Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Ойын технологиясы"
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәрбиешілерге кеңес
Материалды ашып қарау
Біз даналықты үш жолмен үйренеміз. Ойлану – ең ізгі жол;Еліктеу – ең жеңіл жол;Тәжірибе жолы – ең ауыр жол! Бүгінгі күні әлемдік ақпараттық білім деңгейін көтерудің тиімді жолы- білім беру саласын толықтай ақпараттандыру. Әрбір педагог өз жұмыс тәсілі мен формасын, өз педагогикалық технологиясын таңдай отырып, білім алушылардың білімін жетілдіру бағытында жұмыс істеуі керек. Осыған байланысты соңғы жылдары жиі пайдаланып келе жатқан жаңа ұғымдардың бірі- инновация. «Инновация» - бұл нақты қойылған мақсатқа жетуде ойға алынған жаңа нәтиже. Инновациялық үрдістің негізгі жаңалықтарды қалыптастыру, қолдану, жүзеге асырудың тұтастық қызметі. Инновациялық білім беру – іскерліктің жаңа түрі. Инновация ағылшын тілінен аударғанда жүйе ішіндегі өзгерістер деген мағынаны білдіреді. Құрал мен үрдіс ретінде инновация қандай да бір жаңалық енгізу деген мағынаны білдіреді. Педагогикалық үрдіске қатысты иновацияны оның мақсатына, мазмұнына, оқыту әдістері мен формаларын ұйымдастыруға жаңалық енгізу деп анықтауға болады. Педагогикалық инновацияларға:
  • Жаңа емес, бірақ өзінің өзектілігін жоймаған және педагогика ғылымы мен практикасы жүйесін қамтиды, әлі толық жетілдірмеген оқу – тәрбие үрдісін оңтайландырудың жалпы идеялары мен практикалық технологияларын;
  • Ізігілік педагогикасының брлық қағидалары мен практикалық технологиялары жиынтығын қарастыруды;
  • Жаңа идеяларға негізделген педагогикалық үрдістерді ұйымдастыру мен басқару амалдары.
  • Балабақшада қолдануға тиімді технологиялар:
  • ТРИЗ технологиясы
  • Тәй – тәй технологиясы
  • Монтессори технологиясы
  • Зайцев технологиясы
  • Дамыта оқыту технологиясы
  • ТРИЗ технологиясын өткен ғасырдың 70 жылдары Г.С Альтшулер ойлап тапқан. Мектепке дейінгі балаларға бейімделген ТРИЗ технологиясы баланы шығармашылық тапсырмаларды орындауға үйретеді және оның бойында шығармашылық қажеттіліктерді дамыта отырып, оның қызығушылығына сүйене отырып шығармашылыққа баулиды. Тәй – тәй технологиясы. Негізін қалаған Джорж Сорос. Мақсаты: балалардың шығармашылық және интелектуалдық қабілеттерін дамыту. Монтессори технологиясы. Негізін қалаған М.Монтессори. Мақсаты: балалардың қоршаған әлемге қызығушылығын туғызу және оны зерттеуге ұмтылдыру. Зайцев технологиясы. Негізін қалаған Н.Зайцев. оқыту мен санауды қатар үйрете отырып, балалардың дұрыс сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Ойын технолгиясы- оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория. Ойын кезінде тапқырлық, жауапкершілік, ұйымшылдық, ынтымақтастық, қамқорлық тәрбие қасиеттері қалыптасады. Ойын кезінде баланың ортамен қарым – қатынасы кеңейіп, таным қабілеті өсіп, мінез құлқы қалыптасады. Қазіргі таңда мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық технологияны ендіруге көптеп күш жұмсалуда. Сол себепті мектепке дейінгі ұйымдарда педогоштардың негізгі міндеттері: әдіс – тәсілдерді дұрыс таңдау, жаңаша педагогикалық технологияларды дұрыс қолдана білу, жеке тұлғаны дұрыс дамып қалыптасыу үшін ыңғайлы жағдай жасау. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында педагогикалық технологиялар мектепке дейінгі білім беру стандартын жүзеге асыруға бағыттылаған. Инновациялық білім беру құралдарына: аудио, видео, компьютер, интерактивті тақта, интернет, мультемедилық құрал, инновациялық сайт т.б жатады.



























































    «№6 «Нұрсәуле» ясли-бақшасы» КМҚК

































    Педагогтарға кеңес Тақырыбы: «Тәрбие мен оқытудың инновациялық технологиялары»













    Тәрбиеші: Мансурова З.А



























    Семей қаласы

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Джамбаева Лаура Жумабековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-08
    Категория:
    Балабақша
    Бағыты:
    Баяндамалар, реферат
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573204302
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999