамандықтарды (үш тілде: қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде) атап, қысқаша мағлұмат береді.Тестік тапсырмалар: Ең ақшасы көп мамандық қандай?а/еден жуушы; ә/мал дәрігері, орманшы; б/ бухгалтер, экономистЕң “жасыл” мамандық қандай?а/ мұғалім, дәрігер; ә/ эколог, бағбан; б/ мұнайшы, ұшқышЕң “тәтті” мамандық қандай?а/ аспаз, кондитер; ә/ сот, заңгер; б/ шахтер, ғарышкерЕң “күлкілі” мамандық қандай?а/ журналист, зергер; ә/ клоун, крикатурашы; б/ ғарышкер, ұшқышЕң жауапты мамандық қандай?а/ сот, бухгалтер; ә/ әнші, биші; б/ ұста, шеберЕң салмақты мамандық қандай?Клоун, әзілкеш; ә/мұғалім, заңгер; б/ аспаз, кондитерЕң қарым-қатынасы күшті мамандық қандай?а/ мұнайшы, орманшы; ә/ бағбан, дихан; б/ бизнесмен, кәсіпкерҚорытынды: “Сиқырлы қалам” тренингі Сынып жетекшісі: Менің қолымдағы “сиқырлы қалам” кімнің қолына түссе, сол қатысушы бүгін қалай жұмыс істеді, жақсы жақтары және кемшіліктері туралы әңгімелеп беруі тиіс.Талдау:Осы күннен не алдыңдар?Өздерің үшін қандай қорытынды жасадыңдар, ойландыратын жағдай болды ма?

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Нурсултанова Гаухар Тилегенована
Жарияланған уақыты:
2019-05-20
Категория:
Қосымша білім беру
Бағыты:
Сыныптан тыс жұмыс
Сыныбы:
11 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1558328147
333
444
555
666
7
888
999