Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Отбасындағы сыйластық
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәрбиешілерге
Материалды ашып қарау
«Арман» ортаңғы тобында ұйымдастырылған ашық оқуқызметінің технологиялық картасы.

Білім беру салалары: «Коммуникация»Бөлімі: Көркем әдебиетТақырыбы: «Менің отбасым»Білімділік: Балалардың отбасы туралы түсініктерін қалыптастыру, өз жанұясы туралы әңгімелеуге үйрету. Отбасы мүшелерін дұрыс атауға, сурет бойынша өз ойларын айта білуге дағдыландыру. Үштілділікті меңгерту. Сұрақтарға толық жауап беруін қадағалау.Дамытушылық: Балалардың ой-өрісін дамыта отырып, сөздік қорын байыту. Ойын арқылы есте сақтау қабілетін,қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Фонетикалық жаттығуларды қолдану арқылы балаларға А,Ә дыбыстарын нақты айтқызуға дағдыландыру. Қызығушылықтарын, белсенділіктерін дамыту. Тәрбиелік: Үлкенді сыйлауға, құрметтеуге, сүйіспеншілікке, татулыққа, бірлікке баулу. Инабаттылыққа, кішіпейілдікке, адамгершілікке тәрбиелеу. Қолданатын көрнекілік: Отбасы мүшелерінің суреттері, сюжетті суреттер, өлең- тақпақ (ағылшын тілінде), мақал – мәтелдер, слайд, жұмбақ, ойындар, қимылды сергіту сәті, плакат,ай, күн, жұлдыз, аққу, гүл, бұлт, көбелек суреттері, видео материал, фонетикалық жаттығулар.Әдіс - тәсілдері: Әңгімелеу, көрнекілік көрсету, сұрақ - жауап, түсіндіру, үйрету, үштілділік, сөздік жұмыс , топпен жұмыс, жеке жұмыс, суретпен жұмыс, қайталау, қорытындылау, мақтау мадақтау.Сөздік жұмыс: Тату-тәтті Үштілділік: Әке-папа-father, ана-мама-mother, ата-дедушка-grandfather, әже-бабушка- grandmother, аға-брат-brother, әпке-сестра-sister
ӘрекеттіңКезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекеті
















Мотивациялы-ынталандыру кезең
I. Кіріспе бөлім. Ұйымдастыру кезеңі. -Балалар бүгін ерекше күн. -Бізге көп қонақтар келіпті.-Мен сендердің көздеріңнен қуаныш пен қызығушылық көріп тұрмын. -Бүгінгі күнімізді бір-бірімізге жылы лебіз айтудан бастайықшы.









-Көңіл-күйлерің қалай?-Ендеше көтеріңкі көңіл-күймен әрекетімізді бастайық!-Жыл мезгіліне саяхат жасайық.-Бір жылда неше мезгіл бар?-Жыл мезгілдерін атаңдаршы?-Қазір жылдың қай мезгілі?-Күз мезгілінде қандай маусымдық өзгешеліктер болады?

-Сендер жұмбақ шешкенді жақсы көресіңдер ме?-Мен сендерге бір жұмбақ жасырамын.ЖұмбақОнсыз қызық жоқ маған,Онсыз бақыт жоқ мағанОл әр баланың панасы,Ол не екен балалар?-Дұрыс айтасыңдар, бүгін біз сендермен отбасы туралы әңгімелесеміз.


Балалар шаттық шеңберінде тұрып бір- бірімен күлімдеп амандасады. Шаттық шеңбері:Қайырлы күн деп айтамызКешке бірге қайтамызОтбасының гүлімізКөңілді өтер күнімізҮлкенге де сізКішіге де сізБарша жанды құрметтепБас иеміз бәріміз.

-жақсы











Балалар сұрақтарға толық жауап береді.







-иә









-(Отбасы)































Ұйымдастыру -ізденуші кезең
II. Негізгі бөлім.Кіріспе әңгіме -Отан отбасынан басталады. Үлкен Отанымыз Қазақстан болса, кіші отанымыз қалай аталады?-Біздің әрқайсымыздың отбасымыз бар.-Отбасы мүшелеріне кімдер жатады? Слайд 1Назарларын суретке аударту. Суретпен жұмыс-Суретте кімді көріп тұрсыңдар? (жеке-жеке көрсету) Ал енді бір сөзбен қалай айтуға болады?-Иә, бұл суретте сүйіспеншілігі мол, бір-біріне ыстық ықыласпен, аялы сезіммен қарап отырған дастархан басындағы отбасы мүшелерін көріп отырмыз.Отбасы - бір үйде тұратын, ең жақын, ең қымбат адамдар. Сюжетті суреттерді көрсету. Шағын әңгіме құрату.

-Балалар, отбасымыздағы басшы кім?-Ал, ана сендерді өмірге әкелген адам.-Ал, ата мен әжеге сендер кім болып келесіңдер?-Ата мен әже отбасының тірегі. Ата, әжеміздің айтқанын ұғып, оларды тыңдауымыз керек.

-Біз отбасындағы тәрбиені бірінші кімнен аламыз?-Қазақта «Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер» деген мақал бар. Яғни бізді туғаннан бастап әкеміз бен анамыз бізді аялап өсіреді, тәрбиелейді.

-Отбасындағы адамдар бір-бірімен қандай болуы керек?





-Дұрыс айтасыңдар, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетуіміз керек.

Сөздік жұмыс: Тату-тәтті Бұл сөздің мағынасын балаларға түсіндіру. Тату-тәтті деген бір-бірін ренжітпей, тез түсініп, ұйып отырған отбасын айтуға болады. (ақырын дауыспен, орташа дауыспен, қатты дауыспен) айтқызу.

-Жыл сайын 8 қыркүйек күні қандай мерекені атап өтеміз?-Бұл мерекені қалай атап өтеді?-Бұл мерекені отбасы мүшелері бірге атап өтеді. Олар бір-біріне қуаныш, көтеріңкі-көңіл күй сыйлайды.

Кәне балалар, отбасы мүшелерін үш тілде атап айтайықшы.Слайд 2Слайд арқылы көрсету.Үштілділік: Әке-папа- father, ана-мама- mother, ата-дедушка- grandfather, әже-бабушка- grandmother, аға-брат-brother, әпке-сестра-sister.

Видео1-Шаршыдыңдар ма, балалар?-Кәне орнымыздан тұрып сергіту сәтін жасап алайық.-Сергіту сәтіміз «Бармақтар отбасы» деп аталады.

Сергіту сәті. «Бармақтар отбасы»Бармақ әке, бармақ әке қайдасың?Мындамын осында.Қалың қалай?

Бармақ ана, бармақ ана қайдасың?Мындамын осында.Қалың қалай?

Бармақ аға, бармақ аға қайдасың?Мындамын осында.Қалың қалай?

Бармақ әпке, бармақ әпке қайдасың?Мындамын осында.Қалың қалай?

Бармақ бөбек, бармақ бөбек қайдасың?Мындамын осында.Қалың қалай?



-Кәне, балалар ағылшын тілінде «Менің отбасым» деген өлеңді хормен айтайықшы.

My familyI have got a fatherI have got a motherI have got a brotherI have got a sisterHow old them all

-Енді фонетикалық жаттығуларға кезек берейік.Фонетикалық жаттығулар.

А-а-а-атаӘ-ә-ә-әжеӘ-ә-ә-әкеА-а-а-ана

-Ана деген сөздің басында қандай дыбыс естіледі?-Әке деген сөзде ше?

Видео2Видео көрсету.

-Балалар Ержан балақай бізге бір видео материал жиберіпті.-Кәне, көрейікші, онда не бар екен.-Балалар Ержан балақай не жайлы әңгімеледі. -Отбасындағы анаңның, әкеңнің аты кім?-Ата, әжелерің бар ма?-Отбасыңда кімді жақсы көресің?-Кім өзінің отбасы туралы айтып береді.

Ойын: «Сендер отбасында кімдермен тұрасыңдар?»Мақсаты: Балалардың отбасы туралы білімдерін тереңдету,отбасы мүшелерін атату.Шарты:Балалар шеңберге тұрады. Бір-біріне доп лақтыру арқылы отбасында кімдермен тұратынын айтады.











-Отбасы

Балалардың жауаптары:-Ата, әже, әке, ана, аға, әпке, бауыр, іні, қарындас



Слайдтағы суретке қарап көргендерін айтады. Аттарын атайды.

-Отбасы деп айтамыз.















Назарларын суретке аударып,сюжетті суреттерді көріп, шағын әңгімелер құрап, өз ойларын айтады.

-әке



-немере









-әкеден, анадан аламыз.













Балалардың жауаптары:-Мейірімді, адал, қайырымды, қамқор, тату-тәтті, сыйластықта болуы керек.















Тату-тәтті сөзін балаларға хормен қайталату.









-Отбасы мерекесі-Сыйлық жасайды.















Берілген слайдқа қарап үштілде отбасы мүшелерін атап шығады.









































Балалар орындарынан тұрып, сергіту сәтін қимылдарын көрсетіп жасайды.







































Балалар хормен қайталайды.















Балалар хормен қайталайды.





-А дыбысы

-Ә дыбысы













-Балалар қарап отырады.-Отбасы жайлы.



Сұрақтарға жауап береді.

1-2 бала өз отбасы туралы айтып береді.







-Сендер отбасында кімдермен тұрасыңдар?

Балалар допты бір-біріне лақтыру арқылы қойылған сұрақтарға өз ойларын айтып жауаптарын береді.


















































































Рефлексиялы-түзету кезең


III. Қорытынды бөлім.Мақал-мәтелдерОтбасы жайлы мақал –мәтелдер білесіңдер ме?Олай болса кім айтады?



























Ұйымдық-іздену ойын:«Неге теңеймін»Мақсаты: Балалардың анасына деген сүйіспеншіліктерін, мейірімділіктерін арттыру.Шарты: Үстелдің үстінде түрлі суреттер берілген. Сол суреттің бірін таңдап анасының неге теңейтінін айтады.





Сұрақ-жауап сәті:-Отбас мүшелерін ата? -Отбасында кім мейрімді? -Отбасында сенімен кім ойнайды?-Дастархан басында өзіңді қалай ұстайсың?-Анаңа қалай көмектесесің?-Отбасында кімге сыйлық жасайсың?

Мақтау, мадақтау -Балалар біз өзімізге ең жақын,ең қымбат отбасымыз туралы әңгімеледік. Біз оларды жақсы көруді, сыйлауды, көмектесуді үйрендік.

Педагог балаларға ризашылығын білдіреді.

-Сендер бүгін өте жақсы қатыстыңдар.-Шырай бүгін өте алғыр болды.-Мадияр...-Ерасыл...-Рақым...-Алихан...-Лана....-Барлықтарыңа рақмет айтамын.-Осымен, біздің оқу қызметіміз аяқталды.-Қонақтарға сау бол айтайық!


Балалар отбасы туралы мақал – мәтелдерді айтады.1-бала: «Отан – отбасынан басталады»2-бала: «Отбасы – ошақ қасы»3-бала: «Әке көрген – оқ жонар, шеше көрген тон пішер»4-бала: «Әке – асқар тау,Ана – мөлдір бұлақ,Бала – жағасындағы құрақ»5-бала:«Ағасы бардың жағасы бар,Інісі бардың тынысы бар»









Үстелдің үстінде күн, ай, жұлдыз, бұлт, көбелек, гүл, аққудың суреттері жатады. Балалар плакатта ананың суреті салынған жерге неге теңейтінін айтып үстелдің үстіндегі суреттерді алып жапсырады.





Балалар барлық сұрақтарға толық жауап береді.

















































Сау болыңыз!



Күтілетін нәтиже:Біледі: Балалар отбасы мүшелерін дұрыс атауды, үлкенді сыйлап құрметтеуді білді.Игерді: Отбасы жайлы толық түсінік алды. Отбасы жайлы мақал-мәтелдерді игерді. Фонетикалық жаттығуларды қолдану арқылы А,Ә дыбыстарын нақты айта білді.Меңгерді: Балалар слайдқа қарап, өз ойларын анық айтып, шағын әңгіме құрастыруды, қойылған сұрақтарға толығымен жауап беруді меңгерді.





















«Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі»мемлекеттік мекемесінің №1 «Арман» ясли-бақшасыкоммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны





















«Арман» ортаңғы тобында ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Коммуникация»Бөлімі: Көркем әдебиетТақырыбы:«Менің отбасым»(18 қазан 2016 ж)

Бекіткен: Әдіскер С.С. Тұмарбекова

Өткізген: «Арман» ортаңғы тобының тәрбиешісі: Л.Ж. Джамбаева































Семей қаласы
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Малгаждарова Айнур Оралгазиновна
Жарияланған уақыты:
2019-11-08
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1573199627
2222
333
444
555
666
7
888
999