Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Оқытуда оқушыларды уәждеуде қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқытуда оқушыларды уәждеуде қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер жайында
Материалды ашып қарау
Мектеп

Өткізуші
З.Серікқалиұлы атындағы мектеп-интернаты директорының оқу жұмыстары жөніндегі орынбасары, жоғары санатты биология пәні мұғалімі Бахтыгереева Тоты Мендыхановна
ТақырыбыОқытуда оқушыларды уәждеуде қолданылатын педагогикалық әдіс-тәсілдер.
ҚатысушыларМектеп директорының оқу жұмыстары жөніндегі орынбасарлары
МақсатыОқытуда оқушы уәжін арттырудың тиімді жолдары жайында ашық әңгіме ортасын құру арқылы тәжірибе алмасу. Өзара кәсіби қолдау көрсету.
НәтижеБарлық қатысушы:100% -Белсенді әрекеттер арқылы өзара кәсіби ойталқыға қатысады және ұтымды пікірлер айтады.


Басым бөлігі:45-50%қушыларды уәждеуде нақты ұсыныстар береді.


Кейбір қатысушылар:15-25% Өзіндік тәжірибесімен бөліседі.
Тренинг барысы
Тренинг кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Басы(2-3 минут)Тренинг мақсатымен таныстыру.
  • Сәттілік тілеу.
  • Топқа бірігу: МОТИВАЦИЯ, РЕФЛЕКСИЯ, МЕТАТАНУ.
  • Жайлы әуенТаныстырылым №1-2
    Ортасы(5-15 минут)Топтық жұмыс
  • «ӨМІР СЫЗЫҒЫ» әдісі
  • Дағды: креативті ойлауТапсырма: Өмір сызығында көрсетілген жас ерекшеліктерінде оқушыларды қалай уәждеуге болады? -Қандай мүмкіндіктер күтуге болады? -Неліктен осы жас? Жауаптарыңызды жазбаша беріңіз және өзгелермен ой бөлісіңіз.
  • «ӘУЕ ШАРЫ» әдісі
  • Дағды: Шешім қабылдау, мәселені шешу. Ақпаратты меңгеру.Тапсырма: берілген сұрақтарға жауаптары-ңызды жүйелеп стикерге жазып әуе шары бейнеленген плакатқа жапсырыңыз. - Жаңартылған білім беру жағдайында оқушыларды уәждеуде не жетіспейді немесене қажет деп ойлайсыздар? (жауапты шардың жоғарғы бөлігіне жапсырыңыздар)- Бұл әуе шарына кімдер отыруы керек? (жауабы бар стикерді корзина-бортқа жапсырыңыз)- Әуе шарының жоғары жылдамдықта ұшуы үшін не кедергі? (жауапты шардың ортаңғы бөлігіне жапсырыңыздар)3. «КОЛЛАЖ» әдісіДағды: креативтілік, талдамалық. Тапсырма:1-топ «Белсенді оқыту оқушыны уәждеудің педагогикалық тәсілдері» 2-топ «Кері байланыс пен өзіндік рефлексия- оқушылардың күшті жақтарын дамыту » 3-топ Екі топтың жұмысын бағалаңыз, ол үшін бағалау критерийлерін құрыңыз.Бағалау критерийі:
  • Берілген тапсырмаға сай тақырыптың ашылуы.
  • Эстетикалық талғаммен орындалуы
  • Берілген уақыт көлемінде орындалуы
  • Қисыннан қиыстыра алулары.
  • 4.Сергіту «ҰШҚЫР ОЙЛЫ ШЕШЕН»Дағды: ойлау шапшаңдығы. Сөйлеу мәдениеті.Тапсырма: Берілген әріптерді қолдана отырып, тақырыпқа сай пікір айту.А,Т,Е,О,К,Ә,Ұ,М,Д, Г,Ғ,Ү,Р.
    Таныстырылым №3-4

















    Таныстырылым №5



































    Тренингтің соңы(2минут) Кері байланыс.

























    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Бахтыгереева Тоты Мендыхановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-02-12
    Категория:
    Оқу ісінің меңгерушісі
    Бағыты:
    Коучинг жоспары
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1549986667
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999