Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?
Материал жайлы қысқаша түсінік: тарих пәні мұғалімі
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2В бөлімі – Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері Мектеп: Түркістан облысы, Шардара ауданы, М.Әуезов атындағы жалпы орта мектебі»
Күні:



Мұғалімнің аты-жөні: Жунисова Жибек Жумакуловна

Сынып: 9(8)

Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)8.2.1.1 – тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау
Сабақтың мақсатыМұстафа Кемал Ататүрік реформаларын сипаттау арқылы Түркияның экономикасы мен дәстүрлі қоғамына енгізген өзгерістерді анықтау.
Бағалаукритерийлері



Кемал Ататүрік реформалары нәтижесіндегі түріктердің дәстүрлі қоғамдық құрылымындағы өзгерістерді сипаттайды. Кемализм идеологиясы қалыптасуы мен мемлекеттің саяси және экономикалық жағдайына тигізген ықпалын жіктейді.
Ойлау дағдысы Қолдану, талдау деңгейі
Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология Ататүрік, кемализм, республикашылдық, ұлтшылдық, этатизм, түрк халқының бірлігі, революцияшылдық, КонституцияАйтылым және тыңдалым дағдысы: Айтылым дағдысы - неліктен Түркияда Кемал Ататүрік реформалары жүргізілгенін талқылап, сынып алдында жариялайды.Тыңдалым дағдысы топтық жұмыс барысында Кемал Ататүрік реформалары нәтижесіндегі түріктердің дәстүрлі қоғамдық құрылымындағы өзгерістерді сипаттауда жаңа ақпаратты тыңдайды. Оқылым-жазылым дағдысы: «Тарихи үйірме» әдісі кезінде Кемал Ататүрік реформалары нәтижесіндегі түріктердің дәстүрлі қоғамдық құрылымына әкелген өзгерістерді кестеге түсіруде оқушының жазылым дағдысы дамиды.Диалогтық сұрақтар: 1. 1924 жылы тұңғыш қабылданған Конституция мемлекеттің қоғамдық дамуына қандай өзгерістер алып келді?2. Кемал Ататүрік реформасының жүзеге асыруының қандай салдарлары болды?
Құндылықтарды дарытуОқушыларға «Мәңгілік Ел» идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығына баулу. Қоғамдық өзгерістерді салыстыру барысында өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау құндылығына тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарГеография, құқық негіздері пәндері
АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақтамен жұмыс жасау дағдысы, қосымша ғаламтордағы дереккөздерді зерттеу дағдысы дамиды.
Бастапқы білімОсман империясының қоғамдық құрылымдық ерекшеліктерімен Кемал Ататүрік реформаларының нәтижесін тарихын байланыстырады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар




Сабақтың басы

10 мин





















Мұғалімнің сабақты ұйымдастыру сәті. «Ізгі сәлемдесу» әдісі. Оқушылар сынып ішінде бір-бірімен үш тілде амандасып шығады. (қазақша, орысша, ағылшынша)М. Оқушыларға «Менің білетін деректерім» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.«1917-1924 жылдарда Ресейдің әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан социалистік революциясының әсерін сипаттау».

Қалыптастырушы бағалауОқушылардың жауаптарына қарай түрлі-түсті асықтар арқылы жүзеге асырылады. Мысалы: жасыл асық: «жоғары», сары асық: «орташа», Қызыл асық «толықтыруды қажет етеді»

Топқа біріктіру: Стикерлер арқылы

ПрезентацияЖоба оқулықДүниежүзі тарихы 9-сыныбына арналған оқулық. Алматы: «Мектеп», 2019.



Түрлі стикерлер
Сабақтың ортасы



















12мин























































































10 мин





































8 мин

Мұғалім түсіндірмесі.Топтық жұмысМәтінмен жұмыс тапсырмасы «Тарихи үйірме» әдісі арқылы кесте бойынша мәтінді талдайды, қажетті ақпаратты кестеге толтырады, әр топтан оқушылар өздерінің берілген тақырыбы бойынша басқа топтағы тақырыптас сыныптасымен өзара ақпарат алысып, бір-бірін толықтырады. Осыдан кейін оқушылар бастапқы тобына келіп топ мүшелеріне қандай ақпараттармен өз жұмысын толықтырғанын айтады. Осылайша «Тарихи үйірме» әдісі аркылы оқушылар мен топтар арасында өзара білімін толықтыруға бағытталған диалог орнайды.



Топтағы оқушылар кестені мәтінмен жұмыс барысында толтырады.



Дескриптор:

1. Мұстафа Кемал Ататүрік реформаларының Түркияның экономикасы мен дәстүрлі қоғамына енгізген өзгерістерін жіктейді. 2. 1924 жылы қабылданған Конституциядан кейінгі әкімшілік бөлініс ерекшеліктерін анықтайды.3. Кемал Ататүрік реформаларының нәтижесінде мемлекет пен діннің өзара қатынасын анықтайды. 4. Әлемдік экономикалық дағдарыс пен түрік халқының дәстүрлі қоғамдық өміріндегі оң және теріс жақтарын талдайды. ҚБ. Топтық бағалау беруі.

Жеке жұмысИнтерпретация әдісіОсман империясының күйреу себептерін анықта.1924 жылы тұңғыш қабылданған Конституция мемлекеттің қоғамдық дамуына қандай өзгерістер алып келді?Дескриптор:
  • Осман империясының күйреу себептерін сипаттайды.
  • Бірінші қабылданған Конституцияның негізінде сұлтанат пен халифаттың жойылуына талдау жасайды.
  • Кемализм идеологиясы қалыптасуын анықтайды.
  • Мемлекеттің саяси және экономикалық жағдайын талдайды.


  • Қ.Б. Өзара бағалау



    Жұптық жұмысСабақты мұғалім денотатты графика әдісін қолдану арқылы қорытындылау1.Негізгі ұғым Мұстафа Кемал Ататүрік түйінді сөз арқылы беріледі2. Мұстафа Кемал Ататүрік жүргізген саясатын жіктейді3. Мұстафа Кемалды неліктен « Ататүрік» деп аталғанына талдау жасайды.



























    Дескриптор:
  • Мұстафа Кемал Ататүріктің мемлекетті басқарудағы ерекшеліктерін анықтайды.
  • Мұстафа Кемалды неліктен « Ататүрік» деп атағанын сипаттайды.
  • Қ.Б. жұптық бағалау



    ҚБКері байланыс: Табыс критериийлері бойынша өзін-өзі бағалайды, топтар бірін-бірі бағалайдыЖетістік баспалдағы

    Үй тапсырмасы: "АТАТҮРІК" реформаларымен танысу.









    Мәтін-таратпалар







    Алдабек Н, Макашева К.Н. Байзакова К.И. Дүниежүзі тарихы 9-сыныбына арналған жоба оқулық. Алматы: «Мектеп», 2019

    Expert.mektep.kz/ru/shop/105049-9 klass/pg/2/











    Карта





































    Кесте



    Дескрипторлар















































































    Кесте





































    Табыс критериийлері паракшасы











    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Барлық оқушылар: Тарихи үйірме әдісі арқылы Мұстафа Кемал Ататүрік реформаларының Түркияның дәстүрлі қоғамына енгізген өзгерістерін анықтайды, мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды. Көпшілік оқушылар: Кемал Ататүрік реформаларына талдау жасауда тарихи дереккөздермен жұмыс жасайды, тарихи дәлел келтіре алады.

    Кейбір оқушылар: Бірінші қабылданған Конституцияның негізінде сұлтанат пен халифаттың жойылуына талдау жасайды.

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Кері байланыс: Табыс критериийлері бойынша өзін-өзі бағалайды, топтар бірін-бірі бағалайдыЖетістік баспалдағы

    Сыныпта оқушыларға өзара білім алмасу мақсатындағы қозғалыста өзара қауіпсіздік ережесін сақтау керек екендігі ескертіледі.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жунисова Жибек Жумакуловна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-19
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568937583
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999