Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Металдарды кішірейту және дәнекерлеу»
Материал жайлы қысқаша түсінік: Дәнекерлеу барысында металдармен жұмыс жасауын үйрету
Материалды ашып қарау


Сабақтың тақырыбы: «Металдарды кішірейту және дәнекерлеу»Сабақтың түрі: өндірістікСабақтың мақсаты:
  • Студенттерге техникалық қауіпсіздігін сақтай отырып, Кішірейтіп, дәнекерлеуге арналған құрал-саймандарды дұрыс қолданып, Металды кішірейту, дәнекерлеуді үйрету.
  • Өз беттерімен кесе отырып, икемділікке, алдына қойған жұмысты шыдамдылықпен аяқтау, шапшандылық қабілеттерін дамыту.
  • Еңбек сүйгіштікке, құрал-саймандарды ұқыпты ұстауға, металдарды тиімді пайдалануға үйрету.
  • Пән аралық байланыс: Сызу, физика, техникалық өлшем.Көрнекіліктер: сызба, дайын жұмыс үлгілері, инструкторлық карта, плакат.Құрал-саймандар: Метал, кескіш, сызғыш, қайшы, қалайы қорғасын, егеу, флюстер, кист,желім, техникалық нұсқау картасы, слесарлық құрал саймандар Сабақтың барысы
  • Ұйымдастыру кезеңі (5мин)
  • Студенттерді түгендеп сабаққа дайындығын тексеру, арнайы киімдерін киюін қадағалау.
  • Сабақтың барысы мен бір ізділігін түсіндіру.
  • Кезекшілікті қою.
  • Жұмыс орындарына жайғастыру.
  • 2 Кіріспе инструктаж (50мин)2.1 Жұмыс барысы мен сабақтың тақырыбымен таныстыру.2.2 Техникалық қауіпсіздігін сұрақ-жауап арқылы жүргізу.А) Жұмысты бастамай тұрып қандай техникалық қауіпсіздікті міндетті түрде сақтау керек?Б) жұмыс барысы кезінде қандай техникалық қауіпсіздік міндетті түрде сақтау керек?В) Жұмыс аяқталған кезде міндетті түрде:Г) Металды кішірейту, дәнекерлеу кезіңде қауіпсіздік ережесін сақтау. 2. 3 Өткен сакбақты қайталау: 3. Ағымды инструктаж (4 сағат 30мин) 3.1 Жаңа сабақты түсіндіру.Дәнекер деп аталатын аралық металл немесе қоспаның көмегімен металл детальдарды ажыратпай қосуды түзу жөніндегі операция дәнекерлеу деп аталады. Детальдардың дәнекермен қосылған орны тігіс деп аталады.Дәнекерленген тігісті алу үшін қосылатын бетті тотық және май қалдықтарынан мұқият тазалайды да флюспен бүркеп шығады. Содан соң металл тігісі дәнекер еритін температураға дейін қыздырылады  еріген дәнекерді тігіске салып толтырады. Дәнекерлеудің екі түрін –жұмсақ немесе оңай еритін дәнекерлермен дәнекерлеу мұнда балқыту температурасы 4000-4500-дан аспайды. Қатты немесе қиын балқитын дәнекерлермен дәнекерлеу мұнда балқу температурасы 4500-5000-тан жоғары болады. Жұмсақ дәнекерлермен дәнекерлегенде қалайы қорғасын дәнекерлері қолданылады. Қатты дәнекер ретінде көбінесе мыс- мырыш және күміс дәнекерлер қолданады. Дәнекерлегіштің үш түрі: балғалық, маңдайлық және электр дәнекерлегіштері. 3.2 Студенттердін өзіндік жұмысы, тапсырманы орындау.1. Металдарды, дәнекерлерді жұмысқа дайындау.2. Дәнекерлеу құралдарын қорғасын-қалайыны жұмысқа дайындау.3. Жұмыс құралдарының дұрыс орналасуын тексеру.4. Дәнекерлерді пайдалана отырып металл деталдары қосу тәсілдерін көрсету.5. Желім арқылы ағаш детальдың бетіне тегістейтін қағаз желімді жапсыруды,     көрсету Оның үстінен жылжып кетпеу үшін кистімен сырып тазалап,              қысқышқа қысуды көрсету.6.  Дәнекерлеу кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау.
  • Жұмыс орының қалдықтарды тексеру.
  • 1-аралау: Оқушылардың жұмыс орындарын аралау.2-аралау: Оқушылардың жұмсақ дәнекермен дәнекерлегенде техникалық нұсқау картамен жұмыс жасауын тексеру.3-аралау: Дәнекерлеу немесе желімдеу кезінде іс қимылын, құрал жабдықтарды дұрыс қолдану тәсілдерін тексеру. 4-аралау:  Қауіпсіздік техникалық ережелерін қатаң сақталуын қадағалау.5-аралау: Оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кемшілігі бар оқушыларға қосымша нұсқау беру.6-аралау:  Орындалған жұмыстарды бағалаужәне қабылдау.7-аралау:  Жұмыс орнын тазалау және жинастыру.
  • Қортынды инструктаж (30мин)
  • Сабақты қортындылау.
  • Болған қателіктерді көрсете отырып, оның болу себебін түсіндіру.
  • Студенттерге жүргізілген жұмыстарына мадақтай отырып , бағалау.
  • Ең жақсы жұмысты көрсете отырып, олардың нені үйренгендігін, оның мамандықтарының мәні неде екенін түсіндіру.
  • Үй жұмысы: өткен тақырыпты оқып келу.
  • Келесі сабақтың мақсаты мен тақырыбың хабарлау.
  • Жұмыс орның жинау.










  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Оразбаев Куаныш Сембекулы
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-04
    Категория:
    Экология
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1580797043