Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Қай пішін артық"
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәрбиешілерге көмек
Материалды ашып қарау
Білім беру саласы: «Таным» Бөлімдер: ҚМҰҚТақырып: "Қай пішін артық"Мақсаты:Пішіндерді бақылау арқылы айналадағы заттардың пішіндерімен ұқсастығын салыстыра отырып, ажырата білуін және ой-өрісін жетілдіру.Білімділік: Балалардың пішіндер туралы білімдерін толықтыру, оларды ажырата айта білуге үйрету. Дамытушылық:Балалардың тақпақ айту, жұмбақ шешу арқылы тілдерін дамыту және сөздік қорларын кеңейту.Тәрбиелік: Балаларды мұқияттылыққа тәрбиелеу.Көрнекіліктер: тақырыпқа сай суреттер, дөңгелек, үшбұрыш, шаршы пішіндері.Сөздікпен жұмыс:геометриялық пішіндерҚос тілділік: дөңгелек- круг, шаршы-квадрат, үшбұрыш-треугольник
Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті




Ынталандыру- оятушы


Шаттық шеңбері:Біз әдепті баламыз,Біз ерекше боламыз.Қонақтарды көргенде,Амандасып аламыз.Сәлеметсіздер ме!Здравствуйте!Гудмонин Good morning!



Балалар келген қонақтармен амандасады.



Ұйымдастырушы-іздеуші.
-Балалар, бүгін бізде ерекше оқу қызметі болғалы тұр. Бүгін біз геометриялық пішіндердің сиқырлы әлеміне саяхатқа шығамыз. Балалар саяхатқа шығу үшін көлік қажет. Ал, көлікті жұмбақ шешу арқылы құрастырайық.Жұмбақ шешу:
  • Шуақ шашқан күнге ұқсайды көбірек, оның аты? (Дөңгелек)
  • Үйдің шатыры тек ұқсайды өзіне, бірден білер құлақ асқан сөзіме. (Үшбұрыш)
  • -Балалар, міне көлігіміз дайын. Бірақ бұл көлікке барлығымыз міне аламыз ба?-Әрине, бұл автобус бізге кішкентай, бізге үлкен қажет.-Ендеше көздеріңді жұмындарда менімен бірге санандар.-1,2,3.-Көлікке отырып, әуенмен саяхатқа шығады.Геометриялық пішіндер сиқырлы әлемінің "Пішіндер ханшайымы" бізді қарсалды.Ханшайым: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біздің әлемге қош келдіңдер! Біздең өздеріне көптеген қажетті білім аласындар деген үміттеміз.-Сендер пішін жайында не білесіндер?1. Пішіндерді үйрендім, Қабырғасы тік сайлы. Үшбұрыш бол үйлердің, Шатырына ұқсайды. Асыл2. Бөлініп алып екіге, Отырған сәл шетінде. Төртбұрышта ұқсайды, Үстелдердің бетіне. Ильдар3. Өмірің сенің қызық, Жолыңда жоқ түзу сызық. Басы жоқ, аяғы да жоқ, Бір айналым баяғы. Жансая-Балалар қараңдаршы, мұнда пішіндер араласып кетіпті.Таратпа материалмен жұмыс.1-тапсырма:"Адасқан пішіндер"Шарты: Әр пішінді түсіне байланысты өз орындарына қою.2-тапсырма:"Қай пішін жоқ"Шарты: Алма ағаштың оң,сол, жоғары, төмен жақтарында тұрған пішіндерді тығып, оны тапқызып екі тілде айту.3-тапсырма: "Біздің аула" тақырыбына құрастыру.Шарты: Геомериялық пішіндер арқылы сурет құрастыру.Сергіту сәті:Кедергіден өтіп барып шеңберге тұру.Жалғыз саусақ тіпті де, Ұстай алмас жіпті де.Екі саусақ бірікті, Ине қолға ілікті.Үш саусағым орамды,Жүгіртеді қаламды.Төрт саусағым толымды,Бөгемейді жолымды.Бағалы екен бес саусақ,Қуанамыз 5 алсақ.Өнерлі екен он саусақ,Қала салсақ, жол салсақ.4-тапсырма:"Үшбұрыш құрастыр"Шарты: Санамақ таяқшалары арқылы үшбұрыш құрастыру.-3 тілде түсін айтқызу.- 3-ке дейін санату.

    5-тапсырма: "Сандар қайда жасырынды"(таратпа әр балаға)Шарты: суретте жасырынған 1,2,3 сандарын табу.Пішіндер ханшайымы: -Балалар, сендер өте ақылды, білімді екенсіңдер. Сендерге біздің ғажайып елінен сыйлықтарымыз бар. -Көңілді әуенмен бақшаға оралу.
    Балалар қызығушылық танытады.









    Жұмбақты жарыса шешеді.-Дөңгелек



    - Үшбұрыш



    -Жоқ.



    -Балалар көзерін жұмып 1,2,3-деп санай бастайды.



    -Балалар пішіндер ханшайымымен амандасты.









    Балалар пішіндерге байланысты тақпақтар айтып береді.























    -Балалар тапсырмаларды қызыға орындайды.







    -Балалар пішіндерден суретті құрастырады.

    -Балалар шеңберге тұрып тақпақ жолдарын қайталай отырып, қимыл қозғалысын жасау.















    -Балалар санамақ арқылы үшбұрышты құрастырады. Оның түсін 3 тілде айтады және санайды.-Балалар сандарды қызыға табады.



    -Балалар риза болады.



    Рефлексивті-түзетуші
    -Балалар бақшамызға да жеттік. -Балалар біз бүгін қайда бардық?-Не көрдік, не білдік?-Тобымызда геометриялық пішіндерге ұқсас қандай заттар бар екен?Балаларды мақтап, мадақтау!

    Балалар тәрбиеші қойған сұрақтарға толық жауап береді.
    Күтілетін нәтиже:Нені білу керек: геометриялық пішіндерді ажырата білуі керек.Нені игереді:геометриялық пішіндерді дұрыс атауды үйрету.Нені біледі:геометриялық пішін қандай заттарға ұқсайтының теңеуді біледі.



















































    Бекітемін: "№6"Нұрсәуле" ясли-бақшасы" КМҚК меңгерушісі Қ. Болатбекова





























    Ашық ұйымдастырылған оқу қызметіТақырыбы: "Қай пішін артық" ("Балдырған" II кіші тобы)















    Тәрбиеші: Молдамсеитова А.Р.























    Семей - 2019 жыл
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Серикпаева Батима Асановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-08
    Категория:
    Балабақша
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573205727
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999