Артқа қайту / Материалдар / Натурал санның бөлінгіштігі
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Натурал санның бөлінгіштігі

Материал туралы қысқаша түсінік
абақ Мектеп : Мұғалімнің аты-жөні: Мерзімі : Сыныбы: 5 Барлығы: Қатыспағаны: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі Сабақ тақырыбы Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау; Сабақ мақсаттары Қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау; Сабақтың түрі Жаңа сабақты түсіндіру Бағалау критерийлері Оқушы: Қосылғыштарды жеке-жеке берілген санға бөлуді білсе; Шыққан бөлінділерді қосуды білсе; Азайғыш пен азайтқышты жеке-жеке берілген санға бөлуді білсе; Шыққан бөлінділерді азайтуды білсе; Қосындының және айырымның берілген санға бөлінгіштігін білсе. Тілдік мақсаттар Оқушылар: - есептеулерде натурал сандарға арифметикалық амалдар қасиеттерін қолдануды тұжырымдай алады; - бөлінгіштік белгілерін тұжырымдайды; Құндылықтар ды дарыту Топтық және жұппен жұмыс жасата отырып оқушыларда өзара сыйластық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру Пәнаралық байланыстар Қосындының санға бөлінгіштігі география пәнімен және өмірмен байланысты. АКТ қолдану дағдылары Интернет ресурстарымен жұмыс жасау дағдысын дамыту. Бастапқы білім Натурал сандарды бөлу ережесі және амалдар қолдану. Қосу мен азайтуға қатысты көбейтудің үлестірімділік қасиеті Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар «Миға шабуыл» 1 минут Ұйымдастыру кезеңі Сабақ басында: 1) оқушылардың зейінін шоғырландыру, түгелдеу 2) оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын /ОМ анықтап алу 3) сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау Қайталау 3 минут Жаңа сабақ «Мағынаны тану» 5 минут 10 минут 10 минут 5 минут 9 минут Көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін еске түсіру. ; Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар: 1. Көбейтінді берілген санға бөліне ме? 2. Көбейткіштер берілген санға бөліне ме? Көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігі туралы қорытынды жасауға оқушыларды жетелейміз. Қосындының және айырманың натурал санға бөлінгіштігін анықтау үшін оқулықпен жұмыс ұйымдастыру. Қосынды мен айырманың еселік болатынын дәлелдеу үшін қосу мен азайтуға қатысты көбейтудің үлестірімділік қасиеті қалай қолданылуы мүмкін екенін оқушыларды өздігінен түсінуге бағыттау. Қосындының берілген санға бөлінгіштігін анықтау үшін, қосылғыштардың әрқайсысының сол санға жеке-жеке бөлінгішігін қарастырамыз. 1-жағдай. Қосылғыштардың әрқайсысы берілген санға қалдықсыз бөлінеді. Қосын ды Бөл гіш Қосылғыштардың бөлінгіштігі Қосындының бөлінгіштігі 12+6 3 12:3=4 6:3=2 18:3=6 28+42 14 28:14=2 42:14=3 70:14= 5 75+100 25 75:25=3 100:25=4 175:25꞊7 Кестедегі мысалдардан қосындының берілген санға бөлінгіштігі қасиеті тұжырымдалады. Егер қосылғыштардың әрқайсысы жеке-жеке берілген санға бөлінсе, онда қосынды сол санға бөлінеді. 2-жағдай. Қосылғыштар берілген санға қалдықпен бөлінеді. Қосын ды Бөл гіш Қосылғыштар дың қалдықпен бөлінуі Қалдық тар қосындысы Қосынды ның бөлінгіштігі 15+21 22+38 33+36 9 15 23 15 9 1 (қалдық 6) 21 9 2 (қалдық 3) 22:15=1 (қалдық 7) 38:15=2 (қалдық 8) 33:23=1 (қалдық10) 36:23=1 (қалдық13) 9 15 23 36:9=4 60:15=4 69:23=3 Қосындының берілген натурал санға бөлінгіштігін қалай білеміз? №185 Ауызша есептеңдер: 1) (32 ):4 (66 ):6 (20 ):5 (15 ):3 (21 ):7 (24 ):8 Ауызша бағалау түрлі-түсті стикер арқылы орындалады. №188. Қосындыны санға бөлуді орындаңдар: (84+28):14; 3) (192+72):24; 5) (183+305):61; (133+76):19; 4) (220+88):44; 6) (300+150):75. Үлгі: (70+42):14=70:14+42:14=5+3=8 Оқушылар есепті тақтаға жеке-жеке шығарады. Оқушылардың жұмысын интерактивті тақтада көрсетілген бағалау критерийлері арқылы бағалаймыз. Бағалау критерийлері: Қосылғыштарды жеке-жеке берілген санға бөлуді білсе; Шыққан бөлінділерді қосуды білсе; Азайғыш пен азайтқышты жеке-жеке берілген санға бөлуді білсе; Шыққан бөлінділерді азайтуды білсе; Қосындының және айырымның берілген санға бөлінгіштігін білсе. Есепті өрнек құрып шығарыңыз: №191. Жеңіл машина мен автобус 450 км қашықтықты бір уақытта бір-біріне қарама-қарсы жүріп, 3 сағаттан соң кездесті. Кездескенге дейін автобус 150 км жол жүрді. Жеңіл машинаның жылдамдығы қандай? А. 100 км/сағ; В. 90 км/сағ; С. 105 км/сағ; D. 85 км/сағ. 2. Оқушыларға сұрақ қойылады: Қандай жағдайда қосынды берілген натурал санға бөлінеді? Берілген санға еселік санды әрқайсысы берілген санға қалдықсыз бөлінетін қосылғыштардың қосындысы түрінде көрсету үнемі мүмкін бола бере ме? Түрлі-түсті стикер арқылы оқушылар жауабын бағалау жүзеге асады. №205. Амалдарды орындаңдар: (145х+58у-116х):29 2) (288у+195х + 144у):48 (245z+147у-98z):49 4) (130a+195b-65a):13 3. Оқушылармен бірігіп есептің шығарылу жолының алгоритімін құрамыз: Қосылғыштарды жеке-жеке берілген санға бөлеміз; Шыққан бөлінділерді қосамыз; Жауабын жазамыз. Осы дескриптор бойынша оқушылар өзара бағалау жұмысын орындайды. Топтық жұмыс: Топ оқушылары тапсырманы тақтада орындап болған соң, келесі топ оқушылары дескриптор бойынша және стикерге тілек жазу арқылы олардың жұмысын бағалайды. 1-топ №196. 543+84 қосындысы 5,4,3 сандарының қайсысына бөлінеді? №202 21 95+21·253 қосындысы 21 санынан өзге тағы да қандай сандарға бөлінеді? №210. Өрнекті ықшамдаңдар: (160х-92х):23+17х 2-топ №196 72+132 қосындысы 9,8,12 сандарының қайсысына бөлінеді? №202 187·35- 35·24 айырмасы 35 санынан өзге тағы да қандай сандарға бөлінеді? №210. Өрнекті ықшамдаңдар: 65у:5+(171у-95у):19 Оқушылармен бірігіп айырымды берілген санға бөлу есебінің шығарылу жолының алгоритімін құрамыз: Азайғыш пен азайтқышты жеке-жеке берілген санға бөлеміз; Шыққан бөлінділерді азайтамыз; Жауабын жазамыз. Жұптық жұмыс: №203. Амалдарды орындаңдар: (404·16-6072):56; 2) (6464:32-2408:43):73; 2000:(50·8) - 850:(25·17); 4) 3636:(12·3)-6060:(15·4) Жұптағы оқушылар бірін-бірі дескриптор (айырымды берілген санға бөлу есебінің шығарылу жолының алгоритімі) бойынша бағалайды. Жеке жұмыс: (Шығармашылық тапсырма) №198. Қарағандыдан шыққан пойыз осы уақытта Екібастұздан шыққан пойызбен 3 сағаттан соң кездеседі (суретте). Қарағандыдан шыққан пойыз 285 км жол жүрсе, Екібастұздан шыққан пойыз 207 км жол жүреді. Екі пойыз 1 сағатта бір-біріне неше километр жақындайды? Есептер шығару. №207. Семейден Павлодарға дейінгі автомобиль жолының ұзындығы 328 км. Сағат 13-те Семей қаласынан Павлодарға қарай 70 км/сағ жылдамдықпен автомобиль шықты. Ол 1 сағ жүрген соң, оған қарсы Павлодардан 59 км/сағ жылдамдықпен автобус шықты. Автомобиль мен автобус сағат нешеде кездеседі? Бұл қолданбалы есепті бағалау мұғалімнің басшылығымен жүзеге асады. Сабақты қорытындылау: Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды? Бағалау критерийі қандай? Қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін қалай талдау керек? №209. Қай тұжырымдама дұрыс? Егер қосылғыштардың әрқайсысы жеке-жеке берілген санға бөлінбесе, онда қосынды да сол санға бөлінбейді. Егер азайғыш берілген санға бөлінбесе, онда айырма да сол санға бөлінбейді. Егер қосылғыштардың біреуі берілген санға бөлінсе, онда қосынды да сол санға бөлінеді. Бұл ребусты шешкенде осы тақырыптағы ең негізгі сөз шығады. http://festival.1september.ru/articles/599748/ Т.А. Алдамұратова, Е.С. Байшоланов Математика 5, Алматы «Атамұра» 2005 42-45 беттер Қосымша 1 Т.А. Алдамұратова, Е.С. Байшоланов Математика 5, Алматы «Атамұра» 2005 42-45 беттер № 185-210 «Ой қорыту» 2 минут Рефлексия: «Екі жұлдыз, бір тілек!» Оқушылар стикерге сабақтан алған әсерін және тілегін жазады. Үйге тапсырма: №192. Бірінші аптада машинамен 200 т бидай тасылды. Екінші аптада 165 т бидай тасылды, себебі екінші аптада бірінші аптаға қарағанда 7 машина бидай аз тасылған. Әр ретте машинамен неше тонна бидай тасылған? №210. Өрнекті ықшамдаңдар: 1) 42х:7+(65х+39х):13; 2) (581у·5):83-18у. №205. Амалдарды орындаңдар: 5) (380d+152b- 304d):76 6) (498c+166d- 332c):83 Қосымша 2 Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Топтық жұмысты бақылай отырып, қиындықтар кездескенденде бағыт беремін. Әлсіз оқушыларға жеке консультация алуға мүмкіндік беремін. Оқушылардың тапсырманы орындаудағы белсенділіктерін бақылау арқылы формативті бағалаймын. Сабақты бекіту кезінде оқушыларды жеке –жеке бағалаймын, оқушылар тапсырманың 80% дұрыс орындауы қажет Сабақты бекіту кезеңінің алдында презентация ға қарағандықтан ұзақ уақыт міндетті түрде «көз жаттығуын» жасатамын. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақтың мақсаты/оқу мақсаты дұрыс қойылған. Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Оқушылар жұптық жұмыста белсенділік танытты. 2: Оқушылар есеп шығаудың алдында есептің шығарылу алгоритімін өз бетінше құра алады. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Оқушылардың сабақты өткен материалмен байланысты екенін білуі. 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Оқушылар бір-бірімен сыйластық қарым қатынас жасайды, жұптық жұмыста бір-біріне түсіндіреді, өз ойларын толық жеткізе алады. Өтілген материалдарды жаңа сабақпен байланыстыра біледі.
Материал ақылы
990 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Атамура Математика 4 сынып ҚМЖ
990 тг
4 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспарлау
09 Тамыз 2018
1664
21
Атамұра бойынша математикадан 4 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспарлау
Математика
Сабақ жоспары
4 сынып
Ашық сабақ.1 сынып.Математика пәні.Монеталар. Слайд
990 тг
Иманбаева Женискул Кошербаевна
24 Тамыз 2018
3359
31
Ашық сабақ.1 сынып.Математика пәні.Монеталар. Слайд. Алдыңғы сабақ жоспарының слайды. Бұл да ұстаздарға көмегін тигізеді деген ойдамын.Сәттілік.
Математика
Презентация
1 сынып
Ашық сабақ Оң және теріс сандар
990 тг
Кудайбергенова Нурсулу Абдикасымовна
27 Тамыз 2018
1270
4
Ұстаздарға және оқушыларға арналған
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру. 6 сынып
990 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
2657
36
алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау
Математика
Сабақ жоспары
6 сынып
Ондық бөлшектерді көбейту. 5 сынып
990 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
975
7
ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып
Формула. Формула арқылы есептеу. 5 сынып
990 тг
Садыков Аскар Садыкович
28 Тамыз 2018
2928
68
арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде сызықты теңдеулерді шеше алу. Натурал сандар мен әріпті өрнектерді ажырату, оларға амалдар қолдану
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып
Санау жүйелері туралы. Кіріктірілген сабақ 6-сынып
990 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
989
3
Сынып: 6 A Пәні: математика-информатика. Cабақтың тақырыбы: Санау жүйелері туралы. Сабақтың типі: кіріктірілген сабақ (математика және информатика). Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың математика және информатика пәндерінен санау жүйесі тақырыбы бойынша қызметін ұйымдастыру, алған білімдерін бекіту мен жүйелеуді іске асыруға жағдай туғызу. Есептеу мәдениеттерінің қалыптасуына ықпал жасау. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетінің, ақпараттық сауаттылығының дамуына, ойын дәйекті, нақты жеткізе білуге ықпал жасау. Есептеу мәдениетін арттыру. Тарбиелік: Математикалық тіл мәдениетін дамыту, есептерді шығару барысында қиыншылықтарды жеңе білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Кіріктірілген сабақ (математика және информатика). Оқыту әдістері: АКТ, проблемалық әңгіме. Оқыту формасы: жеке, топтық, ұжымдық. Жабдықтау: ДК, интерактивті тақта, деңгейлік таратпа материалдар, буклет, тест тапсырмалары. Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа қатысуы мен оқу құралдарын тексеру, жұмыс орындарының дұрыстығын тексеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Осьтік симметрия 6-сынып
990 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
461
0
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: оқушыларды симметрия ұғымымен таныстыру. Геометриялық фигуралардың симметрия осьтерін табу дағдыларын жетілдіру.Түзуге қатысты симметриялы нүктелерді салуды үйрету; 2. Дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін дамыту, ол үшін математиканың жаратылыстану пәндерімен,табиғат құбылыстарымен байланысы,симметрияны сұлулық пен әсемдікке деген қатысы туралы түсінік беру,сөйтіп олардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру. 3. Тәрбиелік: ұқыптылыққа, әдемілікке, шапшаңдылыққа тәрбиелеу,ұлттық мәдениетке деген қызығушылыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту. Сабақтың көрнекілігі: • интерактивті тақта; • Сызғыш,циркуль,бұрыштық. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі: Мұғалім: Өткен тақырыптар бойынша қайталау сұрақтарына жауап берейік. Қайталау сұрақтары: 1. Түзу, сәуле,кесінді дегеніміз не? 2. Биссектриса, перпендикуляр дегеніміз не? 3. Параллель түзу дегеніміз не? 4. Бұрыштар туралы түсініктерің қандай? 5. Декарт координат жүйесіндегі координаталар қалай аталады? Мұғалім: Өтілген тақырып бойынша ойымызды жинақтадық. Енді бүгінгі өтетін жаңа сабағымыз: «Осьтік симметрия» деп аталады.
Математика
Сабақ жоспары
6 сынып
Ашық сабақ "Сатылы бөлшектер" 6 сынып
990 тг
Турдалиева Айгерим Лесқызы
11 Қырқүйек 2018
1859
18
дайын қмж
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-6-сыныптарына арналған "Математика" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
990 тг
Сералиева Ақбота Темірбекқызы
11 Қырқүйек 2018
6316
167
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-6-сыныптарына арналған "Математика" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
Математика
Сабақ жоспары
Басқа
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Сыни ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Әбдікәрім Ақнұр
Әбдікәрім Ақнұр сыни ойлау пәні бойынша тәлімгер
Аналитикалық ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Қадырова Арна Талғатқызы
Қадырова Арна аналитикалық ойлау пәні бойынша тәлімгер
Ағылшын пәнінен магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл