Материалдар Наблюдение. Гипотеза. Эксперимент. 6 класс
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Наблюдение. Гипотеза. Эксперимент. 6 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал предназначен для 6-го класса. Это введение в физику. Начальный этап
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
816
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Дроби. Сравнение дробей
Суйналина Гульмира Жайлаубаевна
20 Наурыз 2020
1226
4
Математика 4 «Г» класс БиС Карта «Биоинтернет» Цель урока: Формирование умений сравнивать дроби с одинаковыми знаменателями, применяя алгоритм сравнения дробей с одинаковыми знаменателями. Задачи: Совершенствовать вычислительные навыки. 1. Закрепить понятие дроби; продолжить работу по усвоению алгоритма поиска части от числа и числа по его части. 2. Развивать интеллектуальные умения: сравнивать, доказывать, анализировать, делать выводы. 3. Воспитывать волевые качества: настойчивость и упорство в познании математики.
Математика
Ашық сабақ
4 сынып
Наибольший общий делитель чисел. Взаимно-простые числа.
Құлсейтова Гүлнар Ұзақбайқызы
14 Қазан 2019
737
2
Цель урока: формирование умений применять ФСУ при решений примеров; Задачи: образовательные: формирование у учащихся математической речи; развивающие: развитие логического мышления и навыков общения, внимания, памяти, навыков самоконтроля и взаимоконтроля; воспитательные: воспитание умения работать в коллективе, самостоятельности и интереса к изучению предмета.
Математика
Барлығы
5 сынып
Практическая работа №2. «Определение цены деления шкалы приборов» СОР № 2
Алимбекова Назира Саятовна
09 Қазан 2019
1062
2
7.1.3.1- измерять длину, объем тела, температуру и время 7.1.3.2- определять размер малых тел методом рядов
Физика
Ашық сабақ
7 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері