Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Өру (тоқу)өнері. Өру (тоқу)түрлері.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау
Материалды ашып қарау






Сабақжоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дизайын және технологияМектеп: Хромтау ауданы, Ақжар орта мектебі


Күні: 5.04. 2019
Мұғалімнің аты-жөні:Кожагулов Абдулла Турсынбекович


Сынып: 5
Қатысқандар саны:32Қатыспағандарсаны:0

Сабақ тақырыбы:Өру (тоқу)өнері. Өру (тоқуүрлері.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқубағ- дарламасына сілтеме)5.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийлері
  • Өру (тоқу) өнері туралы жалпы ережелерін біледі.
  • Өру (тоқу) түрлерін жасауға дағдыланады.
  • Алған білімдерін өруде қолданады.
  • Тілдік мақсаттар

    Барлық оқушылар біледіӨру (тоқу)өнері түрлерін жатқа біледі.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Өнер- искусство-аrt,түс-цвет-colour, өру-плетение-weavangТақырыптық талқылауға арналған сұрақтар:Өру (тоқу) түрінің неше түрі бар?Олар қалай жіктеледі?Шартты белгілер дегеніміз не, оны қандай жағыдайда қолданады?
    Құндылықтарды Дарыту«Мәңгілік ел» стратегиясыбойынша
  • Бір-бірімен тығыз қарым-қатынастарын жақсарту арқылы сыйластықтарын арттыру.
  • Ұлттық құндылықтарды оқушылар бойына сіңіру нәтижесінде, ұлттық болмысымызды сақтау.
  • Оқушылар арасында бір-біріне мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру жағыдайында ортада өмір сүру мәдениетін жетілдіру.
  • Пән аралық байланысБейнелеу, математика, технология, геометрия
    АКТ қолдану дағдыларыинтерактивті тақта, ноутбок, слайт призентатция, электрондық оқулық
    Бастапқы білімДәстүрлі емес материалдан сәндік бұйым дайындау туралы түсінеді









    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы2 мин































    Ұйымдастыру: Сәлемдесу.Өру (тоқу) құралдарын тексеруТренинг: «Жүректен жүрекке»Сыныпта психологиялық ахуал туғызу,оқушыларды біріктіру,ынтымақтастық орта құру. Оқушылар жүректі бір – біріне ұсыну арқылы жақсы тілектер тілейді.

    Топқа біріктіру:Бірлесе жұмыстану, бір-бірімен қатынас жасау дағдыларын, жеке және топпен жұмыс істеу қабілетін дамыту .Әр түрлі бейнелер салынған суреттердің қиындыларын алу арқылы екі топқа бөлінеді, бөліну оқушылардың деңгейіне байланысты топ лидерлері бірінші қиындыларды алады.





    Түрлі-түсті қағаздар, қиынды скриптілер











    Білу 5 минҮй тапсырмасын тексеру «Серпілген сауал» әдісін қолдану Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру және талқылау дағдыларын дамыту,шапшаң ойлау дағдыларын қалыптастыру. допты лақтыра отырып, сұрақ қойылады, сол сұраққа оқушылар жауап береді.

    І-топ тапсырмалары 1.Сәндік – қолданбалы өнер бұйымдарын жасауда қандай материалдар қолданылады?2. Тасты өңдеу үшін қандай құрал-жабдықтар қажет?3.Идея деген не?

    ІІ-топ тапсырмалары4. Эскиз туралы не айта аласыңдар?5. Ағашқа, былғарыға, матаға, қағазға күйдіріп өрнек салу өнері қалай аталады?6. Былғарының қайсысы табиғи деп аталады? Ал жасанды қандай болады?

    Қалыптастырушы бағалауДұрыс жауап берген , тапсырмаларды толық орындап отырған оқушыларға жүрекшелер беріледі, тапсырмала жауаптары толық қамтылды.












    Тест тапсырмалары























    Сабақтың ортасы( 20 мин)



    Түсіну 13 мин

















    Жаңа сабақты түсінгенін тексеру 7мин







































































    Сабақты бекіту5 мин





























    Сергіту сәті;2 мин

    Жаңа сабақты түсіндіру«Өру (тоқу) өнері.Өру (тоқу) түрлері» тақырыбына мақсат қою. Жаңа сабақты меңгеру мақсатында топқа тапсырмалар беру.-Оқушыларға сабақтың мақсатын ашу.Өру- иілімді материал жолақтарын (жіптерді, өсімдік сабақтарың, шыбықтарды, талшықтарды, сымды және т.б) қолмен біріктіру тәсілі. Біріктіру барысында жолақтың әрқайсысы тік немесе қиғаш бұрыш тұрғысынан кезекпен бір-бірінің үстінен, біресе астынан өткізіледі.Өріп үйрену үшін. Ең алдымен, шартты белгілерін түсіне және өру сызбаларын оқи білу керек.

    1.Пластикалық шөлмек қиындыларын өру1-кезең: Қажетті материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау.2-кезең: Бөтелкенің көлденеңнен шиыршықтап, ені 1-1,5 см болатын жолақтар қиып алады.3-кезең: Мықты қылып (қорап) таңдап алу керек. 4- кезең: Қалыпқа резеңкенің көмегімен дайындалған жолақтарды тартып , бекіту. Пішінді бекіту үшін бұйымды жылы ауа ағысында (феннің көмегімен) ұстау қажет.Пластикалық шөлмек қиындыларын өру-бөлмені безендірудің тамаша әдісі болып қана қоймай, қоршаған ортаға зиянды пластиканы жаратудың тиімді әдісі.2. Былғарыдан өруҚамшы қазақ халқының тұрмысында ерекше орын алған. Ол сүйектен, былғарыдан және ағаштан жасалатын болған.Былғарыдан өру бірнеше бөлек элементтерді біріктіріп, берік бұйым жасауға мүмкіндік береді.Былғарыдан өру үрдісі.1-кезең:Өру үшін таспаны шартты түрде 1-ден 4-ке дейін нөмірлеу керек.2-кезең: №1 таспаны №2 және №3 таспаларды орай келе №3 және №4 таспалардың арасынан өткізіп, жоғары жағынан №3 таспаға қосады.3-кезең:№4 таспаны №1 ж2не №3 таспаларды орай келе, №3 және №2 таспалардың арасынан өткізіп, жоғары жағынан1 таспаға қосамыз.4-кезең:Одан әрі сол жақ шеткі таспаны екі оң жақтағы таспалардың арасынан өткізе және шеткі оң жақтағы таспалардың арасынан өткізе отырып , сызба бойынша өреміз.3.Бисерден өруБисерден өру тарихы мыңжылдықтан бастау алған. Біздің дәуірімізге дейін күңгірт әйнек кристалдарда тесіктер салып, түрлі әшекейлер өре бастаған. Оның отаны Мысыр болып саналады.Қазіргі кезде бисерден өру, тоқу, тізу өнері әшекейлеу мақсатында қолданылады.

    І – топ. тапсырма: Оқушылар пластикалық шөлмек қиындыларынан өруді көрсетеді және түсіндіреді.ІІ-топ.тапсырма: Оқушылар былғарыдан өру түрлерін көрсетеді және түсіндіреді.

    № 1 тестІ-топ1.Өруді орындау үшін қандай материалдар қолданады?2.Берілген тоқу түрлері үшін қандай құралдар қолданады ?3. Шартты белгілер не үшін қажет?

    ІІ- топ4.Өру техникасы неге негізделген?5.Өруге болатын материалдарды атаңдар?6. Негізгі өру болып табылатын қолөнер түрлерін атаңдар?

    «Серпілген сауал » әдісі арқылы өткенді пысықтау. Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырамын.Оқушылар бір- біріне допты лақтыра отырып сұрақтарға жауап береді.

    Дискрипторлар :– Өру өнерін күнделікті өмірде орынды қолдана біледі;-алған білімдерін іс-тәжірибе жүзінде көрсетті;

    Білім алушыларды «Бас бармақ» арқылы бағалау әдісі























































































    Бағалау парақшалары
    Сабақтыңсоңы6 мин.





























    Үйге тапсырма
    Кері байланыс «Білім ағашы»Оқушылардың жаңа тақырыпты түсіну деңгейлерін анықтау. Оқушыларға алмалар беріледі. Оқушы өзінің деңгейіне сәйкес түсті алмаларды таңдап, нені жақсы түсінгенін, нені жетілдіру керек және әлі дайындалу керек тұстарын айтады.

    Өру өнері және өру түрлері туралы толық ізденіп келу.
    Түрлі-түсті жапсырмалы алмалар
    Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеттіжоғарықандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?(смайликтер, тағыбасқа)

    Пəнаралық байланыс. Қауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері. АКT байланыстары
    Жеке, жұптық, топтық саралау тапсырмалары беріледі.Оқушыларжұппен, бірлескен топтарда жұмыс істейді және бірін- бірі қолдайды, ойымен санасады. Егер қажет болса, қосымша көмек көрсетіледі. Қабілеті жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледіЖетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындап мақсатқа жетуіне байланысты жетті немесе талпынды деп бағаланадыОқушының білім деңгейін жоғарылату. Мен жоспарлап отырған сабағымда оқушылардың жаңа тақырыпты игеру деңгейін тексеруде төмендегідей бағалау тәсілдерін пайдаландым.



    Геометрия, бейнелеу ,математика пәндерімен. Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі сақталады.Ноутбок, интербелсенді тақта, слайд,желі.

    Сабақ бойыншарефлексия



    Сабақтың оқу шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен жоспарымды қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
    Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынғажазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардыңарасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Оқушылар өру (тоқу) өнерінің шынайлылығына көз жеткізді

    Өру (тоқу) өнер түрлерін өреді, өмірде қолдануды біледі.

    Топтық жұмыстарды толық орындай алды, ауыз біршілікте жұмыс жасады.

    Оқушыларға қолжетімді нәтижелерге жету мақсатында шаралар тиімді болды.

    Әр бөлім бойынша уақыт белгіленіп, оқушылар тапсырманы толық орындап отырды.

    Жоспарға түзетулер енгізілген жоқ



    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткенекі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)1:Сабақ барысында өру түрлері туралы жалпы түсінді2:Әр түрлі топта жұмыс жасауСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Деңгейлік тапсырмалар беру2:Топтық жұмыс кезінде оқушылар деңгейін анықтауСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нен ібілдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Сыныпта жақсы ахуал тудыра білу жекеленген оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кожагулов Абдулла Турсынбекович
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-19
    Категория:
    Технология
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584596427