Артқа қайту / Материалдар / Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған?
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп: Қалам Есқалиев атындағы орта мектебі Уақыты: Мұғалімнің аты-жөні: Оразбай С.М Сынып: 5 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған? Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары (оқу жоспарына сілтеме) 5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану; 5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу Сабақтың мақсаты Оқушылар: алғашқы қауымдық өнер туындыларын қолдану арқылы ежелгі адамдардың өмірі мен тұрмыс салтын сипаттайды ежелгі адамдардың діни түсініктері туралы біледі, оларды ажырата алады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: Тарихи дереккөздерде берілген теориялар мен гипотезалар туралы дискуссияға қатыса алады. Құндылықтарды дарыту Еркіндік, теңдік, ұлттық ой-сана, патриотизм. Пәнаралық байланыстар География, Қазақстан тарихы, экономика, өнер. Алдыңғы меңгерілген білім Алғашқы адамдардың пайда болуы, эволюция теориясы мен түрлердіңқалыптасуы, континенттердің қалыптасуы мен климаттық өзгерістер туралы біледі. Сабақ барысы Сабақтың кезеңдері Сабақта орындалатын іс-әрекеттер Оқыту ресурстары Сабақтың басы Сыныптағы жарықты өшіріп, оқушыларды тыныштықта, көздерін жұмып, үңгірге саяхат жасайтынын елестетуді хабарлаңыз. Енді сынып бөлмесін үңгір ретінде қарастырып, электр шамын жас зерттеушілер қалай қолданатындығын сұраңыз. Қараңғы жерге жеткен соң, жасанды жарыққа бейімделу қажеттігін түсіндіре отырып, әңгімені жалғастырыңыз. Ласко үңгірінің суреттерін көрсетіңіз. Бұл суреттерді Францияда балалар 1940 жылы тапқандығы туралы айтыңыз. Оқушыларға жұпта ақылдасып, келесі сұрақтарға жауап беруін сұраңыз: Не көріп тұрсыз? Нені сезіндіңіз? Оқушылардың айтқан болжамдарын тақтаға (флипчартқа) жазып, бүкіл сыныппен талқылаңыз. Ласко үңгірінің суреттері Сабақтың ортасы Оқушыларға аңшылықты бейнелейтін қазіргі уақыттағы суреттерді таратыңыз. Жартастағы және қазіргі суреттерді салыстырып, ұқсастықтары
Материал ақылы
990 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Ежелгі Ассерия
990 тг
Шантемиров Архат Жанатович
10 Қырқүйек 2018
907
0
Дүние жүзі тарих сабағында алтыншы сыныпқа ойын түрінде сабақты өткізіп Ассерия тарихымен таныстыру
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
6 сынып
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған "Дүниежүзі тарихы" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
990 тг
Сералиева Ақбота Темірбекқызы
11 Қырқүйек 2018
3174
31
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған "Дүниежүзі тарихы" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
Дүние жүзі тарихы
Барлығы
Барлығы
Жаңартылған оқу бағдарлама негізіндегі «Дүние жүзі тарихы» пәні бойынша 5 сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары
990 тг
Нурсеитова Нурлан Кабыкеновна
13 Қырқүйек 2018
1599
18
Тарих піні мұ,алімдеріне жаңартылған оқу бағдарламасы негізінде жасалған КТЖ
Дүние жүзі тарихы
Барлығы
5 сынып
ХІХ ғасырдың бірінші ширегіндегі Осман империясының жағдайы
990 тг
Нурсеитова Нурлан Кабыкеновна
13 Қырқүйек 2018
2090
4
Ұстаздарға
Дүние жүзі тарихы
Барлығы
8 сынып
Ежелгі Үндістан 5-сынып
990 тг
Сайырова Зауре Байгалиевна
18 Қырқүйек 2018
1557
8
сабақ жоспары
Дүние жүзі тарихы
Сабақ жоспары
5 сынып
Рим мәдениеті
990 тг
Сайырова Зауре Байгалиевна
18 Қырқүйек 2018
561
2
ашық сабақ
Дүние жүзі тарихы
Барлығы
5 сынып
Қайта өрлеу дәуірі
990 тг
Сайырова Зауре Байгалиевна
18 Қырқүйек 2018
624
0
сабақ жоспары
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
7 сынып
Ашық сабақ. 8-сынып. Дүние жүзі тарихы. 1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды?
990 тг
Бегимова Сандугаш Елубаевна
19 Қырқүйек 2018
3459
147
Жаңартылған білім мазмұн бойынша жасалған. Тәжірибе алмасу мақсатында жарияладым.
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
8 сынып
Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз?
990 тг
Калиева Аяужан Салауатовна
20 Қырқүйек 2018
3096
49
5-сыныптан дүние жүзі тарихы пәні бойынша таныстырылым
Дүние жүзі тарихы
Презентация
5 сынып
"Батыс Рим империясының құлауы"
990 тг
Ералиева Бактыгул Сагиевна
21 Қырқүйек 2018
462
0
Рим мемлекетінің жаулаушылық жорықтары, әлсіруі
Дүние жүзі тарихы
Сабақ жоспары
7 сынып
Автордың материалдары
Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?
990 тг
Оразбай Сағыныш Маратқызы
26 Қырқүйек 2018
2016
6
5 сыныпқа дүниежүзі тарихына арналған
Жаңартылған бағдарлама
Презентация
5 сынып
Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты
990 тг
Оразбай Сағыныш Маратқызы
26 Қырқүйек 2018
467
0
5 сыныптарға арналған
Жаңартылған бағдарлама
Презентация
5 сынып
Қазақстан теpриториясындағы таc дәуірінің тұрақтары
990 тг
Оразбай Сағыныш Маратқызы
26 Қырқүйек 2018
465
1
Мектеп: Қалам Есқалиев атындағы орта мектебі Күні: 17.09.18 ж Мұғалімнің аты-жөні: Оразбай Сағыныш Маратқызы Сынып: 5 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Қазақстан теpриториясындағы таc дәуірінің тұрақтары Зерттеу сұрағы: Aрхеологтар Қазақстан жерінен тас дәуіpіне жататын қандай oлжаларды тапты? Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5.2.3.1. Қазақcтандық ғалымдардың аpхеологиялық жаңалықтарын білу Сабақ мақсаты Баpлық оқушылар: аpхеология ғылымы мен археолог мамандығының маңыздылығын түсінeді,қазақстандық аpхеологтардың жаңалықтарын жазба кестеге түсіреді . Оқушылардың басым бөлігі: Қазақcтан тарихының тас дәуірі кезеңіне заттай дерек болатын археологиялық oлжалардың фото суреттерін көрсетіп,алғашқы адамдар бұл құpалдарды нe үшін қолданғанғанын түсіндіреді,тарихи деректермен жұмыc жасайды, дәлел pетінде одан маңызды ақпаpат алады. Кeйбір оқушылаp: Aдамзаттың өткен таpихын білуде аpхеология ғылымы мен аpхеолог жұмыcының маңызын ашады, аpхеологиялық oлжалардың жасын анықтауға байланысты архeологиялық әдістеpді түсіндіреді Бағалау критерийі Қазақстандық ғалымдардың архeолoгиялық жаңалықтаpын біледі Тілдік мақсаттар -Oқушылар картамен жұмыс жасайды,кесте тoлтырады. -Қазақcтан территориясындағы тас дәуірінің тұpақтары туpалы әңгімелейді. -Қазақстандық ғалымдаpдың археоллогиялық жаңалықтаpы туралы графикалық oрганайзер тoлтырады - Мәтінді оқиды,талқылайды Пәнгe тән лексика мен тeрминолoгия: артефакт, тұрақ Талқылауға аpналған тармақтаp: - Aрхеология ғылымы мен аpхеолог мамандығы,оның маңызылығы туpалы не білесіздер? - Қазақcтандық археологтардың қандай жаңалықтарын білесіздеp? - Aдамзаттың өткен таpихын білуде археология ғылымы мен архeолог жұмысының маңызы неде? - Aрхеологиялық oлжалардың жасын анықтауға байланысты қандай аpхеологиялық әдістеpді білесіздеp? Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қазақстан аумағындағы таc дәуірінің eскерт
Жаңартылған бағдарлама
Сабақ жоспары
5 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Сыни ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Әбдікәрім Ақнұр
Әбдікәрім Ақнұр сыни ойлау пәні бойынша тәлімгер
Аналитикалық ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Қадырова Арна Талғатқызы
Қадырова Арна аналитикалық ойлау пәні бойынша тәлімгер
Ағылшын пәнінен магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл