Артқа қайту / Материалдар / Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
• Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді Пифагор теоремасын пайдаланып формуласын түсіну,қорытып шығару. • Тригонометриялық тепе-теңдіктерді теңестіру. • Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді ШЕШУ ЕСЕПТЕРІНДЕ қасиеттерді сәйкестендіріп тиімді дәлелдеу. • Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді ажырата алады. • Пифагордың теоремасын есептер шығаруда қолданады • Берілген сызбалар бойынша Пифагор теоремасының қасиеттерін пайдаланып, дәлелдейді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2019
740
2 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Стереометрия есептерін векторлық тәсілмен шығару 11-сынып
490 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
1050
8
Сабақтың мақсаты: білімділік мақсаты: Стереометрия есептерін векторлық тәсілмен шығаруды үйрету дамытушылық мақсаты: Стереометрия есептерін шығару іскерліктерін дамыту тәрбиелік мақсаты: оқушыларды зейінділікке, жинақылыққа, тапқырлық пен табандылыққа , мақсатқа жетуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: бекіту сабағы Оқыту әдісі: түсіндіру, талдау Көрнекілігі, техникалық құрал: сызғыш, бор, таратпа материалдар. Сабақ барысы. 1.Кіріспе. 1.1. Проблемалық жағдай: вектордың көмегімен есептерді шығару жолдарын іздестіру 1.2. Мақсат, міндет: қойылған проблемалық жағдайды шешу жолдарын іздестіру. 1.3. Әрекеттің бағытты негізін құру: теориялық материалды қайталап, есеп шығаруға негіз қалау. 2. Танымдық жұмыс 2.1. Оқушыны қажетті ақпаратпен қамтамасыз ету: теориялық материалдар мен таратпа материалдарды үлестіру. 2.2. Қосымша әдебиет: С.А.Шестаков Векторный метод в стереометрии. МНЦМО, 2005. Е.В.Потоскуев Геометрия. М.: Дрофа-2005.
Геометрия
Ашық сабақ
11 сынып
10-сынып «Көпжақтардың қималарын салу»
490 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
1217
6
Мақсаты: Көпжақтардың қималарын салуда қолданылатын тәсілдер мен ережелерді оқушыларға меңгерту. • білімділік – оқушылардың кеңістіктік ұғымдарын дамыту, көпжақтардың қималарын салуға берілген есептерді шеше білу дағдыларын бекіту және қалыптастыру; • тәрбиелік – үш өлшемді фигуралардағы гармониялық үйлесімділік қасиеттеріне ойша талдаулар арқылы эстетикалық қабылдау қабілеттерін жетілдіру, сызбаларды сауаты әрі ұқыпты орындауға түйрету: • дамытушылық – оқушылардың кеңістіктік ойлау және өзін-өзі бақылау қабілеттерін дамыту; Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, анимациясы бар фильм-презентациялар, дайын сызбалары бар дидактикалық материалдар, білім тексеруге арналған компьютерлік тестік программа (флипчарт түрінде). Программалық жабдықтар: Power Point программасы,Оn-line режимінде көруге арналған Еlluminate программасы, Sketh up программасы, флипчарттар, түрлі сайттар.
Геометрия
Ашық сабақ
10 сынып
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "Геометрия" пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы
490 тг
Сералиева Ақбота Темірбекқызы
11 Қырқүйек 2018
2785
50
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "Геометрия" пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы
Геометрия
Сабақ жоспары
Басқа
Дифференциалдық геометрия оқулық құралы
490 тг
Бекмұрат Аяжан Анықбекқызы
11 Қырқүйек 2018
1914
35
Жоғары оқу орнында оқитын, "Математика" мамандығында оқитын білімгерлер үшін тапсырмас оқулық. Мұнда дифференциалдық геометрияның негізгі анықтамалары мен мысалдары, тапсырмалары берілген.
Геометрия
Конспект
Басқа
Конус
490 тг
Бекмұрат Аяжан Анықбекқызы
11 Қырқүйек 2018
934
1
Тақырыбы: Конус. Мұнда геометрия саласындағы конус фигурасына байланысты тапсырмалар мен есептер берілген.
Геометрия
Конспект
10 сынып
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
Тізбектелген сабақтар топтамасының рефлексивті есебі.
490 тг
Бабаханов Мейрхан Аймаханович
13 Қырқүйек 2019
798
0
Мен іс-тәжірибем барысында тізбектелген үш сабағымды жеті модульмен байланыстыруды жоспарладым. Не себепті? «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» модульін қолданып, бірлескен жұмыс арқылы әр-түрлі әдістерді тиімді қолдану барысында, физика сабағында оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Оқушыларды жүйелі ойлауға үйрету, есептеуді жақсы игеру, тапсырмаларды орындау стратегияларын әзірлеуге және ойластыруға, нақты тапсырма үшін барынша оңтайлы болып табылатын стратегияларды таңдауға ықпал ету. Физика пәнінен 7 сыныпты алдым. Себебі сыныпта «А», «Б», «С» деңгейлі оқушылар бар. Орта мерзімді жоспарымда жеті модульді сабақ өту барысында қалай кіріктіретініме тоқталып өтемін.
Физика
Ашық сабақ
9 сынып
Менің ұстаздық қызметімнің мақсаты неде?
490 тг
Бабаханов Мейрхан Аймаханович
13 Қырқүйек 2019
1357
1
Заман талабына сай білім бере отырып, оқушы бойында танымдық қабілетін дамыту бүгінгі таңда ұстаз үшін үлкен жауапкершілік іс болып табылады. Қоғамның осындай дарынды адамдарға деген қажеттілігін қанағаттандыру талабы білім беру жүйесінің алдына баланың жеке қабілеті мен әлеуметтік белсенділігінің дамуына жол ашу, шығармашылық қабілеті зор жеке тұлғаны қалыптастыру міндетін қойып отыр. Менің ұстаздық қызметімдегі ұстанған мақсатым: оқушының физика пәніне деген қызығушылық тетігін табуын.Физика пәннің өз өміріне деген қажеттілігін сезінуін, талаптануы, оқуы, ізденуіне,өз біліміне деген сенімділігіне көз жеткізу мақсатына әрбір шәкірттерім мен жұмыс алып бару..
Физика
Эссе
Басқа
Мұғалімдердің жаңа педагогикалық технологияларды меңгеруі мен оны оқу-тәрбие үрдісіне енгізуі
490 тг
Бабаханов Мейрхан Аймаханович
13 Қырқүйек 2019
573
0
Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы-заман талабына сай келешек ұрпақтың қажеттілігін қанағаттандыратын бағдарлама.Осы бағдарламаның ішіндегі қаймағын мен бағалау деп түсіндім: себебі оқушының алған білім саралау барысында оқушы өзінің қай сатыдан тұрғанын өзі бағамдай алады. Бағалау-оқу үдерісі мен оның нәтижесі туралы ауқымды түсініктен тұратын педогогикалық үдерістің маңызды элементі.Ол білім алушылардың оқу бағдарламасы бойынша алған білім ,білік сапасын немесе оқушылардың шығармашылық бағыттағы тұлғалық даму деңгейін анықтауға,арттыруға және түзетуге көмектесетін тәсіл.
Физика
Эссе
Барлығы
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл